با محصولات فوراور تا چه اندازه آشنایی دارید؟

4rt3vy5bgghu7n با محصولات فوراور تا چه اندازه آشنایی دارید؟

رسیدن به تناسب اندام و پوستی شاداب را با استفاده از محصولات گیاهی تجربه کنید. شاید این جمله شما را به یاد تبلیغات کلیشه ای در تلویزیون یا حتی طب سنتی بیاندازد اما هدف این مقاله معرفی محصولاتی آمریکایی به نام فوراور است که واقعا این اتفاقات را رقم زده است. شما ممکن است نام فوراور را بارها و بارها شنیده یا در مورد آن خوانده باشید اما با محصولات فوراور تا چه اندازه آشنایی دارید؟ اگر برای اولین بار نام این برند را می شنوید، برای داشتن اطلاعاتی مفید از محصولات این برند تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

محصولات فوراور در کدام کشور تولید می شوند؟

حدودا 40 سال پیش در ایالت آریزونا آمریکا، شرکتی دانش بنیان به نام فوراور تاسیس شد. رکس موان، بنیان گذار این شرکت با سرمایه گذاری عظیم بر تولید و توزیع محصولات متشکل از آلوئه ورا، موفق شد تنها طی مدت 40 سال 90 درصد از نیاز به آلوئه ورای جهان را تامین کند. در این سال ها شهرت محصولات آلوئه ورا فوراور به سرعت افزایش پیدا کرد به طوری که هر جا صحبت از آلوئه ورا باشد نام برند forever living در کنارش می آید.

فواید محصولات بر پایه آلوئه ورا و عسل طبیعی

همان طور که گفته شد، محصولات فوراور کاملا از آلوئه ورا و عسل طبیعی تشکیل شده اند اما چه عاملی باعث شده است، برند فوراور به این شهرت عظیم برسد؟ شهرت این برند بیشتر به این دلیل است که با به‌روزترین امکانات، طبیعی ترین محصولات را بر پایه عسل طبیعی خالص و آلوئه ورا تولید می کند. همچنین در کمپانی فوراور دستگاه هایی وجود دارد که با ظرافت و دقت فوق العاده ای که دارد بدون ذره ای ناخالصی ژل آلوئه ورا تولید می کند.

بیشتر بخوانید:  نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

عسل موجود در محصولات فوراور چه تاثیری بر سلامت بدن دارد؟

عسل با خواص بی نظیرش، نقشی مهم در تاثیر گذاری محصولات فوراور دارد. کمپانی فوراور از مرغوب ترین عسل در تولید محصولات خود استفاده می کند. این کمپانی با استفاده از شهد شکوفه آلوئه ورا، عسل را بدون هیچ گونه مواد شیمیایی استخراج کرده و به محصولاتش تزریق می کند. حال بهتر است بدون اتلاف وقت برخی از فواید عسل را بیان کنیم که عبارتند از:

  • ارزش غذایی بالا
  • تنظیم کلسترول خون
  • افزایش سلامت قلب
  • کمک به کاهش وزن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • پاکسازی پوست
  • برطرف کردن خشکی پوست
  • سفید کننده پوست

این تنها بخشی از فواید بی نظیر عسل است. در نتیجه استفاده از مکملی حاوی عسل، ثاثیرات فوق العاده بر سلامت بدن از جمله سیستم ایمنی می گذارد.

مهمترین محصولات بر پایه عسل طبیعی و آلوئه ورا

fc3tv5bg64yun7ijmj89 با محصولات فوراور تا چه اندازه آشنایی دارید؟

اکثر ما از محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی استفاده کردیم که اکثرا نتیجه ای به جز پشیمانی نداشته است اما این بدبینی نسبت به محصولات مختلف و برند های متعدد چطور برطرف می شود؟ بهتر است این بار از بزرگترین برند تولید کننده محصولات طبیعی استفاده کنید تا برای همیشه، دیدتان نسبت به محصولات آرایشی تغییر کند و با یک بار هزینه به نتیجه مطلوب خود دست یابید. در ادامه بهترین محصولات برند فوراور را مشاهده می کنیم.

1. خمیر دندان بدون فلوراید فوراور(بهترین خمیردندان دنیا)

حتما شما هم برخی شایعات در مورد عوارض ناشی از خمیر دندان های حاوی فلوراید را شنیده اید. البته ناگفته نماند که هر ماده ای مزایا و معایبی دارد که فلوراید هم از این قاعده مستثنی نیست؛ چرا که می تواند با از بین بردن لایه محافظ دندان به مینای دندان آسیب بزند اما اگر به استفاده از خمیر دندان های حاوی فلوراید علاقه ندارید، می توانید از خمیر دندان بدون فلوراید فوراور استفاده کنید. این خمیر دندان ژله ای با استفاده از عصاره خالص گیاه آلوئه ورا و ترکیب آن با عسل تولید شده است. همچنین ویژگی های منحصر به فردی مانند جلوگیری از دندان درد و بروز حساسیت موجب شده است این محصول، بهترین خمیر دندان دنیا لقب گیرد.

بیشتر بخوانید:  تصاویری شگفت انگیز که در مسابقه جهانی عکاسی از طبیعت برگزیده شدند

2. ضد آفتاب فوراور

آلوئه سان اسکرین ضد آفتابی فوق العاده برای تمام انواع پوست است. در تولید این ضد آفتاب از ژل گیاه آلوئه ورا استفاده شده است که می تواند از آسیب های ناشی از اشعهuva  به پوست جلوگیری کند. این آسیب ها اصولا به اعماق پوست نفوذ کرده و باعث خشکی پوست و ایجاد چین و چروک بر روی آن می شود. شما با استفاده از کرم ضد آفتاب فوراور دیگر نیازی به استفاده از کرم مرطوب کننده در کنار ضد آفتاب ندارید. همچنین این کرم می تواند تا 80 دقیقه در برابر آب مقاومت کند.

3. لیپس لب آلوئه ورا فوراور

حال وقت آن رسیده که از قلم جادویی فوراور صحبت کنیم. لیپس لب فوراور که به قلم جادویی شهرت یافته از آلوئه ورا، روغن جوجوبا و موم عسل ساخته شده که به این محصول قدرت نرم کنندگی بالایی می بخشد. همچنین اگر خشکی لب شما را آزار می دهد، کافیست این محصول را تهیه کنید تا در کمترین زمان طراوت را به لب های خود بازگردانید.

بیشتر بخوانید:  علائم گرمازدگی در سگ چیست و چگونه از گرمازدگی سگ خود جلوگیری کنیم؟

برخی خواص لیپس لب فوراور عبارتند از:

  • برطرف کردن خشکی لب در بدترین شرایط آب و هوایی
  • درمان کامل سوختگی ناشی از اشعه مضر نور آفتاب
  • محصولی عالی جهت درمان تاول، تبخال و آفت دهان

4. رویال ژلی فوراور

کمپانی فوراور با تولید این محصول، توانست محصولی بی نظیر را برای جوانسازی پوست روانه بازار کند که بعد از آن این محصول به سرعت شهرت یافت و لقب اکسیر جوانی را گرفت. ژل رویال که تغذیه زنبور ملکه ماده می باشد، منبعی غنی از مواد معدنی بوده و با توجه به سختی استخراج آن، تبدیل به دارویی کمیاب شده اما با وجود گران بودنش، استفاده از آن پوست شما را شاداب و پر طراوت تر از قبل می کند. همچنین رویال ژلی فوراور می تواند حس زیبای جوانی را به پوست شما بازگرداند.

محصولات فوراور را از کجا بخریم؟

43tvg4b6h 567un67mmi با محصولات فوراور تا چه اندازه آشنایی دارید؟

برند فوراور با داشتن بزرگترین زمین کشت آلوئه ورا، بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی حاوی این ماده را تولید کرده و موفق شده قدمی بزرگ در بهبود سلامت و بهداشت جهانی بردارد. همچنین برند فوراور دارای محصولاتی است که در آن ها از عسل طبیعی استفاده شده تا خواص بی نظیر عسل به بهبود کیفیت این محصولات کمک کند. حال که با محصولات فوراور آشنا شدید، اگر مایل به خرید این محصولات هستید بهتر است به سایت فوراور ایران مراجعه کرده و محصولات فوراور را با ضمانت و قیمتی فوق العاده تهیه کنید.

 

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …