بیوگرافی سعید راد

احمد سعید حق پرست راد معروف به سعید راد در 13 آبان 1337 در تهران به دنیا آمد. سعید راد پس از پایان تحصیلات متوسطه در سال ۱۳۴۷ فعالیت هنری خود را در سینما آغاز کرد و در سال ۱۳۵۰ با بازی در فیلم فاتحین بیابان وارد سینما شد. سعید راد در سال 1363 در فیلم عقاب ها بازی کرد. عقاب ها فیلمی ژانر نظامی ایرانی ساخته ساموئل خاچیکیان در سال 1363 است. این اولین و جدی ترین فیلم درباره جنگ ایران و عراق است. این فیلم در سال 1364 اکران شد و زمانی که جمعیت ایران نزدیک به 45 میلیون نفر بود، 18 درصد فیلم را دیدند و این فیلم 738 میلیون و 620 هزار اشک فروخت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ساره بیات

1 194 بیوگرافی سعید راد

سعید راد پس از ممنوعیت ویدئو در اواسط دهه 60 ایران را ترک کرد و مدتی را در هند، کانادا و آمریکا گذراند. وی در سال ۱۳۷۸ به وطن بازگشت و پس از سال ها دوری از سینما در فیلم دوئلی به کارگردانی احمدرضا درویش شرکت کرد.

2 170 بیوگرافی سعید راد

سعید راد در سنین جوانی ازدواج کرد اما از این ازدواج اطلاعات زیادی در دست نیست و حاصل ازدواج یک پسر به نام سام و یک دختر به نام نگا است.سعید راد بعدها از همسرش جدا شد و همسر و فرزندانش هم اکنون در کانادا هستندهمسر دوم سعید راد، نوش تمجید، یکی از خوانندگان پیش از انقلاب بود که ازدواجش در آن زمان خبرساز شد. این ازدواج دیری نپایید و پس از مدتی این زوج هنرمند از هم جدا شدند. در این سال ها سعید راد با همسر سومش در مراسم فرش قرمز دیده شده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی علی صادقی

3 166 بیوگرافی سعید راد

وقتی جوان بودم یک فوتبالیست حرفه ای بودم و هر روز فوتبال بازی می کردم اما امسال وقت زیادی نداشتم. ورزش صبحگاهی من با پیاده روی در ورزشگاه هنگلب شروع می شود. این روزها دوچرخه سواری و ایروبیک را ترجیح می دهم. آنقدر در دوچرخه سواری پیشرفت کرده ام که توانستم قهرمانی دوچرخه سواری را به دست بیاورم و به تیم ملی بروم.

من با لباس های مرتب و مرتب کار می کنم اما وقتی به ایران برگشتم از لباس های 10 سال پیش استفاده می کنم. اگر از وسایل و لباس های مناسب استفاده کنید، می توانید سالیان سال از آنها استفاده کنید. به نظر من خرید محصولات با برندهای مطمئن به صرفه است. ارائه مبلمان دو منظوره مانند مبل به اقتصاد خانواده کمک می کند البته عده ای هم هستند که می خواهند اصالت، منحصر به فرد بودن و کلاس یک برند معروف را ببینند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مریم معصومی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …