وقتی یرماز هست چرا نگران سایز در خرید اینترنتی کفش هستی!

e5bvhyjyrhryjy وقتی یرماز هست چرا نگران سایز در خرید اینترنتی کفش هستی!

ما چقدر انسان های خوشبختی هستیم که در دوره ای از تاریخ زندگی می کنیم که اینترنت و فروشگاه های اینترنتی در زندگی ما حضور پیدا کردند. با استفاده درست از این تکنولوژی مهم ما می توانیم گرانبهاترین عنصر بشر یعنی زمان را برای خود بخریم.امروزه شما همه وسایل و ابزارهای مورد نیاز خود را می توانید از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید. اما در خرید اینترنتی برخی از محصولات هنوز ما با کمی چالش های کوچک روبرو هستیم. یکی از این محصولات مهم کفش می باشد. در خرید اینترنتی کفش مهم ترین دغدغه شما سایز کفش می باشد.

چرا خرید اینترنتی کفش ؟

همه شما می دانید که خرید کفش به صورت حضوری بسیار وقت  گیر و خسته کننده می باشد. اگر شما بخواهید همه مدل های کفش روز دنیا را ببینید باید به چندین فروشگاه و مغازه مراجعه کنید. این کار ساعت ها و حتی روزها زمان می برد.

35vg46h55uh5 وقتی یرماز هست چرا نگران سایز در خرید اینترنتی کفش هستی!

 اما خوشبختانه از طریق فروشگاه های اینترنتی کفش شما می توانید در طی نوشیدن یک فنجان چای انواع مدل های کفش را ببینید و خرید خود را به آسانی انجام دهید.

حالا اگر شما دوست عزیز یرمآزی هستی، چایت را شیک و آراسته بنوش و نگران سایز کفش که از فروشگاه یرماز خریدی نباش!

بیشتر بخوانید:  نکاتی که باید درباره شارژ کپسول آتش¬نشانی پودر و گاز بدانید

3tvcy54c54 وقتی یرماز هست چرا نگران سایز در خرید اینترنتی کفش هستی!

اما اگر یرمازی نیستی و امکان تعویض سایز کفش بعد از خرید برای شما وجود ندارد، روش اندازه گیری دقیق سایز پا را با دقت بیشتری مطالعه نمائید.

روش اندازه گیری سایز پا در خرید اینترنتی کفش

ابتدا یک کاغذ سفید را بر روی سطح صاف قرار دهید و پای خود را به صورت مستقیم و صاف بر روی کاغذ بگذارید. حتما جورابی که از نظر ضخامت قصد دارید با کفش مورد نظر بپوشید را قبل از انجام این کار به پا کنید. سپس مماس با بلندترین انگشت خود یک خط افقی بر روی کاغذ بکشید. همین کار را در انتهای پاشنه نیز انجام دهید.

حالا طول پای خود را از انتهای پاشنه تا نوک بلندترین انگشت پا ( معمولا شست پا ) بر اساس سانتی متر یادداشت کنید. این روش اندازه گیری را برای پای دیگه خود هم انجام دهید. در برخی از افراد امکان دارد طول دو تا کف پا با هم کمی فرق داشته باشند. در این مواقع طول پای بزرگ تر را به عنوان سایز باید  در نظر بگیرید. حالا می توانید با داشتن طول پا بر اساس سانتی متر، طبق جدول زیر سایز کفش خود را بر اساس کشورهای انگلستان، آمریکا و اروپا به دست آورید. توجه نمائید که ما در ایران از سیتم سایزبندی اروپا استفاده می کنیم.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با دیوار سبز | تعاریف، مزایا، طراحی و اجرا

vhh6uj4hrjrjh scaled وقتی یرماز هست چرا نگران سایز در خرید اینترنتی کفش هستی!

اگر طول پای شما به صورت دقیق برابر اعداد جدول زیر نبود و بین دو عدد بود، شما عدد بزرگتر را به عنوان سایز پای خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای تبدیل سایز کفش مردانه اگر طول پا شما 28.5 می باشد شما عدد 28.6 سانتی متر را در نظر بگیرید که در این صورت سایز کفش شما 45 خواهد بود. (طبق ستون سایز کفش مردانه اروپا – ایران)

نکته: برای اندازه گیری دقیق سایز پا بهترین زمان هنگام عصر یا ساعات پایانی روز می باشد. چون پس از فعالیت در طول روز، هنگام عصر پاهای شما در بزرگترین حالت خود قرار دارد. با اندازه گیری سایز پا در این زمان می توانید عدد دقیق تری به دست آورید.

معرفی چند مدل کفش راحت از نظر انتخاب سایز در خرید اینترنتی

مدل کفش هایی که انتخاب می کنید بر روی سایز شدن و یا تغییر سایز بسیار موثر می باشند. به عنوان مثال اگر قصد خرید کفش مجلسی نوک تیز را دارید، یک سایز بزرگتر از سایز خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) کافه حیوانات وحشی

ervg4y45y46y64y وقتی یرماز هست چرا نگران سایز در خرید اینترنتی کفش هستی!

کفش هایی که شکل پنجه آنها به صورت گرد یا مربعی می باشند بسیار راحت تر هستند و در خرید اینترنتی کمتر دچار مشکل عدم سایز کفش می شوید.

کفش های مدل جلوباز نسبت به مدل جلو بسته راحتتر با پاهای شما تنظیم می شوند.

یکی دیگر از مدل های کفش راحت برای خرید اینترنتی، کفش های بنددار مدل پشت بنددار یا دور مچ می باشند. بعد از خرید اگر حتی از نظر سایز این مدل کفش ها کمی کوچک باشند شما به راحتی می توانید از طریق تنظیم بند، کفش را به راحتی و بدون هیچ مشکلی بپوشید.

اما برخی از افراد با رعایت همه این نکات و حتی اندازه گیری دقیق سایز پا باز هم برای خرید کفش به صورت اینترنتی دچار مشکل می شوند. اگر از فروشگاه های اینترنتی کفش معتبر خرید کنید دغدغه و نگرانی شما از بین خواهد رفت.

خوشبختانه امروزه فروشگاه های آنلاین معتبر مانند فروشگاه اینترنتی کفش یرماز، امکان تعویض سایز پس از خرید را برای مشتریان خود فراهم نموده اند.

https://yarmaz.com

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …