بهترین میکاپ و گریم عروس | جدید ترین مدل های آرایش برای عروس

جشن عروسی بدون شک مهم ترین جشنی است که در طول زندگی یک فرد برای او اتفاق می افتد و خانم ها دوست دارند در آن شب مثل یک الماس بدرخشند و از همیشه زیباتر باشند. به همین سبب حساسیت زیادی روی میکاپ و گریم عروس دارند و سعی می کنند با بهترین لوازم آرایشی بهترین مدل و طرح را برای آرایش خود انتخاب کنند.

عروس خانم ها حساسیت زیادی روی میکاپ و گریم عروس دارند که این امر طبیعی است و به همین دلیل در انتخاب آرایشگر خود دقت زیادی می کنند و به چندین سالن آرایشی مراجعه می کنند و در انتها بهترین آن ها را انتخاب می کنند. شما با دیدن بهترین مدل های گریم و آرایش برای عروس در سالن ها می توانید مناسب ترین آرایشگر را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که برند ها و نوع محصولات آرایشی نیز می تواند روی زیبایی و ماندگاری آرایش عروس تاثیر زیادی داشته باشد.

43tcv3ic04tnj vo54ihtvui54y985uty9o6i 201x300 بهترین میکاپ و گریم عروس | جدید ترین مدل های آرایش برای عروس

پاکسازی صورت

یکی از مهم ترین اقداماتی که قبل از میکاپ و گریم عروس باید انجام شود، پاکسازی صورت با استفاده از ماسک ها و اسکراب های پوست می باشد. شما می توانید این ماسک صورت ها را از فروشگاه های معتبر و برند های شناخته شده خریداری کنید تا مشکلی برای پوست شما به وجود نیاید.

زمانی که شما از ماسک و اسکراب پوست استفاده می کنید، سلول های مرده ی پوست و جوش های سر سیاه و سر سفید از بین می رود و پوست شما آماده ی دریافت کرم پودر ها و انواع وسایل آرایشی می شود. در واقع شما با پاکسازی صورت می توانید آرایش تمیز تری داشته باشید و ماندگاری آن نیز روی صورت شما بیشتر شود.

بیشتر بخوانید:  رنگ مو مردانه جوگندمی

تفاوت میکاپ و گریم عروس در چیست؟

برای انتخاب بهترین مدل و طرح برای میکاپ و گریم عروس باید بدانید که آرایش و گریم چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند. آرایشگر اگر تنها بخواهد عروس خانم ها را آرایش کند باید با وسایل آرایشی با کیفیت به صورت او رنگ و لعاب بدهد و زیبایی های صورت او را بیشتر نمایان کند و سعی کند به صورت عروس خانم رنگ ببخشد. در حقیقت با آرایش و میکاپ نمی توان عیوب ظاهری فرد را از بین برد اما می توان قسمت های زیبای صورت را بیشتر نشان داد.

گریمور و آرایشگری که قرار است شما را علاوه بر میکاپ، گریم نیز بکند، باید عیوب صورت شما را از بین ببرد. برای این کار آرایشگر باید وسایل آرایشی حرفه ای داشته باشد که باید آن ها را از شرکت ها و فروشگاه های معتبر خریداری کرده باشد. زیرا کیفیت وسایل آرایشی روی ماندگاری آرایش عروس تاثیر زیادی دارد. به دلیل طولانی بودن جشن عروسی، باید ماندگاری میکاپ و گریم عروس زیاد باشد.

r3tv54tg9c3o5v35ith3it4hi 300x300 بهترین میکاپ و گریم عروس | جدید ترین مدل های آرایش برای عروس

بهترین طرح ها و مدل های آرایشی مناسب عروس

در حال حاضر طرح ها و مدل های بسیار زیادی برای میکاپ و گریم عروس وجود دارد که شما بر اساس سلیقه ی خود می توانید یکی از نمونه های آن را انتخاب کنید. در این قسمت شما را با بهترین و محبوب ترین مدل های آرایشی آشنا می کنیم.

میکاپ و گریم عروس غلیظ

یکی از طرح ها و مدل هایی که بیشتر در گذشته محبوب دختر های جوان بود، میکاپ و گریم عروس به صورت غلیظ می باشد. البته این نوع از آرایش هنوز هم طرفداران مخصوص به خود را دارد و افرادی که دوست دارند با آرایش غلیظ، سرزنده به نظر برسند، این نمونه را انتخاب می کنند. در این آرایش از وسایل آرایشی پررنگ و براق استفاده می شود تا ظاهر فرد پر رنگ دیده شود.

بیشتر بخوانید:  ماسک های خانگی برای آبرسانی به موها

رژ لب های پر رنگ و براق، رژ گونه های غلیظ و کشیده، سایه های تیره و  براق و … از مهم ترین ویژگی های این طرح و مدل در میکاپ و گریم عروس می باشد. از معروف ترین طرح ها و مدل های مشهور این سبک، می توان به آرایش عربی و خلیجی اشاره کرد.

میکاپ و گریم عروس لایت

میکاپ و گریم عروس لایت دقیقا نقطه ی مقابل طرح های غلیظ می باشد که در آن نمی توان هیچ رنگ و لعاب زیادی مشاهده کرد. به این طرح و مدل آرایشی لایت و اروپایی گفته می شود که در آن از وسایل آرایشی مات استفاده می شود و در آن هیچ برقی مشاهده نخواهید کرد. برای این آرایش از رژ های کم رنگ و سایه های ملایم استفاده می شود.

دختر خانم هایی که به آرایش ساده و در عین حال زیبا علاقه دارند، می توانند از طرح و مدل را برای عروسی خود انتخاب کنند. این آرایش در عین سادگی می تواند زیبایی شما را دو چندان کند. در حال حاضر این طرح و مدل یکی از محبوب ترین آرایش های عروس می باشد که دختر های امروزی آن را انتخاب می کنند.

میکاپ و گریم عروس مدیوم

یکی دیگر از طرح ها و مدل های محبوب بین دختران امروزی، نمونه ی مدیوم می باشد که در واقع حالتی بین مدل غلیظ و لایت را دارا می باشد. اگر به نمونه ی لایت کمی رنگ و لعاب بیشتری بدهید، به نمونه ی مدیوم خواهید رسید. در این طرح از وسایل آرایشی با کیفیت و پر رنگ تری استفاده می شود البته این رنگ غلیظ تنها در قسمتی از صورت مشاهده می شود. در واقع در این آرایش دو حالت پیش می آید یکی از آن ها سایه ی ملایم و رژ لب پر رنگ و دیگری سایه ی پر رنگ و رژ لب ملایم می باشد.

بیشتر بخوانید:  فرمول و ترکیب انواع رنگ موی عسلی

سبک کلاسیک را می توان یکی از بهترین و زیباترین نمونه های میکاپ و گریم عروس مدیوم در نظر گرفت. رژ لب های جیغ و پر رنگ ، خط چشم های مشکی و کشیده از ویژگی های اصلی مدل و طرح کلاسیک می باشد که هنوز طرفداران زیادی دارد.

wlpfj95fnuvy98n45yio4hti35j 300x241 بهترین میکاپ و گریم عروس | جدید ترین مدل های آرایش برای عروس

وسایل آرایشی با کیفیت

زمانی که قصد دارید طرح و مدل میکاپ و گریم عروس خود را انتخاب کنید، علاوه بر آرایشگر و گریمور حرفه ای باید به وسایل آرایشی مورد استفاده ی او نیز دقت داشته باشید. وسایل آرایشی با کیفیت و برند، می تواند روی زیبایی آرایش و ماندگاری آن تاثیرگذار باشد. علاوه بر آن ممکن است برخی از این کرم ها و پودر های آرایشی به پوست شما آسیب برسانند و باعث ایجاد لک در پوست صورت شوند.

عروس باید ساعت های زیادی آرایش سنگین و زیاد خود را روی پوست تحمل کند به همین سبب باید از کرم ها و وسایل آرایشی سالم و معتبر استفاده شود. شما می توانید برخی از این وسایل را از فروشگاه های اینترنتی  معتبر و شناخته شده تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی نیروان یکی از شناخته شده ترین فروشگاه هایی است که شما می توانید وسایل مورد نیاز بهداشتی و آرایشی خود را از آن تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

[ad_1] آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید …