چهار نکته درباره کابینت های گلاس

جنس کابینت های گلاس

های گلاس، به معنی سطح براق و شفاف است .کابینت‌های گلاس در واقع از دو لایه شیشه تشکیل شده‌اند. لایه بیرونی شیشه شفاف است که باعث درخشاندن سطح کابینت می‌شود، و لایه داخلی شیشه مات و کدر است که باعث جلوگیری از دیدن داخل کابینت می‌شود. در برخی موارد، به جای لایه داخلی شیشه مات، از فوم یا PVC استفاده می‌شود. جنس بدنه کابینت های گلاس ممکن است از MDF، فایبرگلاس، یا چوب طبیعی باشد.کابینت های گلاس به دلیل سطح براق معروف است. امروزه جنس مغزی داخلی این کابینت ها، معمولا ام دی اف است، دلیل آن هم هزینه  پایین تر و صرفه اقتصادی است. کابینت های گلاس به دلیل مواد اولیه ای که در تولید آن استفاده می شود نسبت به  کابینتهای ام دی اف گران تر هستند.

بیشتر بخوانید:  با محصولات فوراور تا چه اندازه آشنایی دارید؟

536363647 چهار نکته درباره کابینت های گلاس

تفاوت کابینت ممبران و های گلاس

کابینت های گلاس و ممبران هر دو از جنس MDF هستند، اما با روکش‌های مختلفی ساخته می‌شوند. کابینت های گلاس با روکشی از جنس لعاب شیشه‌ای تحت فشار تولید می‌شود که به آن‌ها ظاهری بسیار صاف و براق می‌دهد. در حالی که کابینت ممبران با روکشی از PVC یا PET تولید می‌شود که به آن‌ها ظاهری چوبی می‌دهد. به طور کلی، کابینت های گلاس بسیار براق و شفاف است و هر چه درخشش آن بیشتر باشد، خط و خش و نواحی ناهموار روی سطح آن بیشتر قابل مشاهده خواهد بود. به عبارت دیگر، کابینت گلاس های  در برابر خط و خش و اثر انگشت بسیار حساس تر است و باید سطح آن تمیز نگه داشته شود. از سوی دیگر، کابینت ممبران در مقابل خط و خش و اثر انگشت مقاومت بیشتری دارد و سطح آن شفاف نیست، از لحاظ قیمت این دونوع کابینت تفاوت  چندانی ندارند اما باز هم بستگی به مساحت موردنظر و برند متریال مورد نظر دارد.

بیشتر بخوانید:  نکاتی که باید درباره شارژ کپسول آتش¬نشانی پودر و گاز بدانید

مزایای کابینت های گلاس

کابینت های گلاس سطح براق و درخشانی دارند و ظاهر آشپزخانه شما مدرن خواهند کرد، اگر شما از طرفداران دکوراسیون مدرن هستید کابینت های گلاس یک انتخاب عالی است سطح براق این کابینت ها، نور را انعکاس میدهد و آشپزخانه ای روشن و دلباز تر خواهید داشت. کابینت هایگلاس طول عمر خوبی دارند و اگر به درستی از آنها نگهداری کنید سالیان زیادی در آشپزخانه شما خواهند ماند.

456758899697976 چهار نکته درباره کابینت های گلاس

چگونه کابینت های گلاس با کیفیت را بشناسیم؟

همه ما در قبال هزینه ای که میپردازیم توقع  داریم خدمات مناسبی را دریافت کنیم. کابینت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، اگر قصد دارید کابینت های گلاس با کیفیت را تشخیص دهید به انعکاس نور در آن دقت کنید هرچقدر موج کمتری در سطح شفاف آن مشاهده کنید کیفیت کابینت بهتر است. علاوه بر این،برند متریال استفاده شده و همچنین  تخصص کابینت  ساز، از فاکتورهای مهم در تولید یک کابینت با کیفیت است.

بیشتر بخوانید:  راه های شناسایی عطر و ادکلن اصل

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …