محبوب‌ترین مدل‌های رژ لب میان بانوان

3gc53tg35 محبوب‌ترین مدل‌های رژ لب میان بانوان

رژ لب جزء مهمترین و محبوب‌ترین لوازم آرایشی برای میکاپ بانوان است و در انواع مدل‌ها و رنگ‌ها با تنوع بسیار زیاد به فروش می‌رسد. انتخاب رنگ و مدل رژ لب علاوه بر سلیقه شخصی به رنگ پوست و شرایط آرایش شما بستگی دارد. برای تکمیل آرایش‌های لایت و سبک روزانه معمولا از رژ لب‌های جامد استفاده می‌شود که علاوه بر استفاده آسان، ماندگاری بالایی نیز دارند.

بدون استفاده از رژ لب مناسب آرایش شما ناقص خواهد بود و با انتخاب رژ لب مورد نظر خود می‌توانید فرایند میکاپ خود را تکمیل کنید. در این مقاله شما را با محبوب‌ترین مدل‌های رژ لب در میان بانوان آشنا کرده و خصوصیات و ویژگی‌های هر یک از این رژ لب‌ها را معرفی می‌کنیم.

محبوب‌ترین مدل‌های رژ لب در میان بانوان کدام‌اند؟

چنانچه می‌خواهید از بهترین مدل‌های رژ لب استفاده کنید، مطالعه ادامه مطلب به کارتان خواهد آمد:

رژ لب ماژیکی

برای افرادی که لب‌هایی با پوست خشک و شکننده دارند، استفاده از رژ لب‌های ماژیکی گزینه مناسبی به شمار می‌آید. رنگ ‌های زیبای رژ لب ماژیکی در کنار بافت نرم و سبک آن‌ها به مزایای این نوع رژ لب می‌افزاید. رژ لب‌های ماژیکی غالبا در اطراف لب‌ها پخش نمی‌شوند و قابلیت آبرسانی به سلول‌های پوست را نیز ندارند.

رژ لب جامد پیچی (رژ لب ماتیکی)

از جمله پر کاربرد‌ترین مدل‌های رژ لب در میان بانوان، رژ لب‌های جامد یا ماتیکی هستند که با ویژگی‌های خاص خود مورد پسند سلایق مختلف قرار می‌گیرند. استفاده از این نوع رژ لب بسیار آسان است و به همین دلیل در آرایش‌های روزانه از رژ‌های ماتیکی برای افزایش جلوه میکاپ استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:  بایدها و نبایدهای رنگ کردن مو قبل و بعد از کاشت مو

در مقایسه با سایر مدل‌های رژ لب موجود در بازار، رژ لب جامد پیچی ماندگاری بیشتری داشته و خاصیت حجم دهندگی بالاتری دارد. بافت سبک و نرم این نوع رژ لب به خوبی پوست لب‌ها را پوشش داده و به راحتی پخش نمی‌شود. باید توجه داشت که استفاده از این مدل رژ لب برای لب‌های خشک و ترک خورده انتخاب مناسبی محسوب نمی‌شود.

تینت یا لاک لب

استفاده از تینت لب با قابلیت ماندگاری بسیار بالا به ایجاد میکاپ بی نقص در چهره شما کمک می‌کند. برای آن دسته از بانوانی که به تجدید آرایش لب‌ها در روز تمایلی ندارند، استفاده از تینت لب با رنگ مناسب انتخابی کارآمد محسوب می‌شود.

رژ لب مایع

34cfgt34 محبوب‌ترین مدل‌های رژ لب میان بانوان

رژ لب‌های مایع از دیگر نمونه‌های پرفروش رژ لب در بازار عرضه و تقاضای لوازم آرایشی و بهداشتی است. تقریبا تمام برند‌های تولید کننده رژ لب به عرضه رژ لب‌های مایع در طیف رنگی گسترده می‌پردازند که این موضوع محبوبیت و نرخ بالای فروش رژ لب‌های مایع را نشان می‌دهد. این رژ لب‌ها در انواع براق و مات جلوه خاصی را به لب‌های شما می‌بخشند و از بافتی نرم و مخملی برای پوشش دهی کامل لب‌ها برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:  ۱۰ مدل شینیون فرانسوی ساده و شیک

رژ لب‌های براق مایع درخشندگی خاصی به لب‌ها می‌دهند و از آنجایی که ماندگاری چندان زیادی دارند برای استفاده روتین انتخابی مناسب به شمار می‌آیند. رژ لب‌های مایع مات بعد از کشیدن روی لب‌ها خشک شده و حالت مات دارند. این رژ لب‌ها علاوه بر برخورداری از تنوع در رنگ ماندگاری بالایی دارند و حجم و دهی پوشش‌دهی آن‌ها نیز مورد تایید و رضایت بسیاری از بانوان است.

اگر به دنبال رژ لبی با دوام و ماندگاری بالا، حجم دهی مناسب و پوشش دهی کافی هستید، می‌توانید از رژ لب‌های مایع مات خصوصا در مهمانی‌ها استفاده کنید، اما باید توجه داشته باشید که این نوع رژ لب حالت خشکی و چسبندگی خاصی برای لب‌ها ایجاد می‌کنند.

رژ لب مدادی

رژ لب‌های مدادی نیز از محبوب‌ترین مدل‌های رژ لب در بین خانم‌ها هستند که در مدل‌های پیچی و معمولی به فروش می‌رسند. مدل‌های معمولی رژ مدادی باید با تراش‌های مخصوص تراش بخورند، اما انواع پیچی این رژ لب‌ها کاربرد راحت‌تری دارند. نوع رژ لب‌های مدادی معمولا چرب و روغنی نیست و ماندگاری بالای آن‌ها طرفداران زیادی را به سمت استفاده از این نوع رژ لب جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید:  پروتئین تراپی مو چیست و چه فوایدی دارد؟

رژ لب پالتی

استفاده از این نوع رژ لب معمولا برای گریم و آرایش‌های خاص متداول است و به همین دلیل انواع پالتی رژلب‌ها در سالن‌های آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به این ترتیب از براش مخصوص برای برداشتن مقداری از رژ لب و پوشش دادن لب‌ها استفاده می‌شود. با ترکیب رنگ‌های موجود در پالت می‌توان رنگ‌های بی‌شماری را ایجاد کرد.

4g 35f محبوب‌ترین مدل‌های رژ لب میان بانوان

رژ لب شفاف

اگر به سبک آرایش لایت و نچرال علاقه دارید و طبیعی بودن آرایش برایتان حائز اهمیت است، می‌توانید از رژ لب‌های شفاف برای زیباتر جلوه دادن لب‌های خود استفاده کنید. این رژ لب‌ها قابلیت ایجاد رنگ بر روی لب‌ها را ندارند و به استفاده از آن‌ها رنگ پایه‌ای لب‌ها حفظ خواهد شد. برای آرایش روتین و روزمره، ایجاد شادابی بر روی لب‌ها و افزایش شفافیت آن‌ها می‌توانید از قابلیت آبرسانی و مرطوب کنندگی رژ لب‌های شفاف استفاده کنید.

کلام پایانی

رژ لب‌ها در انواع مدل‌ها و با تنوع بی نظیر در رنگ‌ها و طیف‌های گوناگون در بازار موجود هستند. بسته به نوع آرایش و سلیقه خود می‌توانید هر یک از مدل‌های رژ لب معرفی شده در این مقاله را انتخاب کرده و زیبایی چهره خود را دوچندان کنید.

 

 

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

[ad_1] آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید …