همه چیز درباره جراحی ترمیمی بینی سال1402

بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران کیست؟ بهترین جراح بینی چه ویژگی هایی دارد؟ اینها سوالاتی است که بسیاری از افراد قبل از انجام عمل بینی از خود می پرسند. در بین انواع جراحی زیبایی که وجود دارد، جراحی بینی ترمیمی یا ثانویه یکی از سخت ترین انواع جراحی محسوب می شود. زیرا بینی به دلیل ساختار پیچیده ای که دارد هرگونه مداخله جراحی را حتی برای اولین بار دشوار می کند. بنابراین انتخاب بهترین جراح بینی در تهران یکی از مهم ترین کارهایی است که باید قبل از انجام این جراحی زیبایی انجام دهید.

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران

با توجه به اینکه بینی ساختار پیچیده ای دارد و فرد به دلایلی یک بار از نتیجه جراحی خود راضی نبوده است، بهتر است در انتخاب بهترین جراح ترمیمی بینی نوبت دوم نهایت دقت را به عمل آورد. با توجه به اینکه تعداد کمی از پزشکان در زمینه انجام این جراحی فعال هستند، بهتر است به دنبال فردی باشید که تجربه کافی برای انجام این جراحی را داشته باشد. برای اینکه در انتخاب بهترین جراح ترمیمی بینی دچار اشتباه نشوید، می توانید با نمونه کار جراح مشورت کنید. برای اطمینان بیشتر می توانید از جراح بخواهید با افرادی که این جراحی را با او انجام داده اند صحبت کند. در این صورت می توانید اطلاعات واقعی و دقیقی از این جراحی به دست آورید.

4t5gv46byhy46u5n7j همه چیز درباره جراحی ترمیمی بینی سال1402

مهم ترین نکات در انتخاب بهترین جراح ترمیمی بینی در تهران

  • با توجه به اینکه مدت این جراحی طولانی خواهد بود، بهتر است جراحی را انتخاب کنید که توانایی لازم برای انجام فرآیند جراحی را داشته باشد.
  • در برخی موارد، جراحی ثانویه ضروری نیست. بنابراین، اگر بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران را انتخاب کنید، می توانید با سایر روش های موجود برای درمان مشکل خود آشنا شوید. پس به خاطر داشته باشید که جراحی ثانویه اولین و آخرین گزینه پیش روی شما نیست.
  • قبل از انتخاب جراح حتما در یک جلسه مشاوره با او شرکت کنید. خواسته های خود را دقیقاً به جراح مشخص کنید و اطلاعات کاملی در مورد سابقه پزشکی خود ارائه دهید. از او بخواهید که در مورد روش جراحی، مراقبت های مورد نیاز و هزینه مورد نیاز به شما اطلاع دهد.
  • اگرچه بسیاری از افراد به بینی های قوس دار علاقه مند هستند، اما این جراحی چندان جالب نیست. زیرا اکثر بافت های بینی در این روش از بین می روند. بنابراین، بهترین جراح ترمیمی بینی باید بتواند به جای کاهش مجدد مقدار بافت باقی مانده، پشت بینی را تقویت کند تا طبیعی تر به نظر برسد. انجام این کار بسیار دشوارتر از برداشتن بافت بینی است.
  • در حالی که در جراحی اولیه تعدادی برش و زخم در بینی ایجاد شد، در جراحی ثانویه امکان ایجاد برش های متعدد وجود ندارد. بنابراین بهترین جراح بینی باید بتواند برش های مورد نیاز را ایجاد کند و با حداقل محدوده عملکردی که در اختیار دارد، ترمیم را آغاز کند.
  • برای ایجاد یک شکل جدید، به هیچ وجه نباید سوراخ های بینی را دست زد. زیرا تغییر ظاهر سوراخ های بینی نشانه واضحی برای جراحی بینی است که البته برای افرادی که خواهان بینی با فرم طبیعی هستند چندان جالب نیست.
بیشتر بخوانید:  با خدمات سئو به منطق کاربرت بفروش

برای شناخت بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران می توانید به سایت جراحا مراجعه فرمایید ،مجله جراحا، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد. ما در رسانه جراحا سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم.

4vg46hb56u46yb46yb6y همه چیز درباره جراحی ترمیمی بینی سال1402

دلیل جراحی ترمیم بینی چیست؟

قبل از معرفی مواردی که برای انتخاب بهترین جراح ترمیمی بینی باید در نظر گرفته شوند، ترجیحاً بهتر است دلیل این عمل مشخص شود. همانطور که گفته شد رینوپلاستی یا خود عمل بینی یکی از سخت ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی محسوب می شود. اما زمانی که نیاز به انجام مجدد این جراحی باشد بر پیچیدگی این جراحی می افزاید.

این جراحی معمولا زمانی ضروری است که فرد از نتیجه جراحی اول راضی نباشد. فرقی نمی کند اولین مداخله درمانی باشد یا زیبایی، برای حل مشکل، این مداخله باید دوباره با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود .معمولا افرادی که در سیستم تنفسی خود مشکل پیدا می کنند یا مشکلشان قبلا حل نشده و یا از ظاهر بینی خود راضی نیستند باید این عمل را انجام دهند. به طور خلاصه دلایلی برای انجام مجدد جراحی بینی وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

  • نوک بینی غیر طبیعی: بعد از جراحی بینی، نوک بینی ممکن است به دلایل مختلف به حالت دلخواه برنگردد، مثلاً ممکن است بیش از حد نوک بینی شود یا گرد بماند.
  • فاصله بین سوراخ های بینی: این مشکل به دلیل رعایت نکردن تناسب در جراحی بینی رخ می دهد. اما به یاد داشته باشید که انتخاب یک جراح بینی خوب می تواند از این اتفاق جلوگیری کند.
  • بینی بزرگ: بسیاری از افراد به هر حال بعد از جراحی بینی تمایل به داشتن بینی بسیار کوچک دارند و اگر بعد از جراحی این اتفاق نیفتد، از جراحی بینی خود ناراضی هستند.
  • مشکلات تنفسی و خشکی بینی: این مشکلات ناشی از عدم تخصص کافی جراح بینی است که همانطور که گفته شد در صورت استفاده از پزشک متخصص برای جراحی بینی این مشکل پیش نمی آید.
  • نارضایتی از اولین عمل بینی: به هر دلیلی امکان ندارد شما مشتری از فرم بینی خود ناراضی باشید.
  • انحراف تیغه بینی در اثر ضربات فیزیکی (کجی بینی): بسیاری از افراد پس از جراحی بینی با چنین مشکلی مواجه می شوند. بسیاری از ورزشکاران یا کسانی که بینی شان در تصادف یا تصادف پیچ خورده است.

نکات مهم برای جراحی ترمیمی بینی

اگر قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارید بدانید که اولین جراحی بینی بهترین زمان برای رفع تمامی مشکلات زیبایی و عملکردی بینی است پس باید در انتخاب جراح خود دقت کنید زیرا این عمل بسیار مهم است و بینی باید بعد از چند سال مشکل دیگری نداشته باشد زیرا در این صورت باید عمل ترمیم انجام شود که پیچیدگی و هزینه بیشتری دارد. اما با بکارگیری صحیح روش های پیشرفته توسط متخصصین مجرب جراحی می توان بازسازی بینی را نیز با موفقیت انجام داد.

  • بیماران باید حداقل یک سال برای جراحی بینی ترمیمی یا ثانویه صبر کنند.
  • این جراحی بینی گوشتی باید با تقویت و حمایت از نوک بینی انجام شود تا نوک بینی با اسکلت منسجم در جای خود قرار گیرد زیرا ضخامت پوست باعث ریزش نوک بینی می شود.
  • در جراحی ترمیمی بینی، زخم های اولیه باید ترمیم شوند.
  • عمل ترمیم بینی نسبت به جراحی اولیه، پیچیدگی بیش‌ تری دارد و باید جراح ترمیم بینی با استفاده از تبحر و مهارت خود موقعیت قرارگیری غضروف‌ های درون بینی را بررسی و به ایراد های به‌ وجود آمده در عمل بینی اول توجه کند. همچنین موقعیت بینی قبل از جراحی اولیه باید بررسی شود.
  • بیمار باید دید واقع بینانه ای از نتیجه جراحی بازسازی بینی داشته باشد، زیرا این عمل برای بازسازی بینی انجام می شود.
  • اگر پزشک تشخیص دهد که ساختار بینی جراحی ترمیمی را تحمل نمی کند، باید جراحی را رها کنید.
  • اگر نتیجه جراحی بینی رضایت بخش نبود، بهتر است بلافاصله برای جراحی بینی ترمیمی اقدام نکنید.
  • 34tv35yb46y65un7 همه چیز درباره جراحی ترمیمی بینی سال1402
بیشتر بخوانید:  ۱۲۰سالگی پارکینگ های طبقاتی به روایت تصویر

زمان مناسب جراحی بینی ترمیمی

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از جراحی بینی ترمیمی باید به خاطر بسپارید این است که پس از جراحی اولیه به اندازه کافی صبر کنید. بنابراین اگر بینی شما برای جراحی ثانویه آماده نیست، مهم نیست که بهترین جراح بینی را انتخاب کرده اید یا خیر! با توجه به آنچه بسیاری از پزشکان موافق هستند، بهتر است یک سال بعد از جراحی اولیه صبر کنید و سپس جراحی ثانویه را انجام دهید. زیرا معمولا بعد از یک سال است که نتیجه نهایی مشخص می شود و تورم بینی شما کاملا از بین می رود و زخم های ایجاد شده در جراحی قبلی کاملا بهبود می یابد. بنابراین، اگر می خواهید مشکل قبلی را توسط متخصص جراحی بینی ترمیمی برطرف کنید، باید صبور باشید.

بهترین کاندید برای جراحی ترمیمی بینی ؟افراد مناسب برای جراحی بینی، افراد سالمی هستند که از نتیجه جراحی بینی پلاستیک قبلی ناراضی هستند. زمان مناسب برای انجام این عمل حدود یک سال پس از عمل قبلی است. اگرچه ممکن است بیماران به دلیل نارضایتی شدید، زودتر احساس کنند که مجبور به انجام عمل بینی ترمیمی شوند، اما باید منتظر بمانند تا زمان لازم سپری شود و تورم بعد از عمل کاملاً کاهش یابد تا خطر خطای جراحی کاهش یابد.

روش جراحی ترمیمی بینی

برای انجام این جراحی همانند جراحی اولیه بینی از دو روش باز و بسته استفاده می شود. اینکه کدام یک از این روش ها برای شما مناسب است به هدف عمل و وضعیت بینی شما بستگی دارد. این جراحی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. اگر بهترین جراح ترمیمی بینی را انتخاب کرده اید، قبل از هر چیز سعی می کند از زخم های داخلی برای اصلاح و رفع مشکل بینی استفاده کند. با این حال، اگر به دلایلی نمی توان این کار را انجام داد، متخصص جراحی بینی ممکن است برش های خارجی کوچکی نیز ایجاد کند. در این شرایط دسترسی جراح به غضروف و استخوان بینی برای تغییر شکل و بهبود عملکرد سیستم تنفسی آسان‌ تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  وقتی یرماز هست چرا نگران سایز در خرید اینترنتی کفش هستی!

به طور کلی، رینوپلاستی بسته دارای مزایای بیشتر و خطر کمتری برای بافت های بینی است. در حالی که جراحی زیبایی بینی به جراح این امکان را می دهد که به استخوان و غضروف بینی دسترسی وسیعی داشته باشد و اصلاحات لازم را انجام دهد. برای ایجاد تقارن و حل مشکل، جراح ممکن است تصمیم بگیرد مقداری غضروف اضافه یا حذف کند. در صورت نیاز به غضروف اضافی، جراح می تواند از غضروف موجود در گوش فرد استفاده کند. البته امروزه می توان از مواد دیگری نیز به عنوان ایمپلنت استفاده کرد. با توجه به اینکه بافت بینی قبلا آسیب دیده است و در حال حاضر حساسیت بیشتری دارد، زمان لازم برای انجام این جراحی بسیار بیشتر از جراحی اولیه بینی است.

5yv4g6bgy64yb46y همه چیز درباره جراحی ترمیمی بینی سال1402

دوره نقاهت بعد از جراحی ترمیمی بینی

به طور کلی، هیچ دو بیماری دوره نقاهت یکسانی ندارند. بنابراین نمی توان به طور دقیق گفت که دوره نقاهت بعد از جراحی ترمیمی بینی چقدر طول می کشد. البته اگر این عمل توسط بهترین جراح ترمیمی بینی انجام شود، دوره نقاهت و نتیجه آن کوتاهتر و بهتر خواهد بود. اما به طور کلی، بیمارانی که پوست نازکی دارند، 6 تا 12 ماه پس از جراحی می توانند نتایج را ببینند. اما افرادی که پوست ضخیم دارند احتمالا تا 2 سال بعد از جراحی نتیجه نهایی را نخواهند دید.

افرادی که تحت عمل جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران قرار گرفته اند باید در نظر داشته باشند که مانند تمام جراحی ها این نوع جراحی بینی نیز باید دوره نقاهت خاص خود را داشته باشد. کبودی اطراف چشم پس از جراحی ثانویه نوزاد کاملاً اجتناب ناپذیر است.

کلام آخر

جراحی بینی ترمیمی یکی از پیچیده ترین عمل های جراحی زیبایی محسوب می شود. زیرا از آنجایی که بافت های بینی قبلاً تغییر کرده اند و امکان استفاده از آنها کاهش یافته است، ایجاد تغییرات جدید در آن دشوار خواهد بود. به همین دلیل این جراحی باید توسط بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران انجام شود تا مشکل قبلی که ممکن است ظاهر یا مشکلی در دستگاه تنفسی فرد باشد با حداقل بریدگی و آسیب وارده به بینی برطرف شود. اگر به دنبال انتخاب یک پزشک متخصص و واجد شرایط برای انتخاب بهترین روش جراحی بینی هستید، سایت جراحا بهترین انتخاب برای شما برای انتخاب بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران است . از اینکه ما را تا آخر این مقاله همراهی کردید از شما سپاس گزاریم .

 

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …