بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری متولد 1 شهریور 1353 در تهران، هنرمند تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است. امیر جعفری دارای مدرک کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه است. امیر جعفری دو سال زیر نظر حمید سااریگیان پیانو آموخت. سال آخر دبیرستان با آموزش صمدریان به حوزه امتحانی رفتم و تمرین کردم. برای من خیلی گرون بود امیر جعفری بازیگری را از دهه 1380 آغاز کرد و در سریال های نان، عشق و موتور 1000 بازی کرد و همچنین از دهه 1380 با بازی در سریال های غیر سریالی تعریفی وجود دارد که در تلویزیون شروع به کار کرد.

1 195 بیوگرافی امیر جعفری

شاید وقتی این سریال طنز بدون توضیح از تلویزیون پخش شد، هیچکس فکر نمی کرد که امیر جعفری روزی به یکی از موفق ترین هنرمندان تلویزیون و سینما در سبک طنز تبدیل شود، اما امیر جعفری تنها کسی نبود که به شهرت رسید. در زمینه طنز زمانی که در سریال پرطرفدار میو بانی نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان را بازی کرد، همه به هنرمند بودن امیر جعفری اطمینان پیدا کردند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حمید ابراهیمی

2 171 بیوگرافی امیر جعفری

صحبت های ریما رامینفر:

در تئاتر با هم دوست شدیم، فکر می کنم سال 73 بود که در نمایشی به نام دو قتل با هم کار کردیم و قبل از آن یک سال در کلاس ما آقای تزاریقیان بودیم همکلاسی بودیم.امیر در آن زمان خیلی به من کمک کرد و راهنمایی های او در صحنه تئاتر تاثیر زیادی داشت. نزدیک به 11 سال با هم کار کردیم و با هم آشنا شدیم و در نهایت این 11 سال دوستی به ازدواج منجر شد. حاصل این ازدواج پسری به نام رسام بود.

3 167 بیوگرافی امیر جعفری

بابک زنجانی به همکاری خود با امیر جعفری در سریال یاسین فیلم اشاره کرد و گفت: امیر جعفری به عنوان مشاور هنری با ما همکاری می کند و از جمله کسانی است که نظر او را درباره فیلمنامه بیان می کند. او همچنین به همکاری با امیر اشاره کرد. امیر جعفری مرا به ابراهیم شیبانی که هنرمند است معرفی کرد. من و امیر دانشجو هستیم. 5 سال در دبستان در مدرسه ای در شهرک غرب و در دبیرستان ایثار با هم بودیم. ما هنوز با هم دوستیم. البته ما هیچ رابطه کاری با امیر نداریم و از دوستم سود مالی نبرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی کوروش تهامی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …