راهنمای رزرو هتل‌های 5 ستاره مشهد

اگر قصد سفر به شهر زیارتی سیاحتی مشهد را دارید، بهتر است پیش از رزرو هتل، این مطلب را بخوانید و با بهترین هتل‌های 5 ستاره این شهر آشنا شوید و آنها را بعنوان گزینه‌ای برای اقامت در این شهر، در نظر داشته باشید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

34tfop3p54umygnj896ugyni95otk 300x180 راهنمای رزرو هتل‌های 5 ستاره مشهد

هتل سی نور

اگر به دنبال اقامت در هتلی 5 ستاره و باکیفیت در شهر مشهد هستید، اولین پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل سی نور این شهر است. هتل سی نور که 22 طبقه دارد و جزو هتل‌های مرتفع شهر مشهد بحساب می‌آید، با 286 واحد اقامتی، از مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، میزبانی می‌کند. این هتل حدود بیست دقیقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) پیاده روی دارد و در نزدیکی میدان هفده شهریور ساخته شدهاست. هتل سی نور امکانات تفریحی مختلفی از جمله استخر، سونا و همچنین یک سالن بیلیارد دارد که می‌تواند تجربه اقامت شما را لذتبخش‌تر کند.

بیشتر بخوانید:  زندگی در شهر مینیاتوری!

 

هتل پردیسان

یکی دیگر از هتل‌های خوب و پنج ستاره مشهد که حدود بیست سال است که ساخته شده و فاصله کمی با باغ ملک آباد مشهد دارد، هتل پردیسان این شهر می‌باشد. این هتل که سه سال پیش نیز مورد بازسازی قرار گرفت، در حال حاضر با 162 واحد اقامتی، از مسافرانش پذیرایی می‌کند. هتل پردیسان با حرم مطهر امام رضا (ع) حدود 25 دقیقه با اتومبیل فاصله دارد و جزو هتل‌های نزدیک حرم به حساب نمی‌آید. این هتل رستوران هم دارد که شما می‌توانید غذاهای باکیفیتی را داخل آن میل کنید.

برای سفر به مشهد با اتوبوس و خرید بلیط اتوبوس به مقصد این شهر، می‌توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:  ایده های جذاب برای تم تولد باب اسفنجی در فروشگاه سرزمین تولد

هتل مجلل درویشی

آخرین هتلی که قصد داریم به شما معرفی کنیم یکی از هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد است. هتل مجدد درویشی که جزو لوکس‌ترین هتل‌های ایران نیز به حساب می‌آید، از دیگر هتل‌های 5 ستاره این شهر است و حدود 10 سال از ساخت آن می‌گذرد. یکی از مزایای این هتل، نزدیکی آن به حرم مطهر امام رضا (ع) است، طوریکه می‌توانید خیلی سریع خود را با پای پیاده از هتل به حرم برسانید. این هتل مرتفع، 223 واحد اقامتی دارد. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل درویشی می‌توان به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  قانون جدید مهریه در سال 1401 چیست؟

 

رزرو هتل در مشهد

جهت رزرو هر یک از هتل‌های مشهد با قیمت مناسب، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شوید. سپس به بخش هتل داخلی بروید، شهر مشهد را جستجو نموده و تاریخ مورد نظر برای اقامت در هتل را نیز تعیین کنید. اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های این شهر را به شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با مقایسه هتل‌ها به لحاظ قیمت، امکانات و موقعیت مکانی، هتل مورد نظر را انتخاب نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید. شما همچنین می‌توانید برای رزرو هتل اصفهان یا هتل شیراز یا کیش نیز از خدمات اسنپ تریپ استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …