آنچه که باید درباره لیزر موهای زائد بدانید!

به طور کلی همه افراد طرفدار پوست بدون مو و صاف هستند و هیچکس هیچ علاقه ای برای سپری کردن وقت خود برای وکس و اپلاسیون ندارد. لیزر یکی از ایمن ترین روش برای نابودی دائمی موهای زائد می باشد. لیزر، پرتویی از نور بسیار قوی است. لیزرهای موهای زائد مخصوص پزشکی طراحی شده است که استفاده از آن برای افراد بی خطر است. شما می توانید با گذراندن کم تر از یک ساعت در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران، یک جلسه از لیزر خود را سپری کنید. زیباجویان باید تحت یک دوره درمانی با لیزر قرار بگیرند که این جلسات طی هفته ها و ماه ها پخش می شود. این فاصله زمانی برای نابودی جداگانه فولیکول های مو و دستیابی به حذف دائمی مو نیاز است و همچنین برای جلوگیری از رشد مجدد فولیکول های مو نیاز است که لیزر در مرحله رشد فعال، انجام شود.

نکات مهم قبل از انجام لیزر موهای زائد بدن

در ادامه به نکات مهم قبل از انجام لیزر موهای زائد می پردازیم:

  • یک روز قبل از لیزر، در ناحیه ای که می خواهید لیزر انجام دهید را اصلاح کنید.
  • به مدت 4 هفته بعد از بند انداختن، اقدام به لیزر کنید و تنها تراشیدن و شیو کردن قبل از لیزر کافی است.
  • به مدت 3 روز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.
  • یک روز قبل از لیزر، از استفاده اسپری های برنزه کننده خودداری کنید.
  • 3pfgi54ky98ujm45y89j45oyk45vy 300x159 آنچه که باید درباره لیزر موهای زائد بدانید!

لیزر موهای زائد در کدام نقاط بدن انجام می شود؟

به طور کلی در تمام قسمت بدن می توانید لیزر را برای نابودی موهای زائد انجام دهید؛ به عنوان مثال: در نواحی حساس نیز لیزر موهای زائد صورت می گیرد. در ادامه به نقاطی که لیزر موهای زائد انجام می شود، اشاره خواهیم کرد:

  • استخوان های گونه
  • چانه
  • وسط ابرو
  • زیر بغل
  • پهنای شانه
  • دستگاه تناسلی
  • تمام نقاط کمر
  • بازوها
  • تمام بدن که شامل: شکم، تمام پاها، اطراف مقعد، باسن و کمر
بیشتر بخوانید:  بیمه تکمیلی انفرادی سامان شرایط و نکات خرید

 

سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان. کلینیک های زیبایی و شرکتهای فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد مرسوم نمی باشد اما در مواقعی ممکن است عارضه جانبی رخ دهد که به شرح ذیل می باشد:

  • بعد از انجام لیزر موهای زائد ممکن است در خطرعفونت فولیکول ها قرار بگیرید که اگر به مراقبت های بعد از انجام لیزر توجه نکنید، ممکن است شاهد زخم های عفونی در محل تحت درمان باشید.
  • امکان بروز تاول و سوختگی وجود دارد که این مشکلات زمانی رخ می دهد که لیزر شما توسط یک اپراتور بی تجربه انجام شده باشد.
  • بیش تر عارضه هایی که بعد از انجام لیزر رخ می دهد پس از یک لیزر خانگی و بدون حضور تکنسین می باشد. به طور کلی در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران چنین عارضه ای رخ نمی دهد به دلیل این که تمام تکنسین ها دارای مهارت و تجربه هستند.
  • محافظت از چشم ها حین انجام لیزر بسیار ضروری است و قبل از انجام لیزر حتما مطمئن شوید که تکنسین عینک مناسب برای حفاظت از چشم ها را به شما داده است. آسیب های چشم بعد از انجام لیزر یکی از بدترین عوارض لیزر موهای زائد می باشد. پالس های نوری که توسط دستگاه های لیزر ساطع می شود می تواند به چشم ها آسیب جدی و جبران ناپذیری را وارد کند.
  • 3tofg4m5jy9jf4u5ypo45j 300x159 آنچه که باید درباره لیزر موهای زائد بدانید!
بیشتر بخوانید:  ایده های جالب برای ساخت کاردستی با پوست پسته

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد بدن در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران، بستگی به نقاطی که لیزر انجام می شود و تعداد جالسات آن دارد. واضح است که هزینه لیزر پشت لب نسبت به هزینه لیزر تمام بدن بیش تر است. عوامل دیگری که در هزینه لیزر موهای زائد نقش بسزایی دارد، نوع دستگاهی که در مرکز مورد استفاده قرار می گیرد، می باشد. دستگاه های جدید لیزر از سیستم های خنک کننده برخوردارند که هزینه جلسات لیزر با این دسته از دستگاه ها بیش تر خواهد بود.

مزیت انجام لیزر موهای زائد

مزیت های انجام لیزر موهای زائد بی شمار است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

  • بیش تر زیباجویان بعد از 2 الی 6 جلسه نتیجه نهایی را در خود مشاهده می کنند.
  • لیزر علاوه بر از بین بردن دائمی موهای زائد منجر به شفاف تر شدن پوست می شود و همچنین برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به لینک بهترین مرکز جوان سازی پوست در تهران مراجعه نمایید.
  • همان طور که می دانید استفاده ازتیغ ها اصلاح ممکن است به پوست شما آسیب برساند و موجب خشکی بیش از حد پوست شود پس می توان گفت یکی دیگر از مزیت های لیزر موهای زائد این است که پوست نرم تر می شود و دیگر نیازی نیست که افراد وقت خود را صرف اصلاح با تیغ، کنند.
  • لیز موهای زائد به طور دقیق فولیکول های مو را هدف قرار می دهند و این ویژگی باعث می شود نتیجه بهتری را بعد از سپری کردن جلسات مشاهده کنید.
بیشتر بخوانید:  کشف یکی از قدیمی‌ترین آثار جنس طلا در آلمان

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

در ادامه به معرفی بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد می پردازیم:

دستگاه الکساندرایت

این دستگاه یکی از فوق پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد و همچنین در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه توسط شرکت آمریکایی ساخته شده است. یکی از مهم ترین ویژگی این دستگاه قابلیت تنظیم موج و میزان انرژی است. این دستگاه بیش ترین کارایی را دارد و همچنین یکی از کم خطرترین دستگاه لیزر موهای زائد می باشد.

دستگاه یاقوت

این دستگاه برای موهای روشن و نازک مورد کاربرد قرار می گیرد و به دلیل جذب بالا باعث ایجاد رنگدانه هایی می شود که این دستگاه به این دلیل برای افرادی که پوست تیره ای دارند، توصیه نمی شود.

دستگاه تور پلاسی

این دستگاه لیزر محسوب نمی شود بلکه نور شدید پلاسی است که توسط یک لامپ گزنون تولید می شود و مانند دستگاه های لیزر روی پوست قرار می گیرد و لازم به ذکر است که تعداد جلسات درمانی و تاثیر آن روی موهای زائد نسبت به دیگر دستگاه های لیزر بسیار متفاوت است.

eft0o45gujytif5j 300x159 آنچه که باید درباره لیزر موهای زائد بدانید!

کلام آخر

در نتیجه لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت می باشد. لیزر موهای زائد با استفاده از امواج لیزر با طول موج خاص، بدون این که سلول های پوستی تحت تاثیر قرار بگیرند، فولیکول های مو را هدف قرار می دهند. این روش در مدت زمان بسیار کم یکی از موثر ترین روش برای نابودی موهای زائد در جهان قرار گرفته است. شما می توانید در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران، تمام جلسات درمانی لیزر خود را بدون هیچگونه نگرانی سپری کنید.

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …