بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان کارگردان، فیلمنامه نویس، تهیه کننده، فیلمنامه نویس آمریکایی متولد 3 شهریور 1353 در تهران فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی است. او در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و در تهرانسر و منطقه دریا بزرگ شد. پدرش سروان نیروی دریایی تهران و مادرش معلم تبریزی است. او یک برادر به نام مهدی دارد که 5 سال بزرگتر است و آهنگساز است.

1 197 بیوگرافی مهران غفوریان

برای اولین بار در سال 1392 در سن 20 سالگی به توصیه یکی از دوستان در آزمون برنامه ای سی و نهم به سرپرستی داریوش کاردان شرکت کرد و پذیرفته شد. اما اوج شهرت او ساخت سریال زیر آسمان است که یکی از بهترین و پر صحبت ترین سریال های دهه اخیر است که ساخت سری دوم و سوم و ایفای نقش توسط بهروز خالی بند است. سعید آقاکانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از دوستان خوب و صمیمی او هستند. او علاوه بر کار در فضا، سینما و هنر، شغل فروش شیرینی و بادام زمینی نیز دارد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیرحسین رستمی

2 173 بیوگرافی مهران غفوریان

برخلاف بازیکنانی که بازی می کنم، بسیار جدی هستم و هر کاری را که انجام می دهم جدی می گیرم.کسانی که با من کار کرده اند شخصیت اخلاقی من را می شناسند اما در کل سعی می کنم همه کارها را در یک روز انجام دهم. مهران غفوریان در 22 دی ماه 1392 در 40 سالگی با دختری به نام آرزو ازدواج کرد. آنها در یک مرکز با هم آشنا شدند و تصمیم به ازدواج گرفتند. حاصل ازدواج دختری به نام حنا در بهمن ماه 1376 بود.

3 168 بیوگرافی مهران غفوریان

از آنجایی که مهران غفوریان وزنش بالا بود و استخوان هایش پاره شده بود، مجبور به کاهش وزن شد که در نتیجه کاهش وزن چشمگیری داشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی داریوش موفق

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …