معرفی هتل هالیدی رامسر – هتلی در میان ابرها

65yb5h57h معرفی هتل هالیدی رامسر   هتلی در میان ابرها

مجتمع گردشگری هالیدی پارک از جمله بهترین و شیک‌ترین مجتمع‌های گردشگری شهر رامسر در استان مازندران محسوب می‌شود. هتل هالیدی رامسر در ارتفاعات رامسر با چشم‌انداز فوق‌العاده واقع ‌شده است. این هتل توانسته به مسافران تجربه اقامت بر روی ابرها در دل جنگل را تقدیم کند.

این هتل زیبا از بهترین هتل های رامسر بوده که در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود. از جاذبه‌های گردشگری جالب در نزدیکی این هتل می‌توان به قلعه مار کوه و سد میجران اشاره داشت. جهت بازدید از این مناطق لازم است حدوداً ۷ کیلومتر مسافت را بپیمایید. خوب است بدانید که مجتمع گردشگری هالیدی پارک رامسر شامل ۵ طبقه بوده و هر طبقه دارای دو واحد دوخوابه می‌باشد.

امکانات هتل هالیدی رامسر

خوب است بدانید که مسیر دسترسی به هتل هالیدی پارک رامسر آسفالت می‌باشد. پارک ماشین در فضای عقب‌نشینی روبه‌رو مجتمع امکان‌پذیر است. در هنگام رفتن به این هتل مسافران اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارند. شایان ذکر است که استفاده از اینترنت فقط در لابی و کافی‌شاپ امکان‌پذیر است. کادر این مجموعه برای هرچه بهتر شدن اقامت مسافران در حال تلاش می‌باشند.

yb6u75u7 معرفی هتل هالیدی رامسر   هتلی در میان ابرها

اتاق های هتل هالیدی رامسر

هتل هالیدی پارک با ۱۰ واحد دو خوابه و شیک خود و ارائه امکانات رفاهی و تفریحی آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز می‌باشد. واحد‌های دو خوابه شامل تیپ یک و تیپ دو بوده که از امکانات رفاهی یکسانی برخوردار است. واحد‌های دوخوابه تیپ دو در مقایسه با واحدهای تیپ یک دارای پنجره‌های بیشتری هستند. همین موضوع باعث گشته تا چشم‌انداز زیباتری در مقایسه با واحدهای تیپ یک را مسافران تماشا کنند.

بیشتر بخوانید:  موارد مصرف برنج سرلاشه و برنج نیم دانه

واحدهای دو خوابه شامل امکاناتی نظیر کمد و رخت‌آویز، مبلمان، میز و صندلی، فرش، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و اجاق‌گاز می‌باشند. شایان ذکر است که واحدهای اقامتی در این هتل سرویس بهداشتی ایرانی ندارند و تنها سرویس فرنگی در واحدها تعبیه‌ گشته است. واحدهای دو خوابه جهت سفرهای گروهی، مهمانی‌ها و دورهمی بسیار مناسب می‌باشند. سالانه مسافران بسیاری از نقاط دور و نزدیک کشور با رزرو این واحدها در هتل هالیدی اقامتی به‌یادماندنی را تجربه می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل هالیدی

خوب است بدانید که استخر روباز در پشت‌بام مجتمع هالیدی پارک رامسر قرار دارد. می‌توانید از این استخر به صورت دو ساعته و خصوصی و خانوادگی استفاده نمایید. همینطور جهت سرگرمی مسافران میز فوتبال دستی و بیلیارد را در طبقه همکف مجموعه می‌توانید پیدا کنید. بزرگسالان این امکان را دارند تا در این قسمت سرگرم شوند.

بیشتر بخوانید:  از عفونت واژن و علائم آن چه می دانید؟

رستوران هتل هالیدی رامسر

مهمانان عزیز هتل این امکان را دارند تا حس ناب پرواز و صبحانه روی ابرها را در مجتمع اقامتی هالیدی تجربه نمایند. مجتمع گردشگری هالیدی پارک رامسر جهت صرف غذا و نوشیدنی از فست‌فود و کافی‌شاپ برخوردار است. چنانچه علاقمند به میل کردن غذا در رستوران دیگری هستید، به راحتی می‌توانید به رستوران‌های مجاور این هتل سر بزنید. می‌توانید انواع متنوع غذاهای ایرانی، فست فود و محلی را سفارش داده و نوش جان کنید.

6ybur7ur67uj معرفی هتل هالیدی رامسر   هتلی در میان ابرها

قوانین هتل هالیدی رامسر

قوانین عمومی

  • پذیرش صیغه‌نامه رسمی تنها به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، انجام می‌شود.
  • هتل، آقای تنها را نمی‌پذیرد.
  • حداقل روزی که می‌توانید داشته باشید دو شب می‌باشد. چنانچه تمایل به استفاده از استخر روباز واقع در پشت‌بام مجموعه دارید، هنگام رزرو هماهنگی‌های موردنیاز را با هتل انجام دهید.

قوانین پذیرش

چنانچه مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نگردد، پذیرش مسافر به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست. شرط اولیه پذیرش مسافر، ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت می‌باشد.

قوانین کنسلی هتل

  • تا 8 روز قبل از ورود مهمان کنسلی رزرو بدون جریمه می‌باشد.
  • تا 7 روز قبل از ورود مهمان کنسلی رزرو شامل 100% جریمه کنسلی از قیمت اتاق به ازای کل شب‌ها است.
بیشتر بخوانید:  چرا باید خودرو اجاره کنیم ؟

قوانین خردسال

  • چنانچه سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، به عنوان مهمان بزرگسال به شمار می‌آید.
  • چنانچه سن خردسال بین 0 تا 5 سال است، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

4yggb5u7g56y معرفی هتل هالیدی رامسر   هتلی در میان ابرها

فاصله هتل هالیدی رامسر تا جاهای دیدنی

  • فاصله تا موزه‌ تاریخ طبیعی حدود ۲۵ دقیقه با ماشین می‌باشد.
  • فاصله تا هتل قدیم، موزه‌ عاج و کاخ مرمر حدود ۲۵ دقیقه با ماشین می‌باشد.
  • فاصله تا جنگل دالخانی حدود ۳۶ دقیقه با ماشین است.
  • فاصله تا قلعه‌ مار کوه حدود ۱۴ دقیقه با ماشین می‌باشد.
  • فاصله تا سد میجران حدود ۱۹ دقیقه با ماشین می‌باشد.
  • فاصله تا موزه‌ شمال حدود ۲۵ دقیقه با ماشین است.

 

جمع‌بندی

رامسر از طبیعت دلنشین و جذابی برخوردار بوده که هم شامل جاذبه‌های شهری و هم جاذبه‌های تاریخی متنوعی می‌شود. رامسر از زمان پهلوی، به عنوان یک مقصد گردشگری فوق‌العاده هدف گذاری شده است. هتل هالیدی پارک رامسر از جمله هتل‌های محبوب رامسر می‌باشد. این هتل با خدمات حرفه‌ای که ارائه می‌دهد رضایت افراد را به خود جلب کرده است.

 

این مطلب برگرفته از بلاگ معرفی هتل هالیدی رامسر – هتلی در میان ابرها از وبسایت ایران هتل آنلاین میباشد.

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …