بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در بهمن ماه ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد. مهرداد صدیقیان در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد و یک برادر دارد. مهرداد صدیقیان دارای مدرک پیش دانشگاهی در رشته ریاضی است. مهرداد صدیقیان از کودکی علاقه زیادی به هنر و سینما داشته و از خوانندگان پر و پا قرص مجلات سینمایی است. مهرداد صدیقیان از کودکی تئاتر را در مدرسه امتحان کرد و اولین پیروزی او ریاست گروه تئاتر در مدرسه و کسب مقام اول در مسابقه بین مدرسه ای و پس از چندین بار تست زنی در سال 1393 برای فیلم عصر جمعه مونا زندی بود. تست شده و پذیرفته شده است.

1 193 بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در رشته هنری سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم را در سال 1392 داشت که یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی است. او با بازی در این سریال به شهرت رسید. پس از مدینه، مهرداد صدیقیان موقتاً تلویزیون را رها کرد و شاید پا را فراتر گذاشته و به صورت جدی و حرفه ای به سینما رفته است. مهرداد صدیقیان درباره عدم حضورش در این سریال گفت که این غیبت داوطلبانه بوده است. اتفاقاً پیشنهادهای زیادی برای بازی در سریال داشتم. حتی چیزی مرا وسوسه کرد.اما تصمیم گرفتم مدتی در این زمینه کار نکنم و امیدوارم همچنان بتوانم در برابر این وسوسه مقاومت کنم

بیشتر بخوانید:  مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

2 169 بیوگرافی مهرداد صدیقیان

غذای مورد علاقه او پیتزا است. او می خواهد بعد از بازیگری مترجم شود، اما مهارت آن کار را ندارد. او عاشق هیجان، بازی و ریسک است و می گوید در هر شهر یا کشوری که می رود، ابتدا به پارک موضوعی می رود. در میان هنرمندان به خسرو شکیبایی، کیت بلانشت و مارلون براندو علاقه دارد. او به بازی در فیلم اصغر فرهادی علاقه دارد. او علاقه زیادی به فوتبال ندارد اما طرفدار پرسپولیس است. او برای لباس و اندام خود اهمیت زیادی قائل است و فکر می کند که صورت و بدن ابزار او هستند و باید همیشه آماده باشند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی فردوس کاویانی

3 165 بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در خصوص شخصیت اخلاقی خود گفت که ممکن است اطرافیانم از ادب او دلخور شوند. درست است که من هیچ وقت با کسی بد نمی کنم، اما چون گاهی در خودم فرو می روم، دیگران احساس می کنند کاری انجام داده اند و من عصبانی می شوم و فکر می کنم همیشه با کسانی که با من هستند اینطور رفتار می کنم و این باعث آزارم می شود. آنها. . .

4 36 بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان درباره علاقه اش به همکاری با فیلم اول گفت: فیلم اول با تفکر و ایده ای نو به سینما آمد و گوش خوبی برای شنیدن پیشنهادات این هنرمند داشت.این فیلمسازان هرگز در فیلم های خود به یک زبان صحبت نمی کنند. بگذارید هنرمند نقش خود را ارائه دهد. چالشی را که می توان در نقش هنرمند و کارگردان ایجاد کرد را دوست دارم، فیلم اول به من این فرصت را می دهد که از آنها خواستگاری کنم و درباره نقش با آنها صحبت کنم. حتی اگر با پیشنهادات من موافق نباشند، به من اجازه می دهند که آزادانه نظرم را بیان کنم. به همین دلیل من همیشه علاقه مند به کار با این نسل از کارگردانان هستم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی یوسف تیموری

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …