همه چیز درباره برند سریتا

5h56h64h65h همه چیز درباره برند سریتا

سریتا از جمله برندهای خوشنام ایرانی شناخته می‌شود که در سال‌های اخیر با ساخت فرآورده‌های مراقبتی باکیفیت، شهرت فراوانی بدست آورده است. این برند به طور تخصصی به تولید و پخش محصولات تقویتی مو، ابرو و مژه‌ها می‌پردازد.

تاریخچه برند سریتا

تاریخچه برند سریتا سرشار از موفقیت‌هایی است که در طول سالیان مختلف و با تولید محصولات متنوع بدست آمده است. این برند برای نخستین بار در سال 1383 و زیر نظر شرکت پارس آزما طب از نخستین محصول مراقبتی خود رونمایی کرد.

فرآورده‌های سریتا از مواد اولیه گیاهی و طبیعی و با فرمولاسیون پیشرفته و به‌روز دنیا تولید می‌‌شوند؛ تا جایی که به دلیل کیفیت بالا در بازارهای بین المللی نیز مورد استفاده قرار گرفته‌‌اند و طرفداران بسیاری دارند. برند سریتا همچنین توانسته است در سال‌های اخیر گواهینامه‌های معتبر و بین المللی CE اروپا و FDA آمریکا را دریافت نماید.

سریتا محصولات خود را در لاین‌های تخصصی و به طور جداگانه برای برطرف کردن نیازهای متفاوت افراد طراحی می‌کند. مواد مغذی موجود در تولیدات سریتا به عمق تارهای مو نفوذ کرده و باعث استحکام و سلامت آنها می‌شود.

ویژگی‌های محصولات سریتا

برای اینکه درباره برند سریتا بیشتر بدانیم، باید با ویژگی‌های محصولات آن بیشتر آشنا شویم. فراموش نکنید که این برند شناخته شده تا امروز بیش از 15 نوع محصول مراقبتی را برای موها تولید کرده است! علاوه بر این، تولیدات سریتا در پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های کشور ساخته شده‌اند و با بسته بندی مناسب پخش و عرضه می‌شوند.

محصولات برند سریتا بدون ایجاد حساسیت، به تقویت و بازسازی فولیکول‌های مو و سلول‌های پوست کمک می‌کنند. ترکیبات طبیعی موجود در فرآورده‌های این برند نیز می‌توانند باعث رشد مجدد موهای ریخته شده شوند. استفاده از محصولات سریتا برای تمامی افراد (آقایان و بانوان) امکان پذیر است و محدودیتی برای مصرف آن‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:  قرص ال کارنیتین و تاثیر آن در لاغری

در ادامه به معرفی لیست محصولات سریتا و برخی از محبوب‌ترین فرآورده‌های این برند می‌پردازیم:

لیست محصولات سریتا

تولیدات برند سریتا شامل محصولات مراقبت از مو، محصولات پسوریازیس و محصولات مراقبت از مژه‌ها و ابروها می‌شوند.

6h64hy64yh46 همه چیز درباره برند سریتا

محصولات مراقبت از موی سریتا

این محصولات به طور تخصصی برای شستشو، تقویت و درمان انواع موها ساخته شده‌اند. در تولید فرآورده‌های این لاین به برخی از مشکلات متداول مانند ریزش موها و شوره سر توجه ویژه‌ای شده است. بعضی از پرفروش‌ترین محصولات سریتا در زمینه مراقبت از موها عبارتند از:

تونیک ضد شوره سریتا مدل T1

در این تونیک ضد شوره از ترکیبات گیاهی برای درمان شوره، بهبود خارش، کنترل ریزش مو و رفع التهاب پوست سر استفاده شده است. وجود مواد معدنی مانند آهن و فسفر در این محصول، به خون رسانی کف سر و رشد دوباره موها کمک می‌کند.

شامپو ضد ریزش سریتا مدل مینوتا مخصوص موهای چرب

یکی از پرفروش ترین محصولات سریتا شامپوی ضد ریزش این برند است که با تنظیم چربی و پاکسازی منافذ پوست سر، مانع از ریزش موها می‌شود. این شامپو به دلیل افزایش گردش مویرگ‌های خون کف سر، می‌تواند در طول زمان به ضخیم‌تر شدن موها نیز کمک نماید.

شامپو فاقد سولفات سریتا مدل جوانه گندم

در شامپوهای عادی، ماده‌ شیمیایی به نام سولفات وجود دارد که باعث از بین رفتن کامل چربی موها می‌شود. این در حالی است که موهای آسیب دیده یا رنگ شده برای تقویت و ترمیم به مقداری چربی نیاز دارند. شامپوی فاقد سولفات سریتا ضمن افزایش ضخامت و استحکام موها، باعث طراوات و شادابی آنها نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  مشاوره حقوقی با وکیل آنلاین

سرم دوفاز محافظ موی سریتا بیوتی مناسب موهای خشک و آسیب دیده

در این سرم مراقبتی مقادیر فراوانی روغن آرگان و جلبک قرمز وجود دارد؛ بنابراین اسپری کردن آن روی ساقه موهای مرطوب می‌تواند به کاهش خشکی و گره خوردگی آنها کمک کند. به علت غنی بودن ترکیبات این سرم، موها راحت‌تر از قبل شانه شده و درخشندگی و لطافت آن‌ها افزایش خواهد یافت.

45y45ygv45ctgt4cctv همه چیز درباره برند سریتا

محصولات پسوریازیس سریتا

پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی است که در آن بخش‌هایی از بافت پوست به شکل لکه‌های قرمز و پولکی در می‌آید. برند سریتا برای پیشگیری و درمان این مشکل پوستی نیز محصولات کارآمدی را تولید کرده است:

کرم آنتی پسوریازیس سریتا مدل Derma PSO

این کرم به دلیل داشتن ویتامین D3، شی باتر، موم زنبور عسل و روغن آرگان، خشکی ناشی از بیماری پسوریازیس را تا حد زیادی برطرف می‌کند. در این محصول همچنین ترکیبات ضد التهابی قوی وجود دارد که باعث کاهش قرمزی و تورم پوست می‌شود.

شامپو آنتی پسوریازیس سریتا مدل Derma PSO

این شامپو یک محصول مناسب برای درمان و کنترل عوارض پسوریازیس پوست سر است. در شامپوی آنتی پسوریازیس ترکیبات غنی مانند ویتامین E و زینک وجود دارد که به حفظ لایه‌های چربی پوست کمک می‌کند. رفع خارش و کاهش قرمزی پوست از دیگر ویژگی‌های این محصول درمانی و مراقبتی است.

بیشتر بخوانید:  بیماری تنه درخت بادام

محصولات مراقبت از ابروها و مژه‌ها سریتا

گاهی اوقات به علت بیماری‌ها و یا استفاده از محصولات آرایشی نامناسب، ابروها و مژه‌ها کم‌پشت و کوتاه می‌شوند. نباید فراموش کرد که مژه‌ها و ابروها نیز مانند موها به رسیدگی و مراقبت نیاز دارند. خوشبختانه برند سریتا برای تقویت این دو عضو مهم صورت محصولات با کیفیتی در نظر گرفته است.

این محصولات عبارتند از:

محلول تقویت کننده مژه سریتا

در ترکیب این محصول، ویتامین‌های مختلفی مانند ویتامین B7 و B5 فرموله شده‌اند که به ضخیم شدن و حجیم کردن مژه‌ها کمک می‌کنند. محلول تقویت مژه سریتا بدون ایجاد حساسیت، باعث رشد مجدد مژه‌ها شده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌نماید.

سرم احیا کننده ابرو سریتا

ریزش ابرو از جمله چالش‌هایی است که درمان آن به سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود. با این حال استفاده از سرم احیا کننده سریتا می‌تواند تا حدی زیادی باعث رشد دوباره تارهای ابرو و پرپشت شدن آنها شود. این محصول برای ابروهای رنگ شده، ابروهای تیغ زده و حتی ابروهای تاتو شده نیز قابل استفاده است.

سخن آخر

در این مطلب با شما درباره برند سریتا صحبت کردیم و برخی از پرفروش‌ترین محصولات آن را معرفی نمودیم. این برند ایرانی با تولید فرآورده‌های باکیفیت در زمینه تقویت مو، قدم بزرگی برای بهداشت و سلامت برداشته است. در جشنواره برترین شرکت‌‌های ایران در سال 1392، سریتا به عنوان برند برتر محصولات آرایشی و تولید کننده برتر سال لقب گرفت.

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …