نکات مهم خرید مانتو بهاره 1402

یکی از زیباترین و خوشرنگ ترین مانتوهای زنانه و دخترانه، مانتو بهاره است. همانطور که هر مدل مانتویی در فصل خاصی پوشیده می شود مانتو بهاره نیز یکی از پرطرفدارترین مانتوهای زنانه برای فصل بهار می باشد.

این مدل مانتو نسبت به مانتوهای پاییزه و زمستانی دارای تنوع طرح و رنگ بیشتری است. یکی از ویژگی هایی که این مدل مانتو را بسیار پرطرفدار ساخته نیز همین تنوع و رنگ بندی گرم و با طراوت آن می باشد.

مانتوهای بهاری جنس خنکی دارند و از آنها می توان در انواع استایل رسمی، نیمه رسمی، اسپرت، کژوال و … استفاده کرد. در هنگام خرید مانتو بهاره علاوه بر زیبایی باید به نکاتی توجه کرد که در ادامه می خواهیم به این نکات بپردازیم.

 

جنس پارچه مانتویی

برای خرید پارچه مانتویی گرچه گزینه های زیادی وجود دارد که می توان انتخاب کرد. اما باید جنس مانتو متناسب با فصل بهار باشد. زیرا هر فصلی آب و هوای خاص خودش را دارد. بنابراین، طبیعتا نمی توان هر مانتویی را در فصل بهار پوشید. در فصل بهار هوا رو به گرمی می رود. اوایل بهار صبح ها هوا سرد و شب ها گرم است و هرچه به اواخر بهار نزدیک تر شویم میزان گرمی هوا بیشتر خواهد شد. بنابراین باید پارچه ای را انتخاب کنید که مخصوص آب و هوای معتدل باشد و هم در هوای گرم و هم در هوای سرد بتوان آن را پوشید.

به عبارتی، پارچه مانتو بهاره نه خیلی گرم و نه خیلی سرد خواهد بود و جنس بسیار سبکی دارد. از جمله بهترین پارچه های مانتویی مناسب برای فصل بهار می توان به پارچه مانتویی کتان، پارچه مانتویی کرپ، ابریشمی، نخ پنبه، مازراتی و ژاکارد اشاره کرد.

rtc2t3vy45y46y نکات مهم خرید مانتو بهاره 1402

مدل مانتو ژاکارد مربع مثلث

 

مانتو با پارچه کرپ

این مدل مانتو تنخور بسیار خوبی دارد به همین دلیل بیشتر به عنوان مانتو مجلسی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین برای دید و بازدیدهای عید و همچنین شرکت در مهمانی ها و مراسمات مناسب می باشد.

از طرف دیگر، مانتو کرپ از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار می باشد. زیرا از الیاف طبیعی و مصنوعی مختلفی از جمله پشم، نخ ابریشم، پنبه و … تولید می شود. حتی می تواند ترکیبی از چند نوع الیاف باشد. از جمله این مدل مانتوها می توان به مانتو کرپ حریر، مانتو گاباردین و مانتو مازراتی اشاره کرد. در واقع مانتو کرپ جزو لوکس ترین مانتوهای بهاره به شمار می روند. مهمترین نکته ای که هنگام خرید مانتو کرپ باید به آن توجه نمایید سبکی و خنک بودن آن است. بعلاوه، شما می توانید انوع مانتو کرپ گلدار با رنگ های گرم و با طراوت که مناسب حال و هوای بهاری باشند را برای این فصل انتخاب نمایید.

 

مانتو با پارچه بهاره ابریشمی

اگر دنبال مانتو بهاره نرم و لطیف و بسیار شیک هستید که از دوام بالایی نیز برخوردار باشد خرید مانتو بهاره ابریشمی گزینه ایده آلی خواهد بود. این مدل مانتو به استایل بهاره شما زیبایی خاصی می بخشد.

با این حال، نگهداری و شستشوی مانتو ابریشمی نسبت به سایر مانتوهای بهاره کمی سخت تر است. بنابراین، پیشنهاد می شود قبل از خرید این مانتو به اصول نگهداری و شستشوی آن دقت نمایید.

بیشتر بخوانید:  جواز ساختمان

43tv35y53tt نکات مهم خرید مانتو بهاره 1402

مانتو بهاره میکرو

اگر قصد خرید مانتو بهاره میکرو را دارید باید دقت داشته باشید که این مدل مانتو تنها برای اوایل بهار مناسب می باشد. مانتو میکرو از جس پلی استر است و بهتر است در صبح ها که هوا هنوز سرد است پوشیده شود. برای اواخر بهار یا شب های بهاری که هوا گرم است انتخاب مناسبی نمی باشد.

 

خرید مانتو بهاره کتان

مدل مانتو بهاره کتان را می توان در طول فصل بهار پوشید. بهترین زمان برای پوشیدن این مدل مانتو اواخر بهار است. این مدل مانتو عرق و رطوبت را به خوبی به خود جذب می کند. بعلاوه جنس آن خیلی گرم یا خیلی سرد نیست. همچنین شستشوی آن بسیار آسان می باشد.

4rc3t345yvb45y64 نکات مهم خرید مانتو بهاره 1402

کتان لمه بخارا دوزی بهاری

 

ضخامت پارچه مانتویی

پارچه های مانتویی بهاره ضخامت های مختلفی دارند.  در هنگام خرید این نوع پارچه دقت کنید که ضخامت پارچه را باید متناسب با موقعیت مکانی خود انتخاب نمایید. به عنوان مثال، در شهرهای مناطق کوهستانی یا سردسیر در فصل بهار هوا سرد تر از شهرستان های مناطق گرمسیر است. بنابراین اگر ساکن یک شهر با آب و هوای سرد باشید به پارچه مانتویی ضخیم تری نسبت به مناطق گرمسیر نیاز خواهید داشت.

در اواخر بهار بیشتر سعی کنید مانتو بهاره ای را انتخاب نمایید که سبک وزن باشند. همچنین، از قابلیت تنفس پذیری و جذب رطوبت خوبی برخوردار باشد. مانتوهای نخی و کتان با ضخامت کم  مانتو ایده آلی برای اردیبهشت و خرداد خواهند بود.

البته ضخامت مانتو به نوع پارچه نیز بستگی دارد. بعضی پارچه های مانتویی در ضخامت های مختلفی تولید می شوند در حالی بعضی دیگر ضخامت ثابتی دارند.

32rc24rt24t35gv546 نکات مهم خرید مانتو بهاره 1402

مانتو آیسان آبی خوشرنگ

 

همچنین، در تعیین ضخامت مانتو مناسب به مکانی که قصد پوشیدن مانتو را دارید نیز توجه نمایید. به عنوان مثال،مانتو مجلسی بهاره نسبت به مانتو کژوال بهاره ضخیم تر خواهد بود. همین ویژگی باعث می شود که مانتوهای مجلسی کمتر چروک شوند. اما با این حال، میزان تنفس پذیری آنها نسبت به مانتوهای بهاری نازک تر مثل مانتو نخی کمتر است. به همین دلیل برای استفاده روزمره یا پیاده روی در فصل بهار انتخاب مناسبی نخواهند بود.

همانطور که قبلا گفته شد، قبل از خرید مانتو بهاره باید تمام جوانب را در نظر گرفت تا بتوان مانتویی را خریداری نمود که در طول فصل بهار بتوانید بارها و بارها آن را بپوشید و از پوشیدنش احساس رضایت داشته باشید.

dfqefqfwr gethtr نکات مهم خرید مانتو بهاره 1402

کت رنگین کمانی بهاری

 

به سایز مانتو توجه کنید

در هنگام خرید مانتو بهاره سایز آن نیز بسیار مهم می باشد. دانستن سایز دقیق خود به ویژه قصد خرید اینترنتی مانتو بهاره را دارید و نمی توانید آن را پرو کنید چند برابر واجب تر خواهد بود. زیرا در صورتی که مانتو شما تنگ یا گشاد باشد خوب به نظر نمی رسید.

بعلاوه، هرچه سایز مانتو مناسب تر باشد تنخور بهتری خواهد داشت و استایل شما زیباتر به نظر می رسد. برای تعیین سایز دقیق مانتو لازم است که اندازه سرشانه، دور سینه، دور کمر را بدانید. اگر نمی دانید چطور باید سایز خود را اندازه بگیرید می توانید از راهنمای تعیین سایز مانتو استفاده کنید. در اکثر فروشگاه های معتبر مانتو مثل گالری مانتو میرداماد این راهنما وجود دارد. در نتیجه شما می توانید با استفاده از راهنمای سایز، مانتو مناسب و هم اندازه خود را خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید کوادکوپتر

23rc24t42t24t4tgvth klo نکات مهم خرید مانتو بهاره 1402

فرم بدن

برای خرید بهترین مدل مانتو بهاره لازم است تا فرم بدن خود را بشناسید. در نتیجه می توانید مناسب ترین مانتو با توجه به فرم بدن خود را انتخاب نمایید. این کار تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت شما خواهد داشت.

 

طرح مانتو

همانطور که میدانید، مانتوها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند. در هنگام انتخاب و خرید مانتو بهاره، طرح هایی را انتخاب کنید که در کنار دلنشین و جذاب بودن متناسب اندام شما باشند. زیرا طرح مانتو تاثیر زیادی در برجسته سازی اندام های بدن خواهد داشت. در انتخاب طرح مانتو باید همه چیز را در نظر داشته باشید و اصول انتخاب طرح مانتو را رعایت نمایید تا بتوانید استایل زیباتری داشته باشید.

به عنوان مثال، بعضی مانتوها دارای خطوط افقی یا عمودی هستند. این خطوط می توانند پهن، باریک یا متوسط باشند. اما هر کدام از آنها تنها برای افراد خاصی مناسب هستند. در صورتی که هوشمندانه انتخاب شود شما را زیباتر نشان خواهند داد. در نظر گرفتن این اصول در هنگام خرید مانتو بهاره به ویژه برای خانم هایی که خیلی لاغر یا خیلی تپل هستند و یا می خواهند قدبلندتر یا قدکوتاه تر دیده شوند بسیار مفید می باشد.

32rc24trw4t45tv54yv46ub7i نکات مهم خرید مانتو بهاره 1402

طرح مانتو کتی چهل تکه

مانتو بهاره با خطوط افقی

این مدل مانتو مخصوص آن دسته خانم هایی است که خیلی لاغر هستند و مایلند تپل تر به نظر برسند. برای فصل بهار می توان انواع مانتوهای آبی کمرنگ، بنفش، یاسی، نارنجی مایل به قرمز، صورتی کمرنگ و سبز با خطوط و طرح های افقی را امتحان کرد.

 

مانتو بهاره با خطوط عمودی

مدل مانتویی که دارای خطوط عمودی باشد خانم ها را قدبلندتر و لاغرتر نشان می دهد.  به ویژه برای خانم هایی که مایلند چاقی خود را بپوشانند و لاغرتر به نظر برسند این مدل مانتو توصیه می شود. به عبارتی، اگر بالاتنه یا پایین تنه پری دارید  مانتو بهاره با خطوط عمودی برایتان مناسب تر خواهد بود.

 

مانتو بهاره برای بالاتنه کوچک

خانم هایی که سینه و بالاتنه کوچکی دارند باید مانتوهایی را انتخاب نمایند که دارای خطوط کج و غیر مستقیم است. به عبارتی، بهتر است به جای مانتو با خطوط افقی یا عمودی از مانتو با خطوط مورد استفاده کنند تا بالاتنه آنها بزرگتر جلوه کند.

 

مانتو بهاره برای خانم قد بلند و متوسط

همانطور که گفته شد مانتو با خطوط راه راه افقی برای خانم های قد بلند مناسب است. با این حال، اگر شما علاوه بر قد بلند بودن اندامتان متوسط است و نه خیلی چاق و نه خیلی لاغر هستید باید مانتویی را انتخاب نمایید که خطوط افقی آن پهن باشد.

در عوض اگر قدبلند و چاق هستید مانتو با خطوط افقی باریک انتخاب نمایید تا اندام شما لاغرتر به نظر برسد.

نکته مهم اینکه اگر قصد خرید مانتو بهاره طرح دار را دارید برای زیر مانتو یا شال و روسری از مدل های طرح دار استفاده نکنید. این کار باعث می شود هارمونی بسیار زیباتری با یکدیگر داشته باشند و استایل بهاری شیک تری برایتان به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید:  پرواز “مرد آهنی واقعی” با جت‌پک

234cr35tv5yb46un7i نکات مهم خرید مانتو بهاره 1402

بهترین روش برای خرید مانتو بهاره کدام است؟

خرید مانتو بهاره هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی قابل انجام است. با این حال خرید حضوری پیچیده تر و سخت تر از خرید اینترنتی است. زمانی که قصد خرید حضوری مانتویی را دارید برای پیدا کردن مدل مانتو بهاره مناسب باید به فروشگاه های مختلفی مراجعه کنید. این رفت و آمد به فروشگاه های مانتو کاری زمان بر است. از طرفی هزینه رفت و آمد را نیز نمی توان نادیده گرفت. در بسیاری از مواقع چون فروشگاه ها شلوغ هستند وقت کافی برای پرو تمام مانتوهای مورد نظرتان را نخواهید داشت. همچنین ممکن است دوستان شما از مدل های موجود در مغازه ای تعریف کنند و شما به آن مغازه مراجعه کنید. با این حال مانتوی مناسبی برای شما نباشد یا آن را نپسندید و دست خالی به خانه برگردید. نه در این شرایط وقت خود را بیهوده هدر داده اید.

در عوض، هنگام خرید اینترنتی مانتو بهاره به راحتی می توان از داخل منزل یا هر نقطه ای جهان بدون اینکه درگیر ترافیک شوید یا وقت خود را صرف بازارگردی و مراجعه به پاساژها و مغازه های مختلف کنید به هزاران فروشگاه اینترنتی مانتو سر بزنید. مانتوهای آنها را در هر ساعت از شبانه روز با هم از همه لحاظ ( قیمت، رنگ، سایز، جنس و …) مقایسه کنید. سپس با در نظر گرفتن تمام جوانب بهترین مانتو بهاره دلخواه خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی مانتو بهاره این است که میتوان به راحتی از دوستان و آشنایان خود نظرسنجی کرد. حتی اگر کنار شما حضور نداشته باشند. خوشبختانه امروزه بسیاری از برندهای تولید کننده پوشاک دارای فروشگاه اینترنتی می باشند. به همین دلیل تنوع مدل مانتو در فروشگاه های اینترنتی بسیار زیاد است.

2cr24t42t43ty b46 نکات مهم خرید مانتو بهاره 1402

مدل مانتو ژاکارد سبز

مانتو بهاره از کجا بخرم؟

مدل، طرح، رنگ، جنس و تنخور مانتو تاثیر زیادی روی زیبایی استایل بهاری شما خواهند داشت. بنابراین باید از فروشگاهی خرید کنید که از تنوع محصولات بالایی برخوردار باشد تا بتوانید انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید.

فروشگاه مانتو میرداماد یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش حضوری و اینترنتی انواع مانتو است. این فروشگاه دارای مدل مانتوهای بسیار متنوع و کالکشن های مد روز می باشد که برای هر سلیقه ای مناسب هستند. در فروشگاه اینترنتی یا پیج اینستاگرام این برند می توان انواع مانتو فصل، مانتو اسپرت، اداری، انواع مانتو بهاره و … را با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کرد.

مانتوهای میرداماد دارای سایزبندی استاندارد و رنگ بندی های مختلفی هستند. بعلاوه در هر ساعتی از شبانه روز می توانید مانتوهای دلخواه خود را از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید.  تیم پشتیبانی مانتو میرداماد نیز هفت روز هفته پاسخگوی شما خواهند بود.

برای خرید مانتو بهاره کافیست به سایت مانتو میرداماد مراجعه نموده و از بخش محصولات گزینه مانتو فصل بهار را انتخاب نمایید.

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …