بیوگرافی کوروش تهامی

کروش تهامی متولد 13 اردیبهشت 1360 هنرمند ایرانی بود. وی در خانواده ای 5 نفره و دارای 2 خواهر به دنیا آمد و تا کلاس اول دبیرستان در منطقه پامنار تهران و سپس در مناطق توسعه یافته سعادت و شهرک غرب زندگی کرد و اکنون اهل غرب است. تهران. کوروش تهامی دارای مدرک گرافیک و لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد است.

1 192 بیوگرافی کوروش تهامی

کوروش تهامی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد است و از آن زمان تاکنون در تئاترهای مختلفی اجرا داشته است. در 25 سالگی اولین حضور سینمایی خود را در اولین فیلمش به نام سینما سینما انجام داد. در میان هنرمندان مهمان آل پاچینو، جانی دپ و نیکول کیدمن را دوست دارد و سبک بازیگری آنها را دوست دارد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حمید ابراهیمی

2 168 بیوگرافی کوروش تهامی

بازی در فیلم برایم خیلی ضروری بود و یکی از آرزوهای کودکی ام بود، وقتی فیلمی را می دیدم سریع با آن ارتباط برقرار می کردم و خودم را جای شخصیت های این فیلم می گذاشتم یا وقتی می خواندم حتی داشتم. یک داستان. سعی کردم دوباره دیالوگ را به خاطر بسپارم. من در دبیرستان اول رشته تجربی را انتخاب کردم.من هم سال اول درس خواندم اما از احساسات درونی ام راضی نبودمسردفتر مدرسه به من توصیه کرد که در دبیرستان هنرهای تجسمی بخوانم تا بتوانم به راحتی در کنکور هنر در رشته های خاص قبول شوم.

3 164 بیوگرافی کوروش تهامی

همسر سابق او شبنم طلوعی کارگردان سینما بود که پس از مدتی طلاق گرفت و با پونه یزدانی ازدواج کرد. شوهرم برای خرید سی دی موزیک به فروشگاه رفت و من هم آن را خریدم و به این موسیقی علاقه زیادی داشتم. وقتی دیدم دارد توضیح می دهد و فروشنده توجهی نمی کند، وارد عمل شدم و با توضیحاتم که البته کمی متفاوت بود، به فروشنده فهماندم که موسیقی کیست و خواننده این آلبوم کیست.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی شقایق فراهانی

4 35 بیوگرافی کوروش تهامی

پونه یزدانی: خیلی جالب بود. کوروش عینک بزرگی داشت و من او را نشناختم. اومد جلو و گفت بذار کمکت کنم. فکر کنم دلش شکسته چون چیزی که توضیح دادم فروشنده اصلا متوجه نشد. به هر حال کوروش آمد و بخشی از آن را خواند و من از شنیدن آن تعجب کردم. بالاخره فروشنده می داند که آلبوم کیست و خواننده کیست. این روز را هرگز فراموش نمی کنم، خیلی جالب بود. اول دوستی بود و بعد رفت و آمدهای منظم که منجر به ازدواج شد.

کروش تهامی عضو افتخاری کانون ادبی نفس و از سفیران انجمن اهدای عضو ایران است.از جمله کارهای او در زمینه موسیقی و خوانندگی می توان به آهنگی که در سریال روزی روزگاری نوشته فرهاد فخرالدینی خواند اشاره کرد. علاوه بر این، عنوان سریال «گل های پاییزی» که بازآفرینی آهنگی قدیمی با آهنگسازی عطاءالله خرم و تنظیم نیکان ابراهیمی به نام «پاییز» است. او در یک آهنگ ایرانی که توسط برخی از هنرمندان خوانده شده است، با دف ​​می خواند. در جشن تولد 16 سالگی حافظ، او و رضا یزدانی تکه چیریک اثر مسیحعلی کومارجی را دو صدایی اجرا کردند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بازیگران سریال نوروز رنگی + عکس های بازیگران سریال نوروز رنگی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …