بهترین بوم گردی های ایران برای سفرهای تابستانی

در روزهای گرم سال، گرما باعث می شود تا بسیاری از افراد نتوانند از سفر خود بیشترین لذت را ببرند و همین مسئله باعث شده تا به دنبال اقامتگاه های جذاب و خنک برای سفر در تابستان باشند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در روزهای گرم تابستان به سفر بروید اما پس از رسیدن به مقصد، گرمای هوا شما را اذیت کرده باشد. یکی از اقامتگاه های زیبا و خنکی که در سراسر ایران می توانید رزرو کنید، بوم گردی ها هستند. در واقع بوم گردی ها گزینه بسیار مناسبی برای سفر تابستانه هستند تا بتوانید علاوه بر لذت بردن از سفر، با فرهنگ آن منطقه هم آشنا شوید. مثلاً در تنکابن می توانید با اجاره اقامتگاه بوم گردی جانا تنکابن چند روزی را از سفر خود لذت ببرید.

اقامت در بوم گردی ها

تا به حال نام بوم گردی به گوشتان خورده است یا از آن برای اقامت در سفر استفاده کرده اید؟ در واقع بوم گردی ها اقامتگاه هایی هستند که در آن خبری از بافت و سازه های شهری نیست. همه چیز در آن به صورت محلی و بر اساس فرهنگ آن منطقه ساخته می شود. مثلاً اگر خانه های روستایی آن منطقه همه خشت و گل هستند، خانه های داخل بوم گردی ها هم با همین مصالح ساخته می شوند. همین مسئله باعث می شود تا هنگامی که به بوم گردی موردنظر خود می‌روید، فرهنگ آن منطقه کاملاً برای شما مشخص باشد و هر چقدر بیشتر در آن جا بمانید، بیشتر می‌توانید با فرهنگ آن منطقه آشنا شوید.

ec 54h6 b567jub7 j 300x188 بهترین بوم گردی های ایران برای سفرهای تابستانی

بوم گردی ها چند سالی است که مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته است و ترجیح می دهند که به جای هتل، از بوم گردی ها استفاده کنند. مهم ترین دلیل این موضوع، این است که بوم گردی ها در خارج از شهرها ساخته می شوند. همین مسئله هم باعث شده تا آرامش بیشتری در آن جا وجود داشته باشد. همچنین هزینه اجاره بوم گردی ها نسبت به سایر اقامتگاه ها بسیار کمتر است و همین مسئله باعث می‌شود تا افراد زیادی به آنجا بروند. پس اگر شما هم اقامتگاهی ارزان و در دل طبیعت می‌خواهید که چند روزی را در سفر خود خوش بگذرانید، اقامت در بوم گردی‌ها یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  بهترین وکیل طلاق در تهران | مشاوره رایگان با وکیل طلاق موسسه حقوقی دادآرمان

بهترین بوم گردی های ایران برای سفر در تابستان

حال اگر قصد اجاره بوم گردی را دارید، باید ببینید که کدام بوم گردی های ایران به درد شما می خورد! در سراسر ایران هزاران بوم گردی وجود دارد که هر یک از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند. شما می توانید در هر منطقه ای که می‌خواهید، بوم گردی بگیرید و لذت ببرید.

●      اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام

یکی از زیباترین بوم گردی های ایران که در استان گیلان قرار گرفته است، بوم گردی فاندر کتام است. این بوم گردی در فاصله 18 کیلومتری از رشت قرار گرفته است. همچنین تعداد طبقات این بوم گردی زیبا 2 طبقه است و تا 15 نفر ظرفیت پذیرش مهمان دارد.

4rvbg7ui7i 300x224 بهترین بوم گردی های ایران برای سفرهای تابستانی

در طبقه بالای این بوم گردی بالکنی وجود دارد که می توانید از آنجا محیط بسیار زیبای دور خود را مشاهده کنید. در این بوم گردی امکانات مختلفی وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به اینترنت رایگان، آشپزخانه محلی و باربیکیو اشاره کرد. شما می‌توانید از همه این امکانات استفاده کنید و سفر خود را لذت بخش تر کنید.

●      اقامتگاه بوم گردی کیمه سوادکوه

یکی دیگر از بوم گردی هایی که در استان مازندران قرار دارد و شما می توانید از حضور در آن نهایت لذت را ببرید، بوم گردی کیمه سوادکوه است. شما با اجاره اقامتگاه بوم گردی کیمه سوادکوه از جاباما می‌توانید چند روزی را در این اقامتگاه حضور داشته باشید و نهایت لذت را از آب و هوای این منطقه ببرید.

بیشتر بخوانید:  عجیب ترین و چندش آورترین غذاهای جهان را بشناسید

r4cfv6ub7 300x225 بهترین بوم گردی های ایران برای سفرهای تابستانی

تمام امکاناتی که برای حضور در این بوم گردی نیاز است، در اختیار شما قرار دارد. همچنین میزبان بسیار مهربان و خوش اخلاق این اقامتگاه در کنار شما است تا هر چیزی که نیاز داشتید را در اختیار شما قرار دهد تا سفری لذت بخش را تجربه کنید.

●      اقامتگاه بوم گردی جانا تنکابن

اگر بخواهیم یکی از بوم گردی های زیبا در ایران را نام ببریم، قطعاً بوم گردی جانا در تنکابن یکی از آنها خواهد بود. این بوم گردی در دل طبیعت قرار گرفته است و شما می‌توانید از حضور در آن به همراه دوستان یا خانواده خود لذت ببرید.

bju76u67u 300x150 بهترین بوم گردی های ایران برای سفرهای تابستانی

همچنین این بوم گردی همه امکاناتی که به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار داده است تا بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید. همچنین اگر شما حیوان خانگی به همراه داشته باشید، این بوم گردی به شما اجازه می دهد تا آن را به همراه خود به داخل اتاق ببرید.

●      اقامتگاه بوم گردی یارا

یکی دیگر از بوم گردی هایی که در شهرهای شمالی ایران قرار دارد، بوم گردی یارا است. این بوم گردی در استان مازندران قرار گرفته است و برای رسیدن به آن، باید به سمت تنکابن و جاده سه هزار حرکت کنید. این بوم گردی در دل ارتفاعات جنگل سه هزار قرار گرفته است و از این رو، بسیار زیبا و دلنشین است.

3cf45g65 300x262 بهترین بوم گردی های ایران برای سفرهای تابستانی

در اطراف این بوم گردی برکه، حوض و باغچه های گل کاری شده را مشاهده می کنید و امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، کولر گازی، تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، سرویس فرنگی و حمام اختصاصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

●      اقامتگاه بوم گردی دیلمای

یکی دیگر از بوم گردی های استان گیلان که در منطقه سیاهکل قرار گرفته است، بوم گردی دیلمای است. این بوم گردی در منطقه ای بسیار زیبا و بکر جنگلی قرار دارد و جالب است بدانید که حدود 100 سال قدمت دارد. در اطراف این بوم گردی رودخانه سپیدرود و کوهستان های سرسبز وجود دارد که فضای آن جا را بسیار زیبا و دلنشین کرده است. این بوم گردی 30 نفر ظرفیت دارد و شما می‌توانید در اتاق های سنتی آن اقامت داشته باشید. همچنین اگر به غذاهای محلی علاقه دارید، می‌توانید غذاهای گیلکی سفارش دهید و از خوردن آن نهایت لذت را ببرید.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) ربات‌ها همه جا هستند!

●      اجاره بوم گردی ماه و ماهی شیرگاه

یکی دیگر از بوم گردی هایی که در استان مازندران قرار دارد و می‌توانید به همراه دوستان و خانواده خود در آنجا اقامت داشته باشید، اجاره بوم گردی ماه و ماهی شیرگاه است. این بوم گردی تمام امکاناتی که برای چند روز اقامت در آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار داده است.

43xrdt6gv56 300x200 بهترین بوم گردی های ایران برای سفرهای تابستانی

همچنین محیط این بوم گردی به قدری زیبا و جذاب است که می‌تواند نظر هر گردشگری را به خود جلب کند. شما می‌توانید این بوم گردی را به صورت آنلاین از جاباما رزرو کنید و برای تحویل گرفتن آن در زمان مشخص به آنجا مراجعه کنید.

در بسیاری از مناطق کشور، بوم گردی های زیبا و جذابی وجود دارد. پلتفرم جاباما این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید بوم گردی های موردنظر خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. پس از رزرو، کافی است در زمان مشخص شده به موقعیت آن بوم گردی بروید و اتاق خود را تحویل بگیرید. همچنین در صفحه هر بوم گردی، اطلاعات دقیق و تصاویر واقعی وجود دارد که به شما برای تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …