جدیدترین ظروف پذیرایی 1401

r3g45lkijugt98ug459tu4uonitj 300x190 جدیدترین ظروف پذیرایی 1401

امروزه در هر خانواده ایرانی یکی از اصول مهمانی و دورهمی ها که به آن توجه زیادی می شود, نوع پذیرایی و ظروف مصرفی برای این منظور است. این امر خانم های کدبانو، خوش سلیقه را ترغیب کرده تا به دنبال جدیدترین ظروف پذیرایی در سال 1401 باشند و میتوانید مثل همیشه به روز، شیک و خاص زندگی کنند. هر ساله انواع ظرف های چوبی، سفالی، بلور، مس، کریستال، سرامیک و چینی در طرح، اشکال مختلف و رنگارنگ وارد بازار می شوند. به دلیل  تنوع مدل و قیمت هریک از آن ها مشتری های گوناگونی را به خود جذب می کند. ناگفته نماند که عده ای طرفدار وسایل چوبی بوده تا هم در دکوراسیون منزل و هم آشپزخانه از آن ها استفاده شود. هنگام تولید و ساختن وسایل چوبی دست ساز که با ذوق و هنر درآمیخته شده, بسیاری از افراد حتی در ذهنشان نیز خطور نخواهد کرد که این وسیله چه کاربرد لاکچری ای را در خانه ایفا می کند. انواع دیگری از این اقلام پذیرایی جزء خانواده سرامیک می باشد که یکی از زیباترین, شیک ترین و پرکاربردترین ظروف در میان همه افراد اعم از بانوان یا آقایان بوده و در عین حال محبوبیت زیادی را در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه ایفا می کند. سرامیک ها همانطور که از نامشان پیداست علاوه بر دکوراسیون منزل و وسایل آشپزخانه, برای سرو انواع غذا، میوه و شیرینی جات در مجالس، جشن ها، رستوران ها کاربرد فراوانی دارند. در این مقاله قصد داریم جدیدترین و شیک ترین وسایل پذیرایی در سال 1400 و 1401 را معرفی کنیم تا از کیفیت و ویژگی  منحصر به فرد هر کدام از آن ها مطلع شوید. با انتخاب این گونه از ظروف, لذت زندگی خود را چندین برابر کرده و وعده های غذایی خود را با عشق در کنار عزیزان تان نوش جان نمایید.

بیشتر بخوانید:  الگوی دوخت چند مدل کلاه زمستانی

ظروف پذیرایی و انواع آن

باید بگوئیم که مهم ترین اقلام خانه از نظر خانم های خانه دار بالخصوص زوجین جوان, وسایل و ابزارهای پذیرایی است که اکثر آن ها برروی زیبایی و کیفیت این ظروف حساس هستند. بسیاری از خانم ها بر این باورند که وسایل شیک باعث آبرومندی آن ها در برابر مهمان ها خواهد شد و از این بابت وسواس زیادی برای خرید اقلام این چنینی به خرج می دهند. معمولا ظروف پذیرایی شامل میوه خوری، آجیل خوری، شیرینی خوری، شکلات خوری، استکان, قندان و…می باشد که در طرح ها و برندهای مختلفی تولید و عرضه بازار می شوند. از آنجا که هر روزه  مدل های زیادی تولید و روانه بازار می شود, توصیه فروشگاه هایپر جهاز به شما عزیزان این است که اگر می خواهید وسایل خاص برای پذیرایی داشته باشید, هر چند وقت یکبار این اقلام را تعویض کنید. چرا که منجر به عوض شدن دکوراسیون منزلتان و از سوی دیگر اعتماد به نفس شما را در برابر فامیل های خانواده افزایش خواهد داد. این روزها مدل ظروف جدید بامبو و چوبی در میان بسیاری از زوجیت جوان رواج داشته و دلیل آن ظاهر چشمگیر آن برای پذیرایی است.

با توجه به تجربیات افراد در فروشگاه هایپرجهاز که اقدام به خرید وسایل پذیرایی کرده اند, توصیه می کنیم این اقلام را به صورت ست تهیه کنید. شاید اکنون از ما بپرسید که علت ست کردن آن با وسایل دیگر خانه چیست و تنها دلیلی که می توان بیان کرد, نظم بخشیدن به چیدمان قرارگیری آن ها در محیط آشپزخانه است. همانطور که خانم ها درک می کنند, چیدمان ظروف از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که هنر و خلافیت میزبان برای احترام به میهمانان نشان داده شده و جلوه زیبا و روشنی را به پذیرایی شما خواهد بخشید.

بیشتر بخوانید:  نحوه ی پاک کردن لکه ی لاک یا لاک الکل از سطوح مختلف

3too4g5jmoty8g4un58o84j5itj 300x169 جدیدترین ظروف پذیرایی 1401

چگونه می توانیم اقلام پذیرایی اصل را تشخیص دهیم؟

یکی از محصولاتی که بسیاری از خانم های خانه دار به خصوص تازه عروسان نسبت به آن حساسیت زیادی دارند ظروف پذیرایی بوده است که جذابیت و بهینه بودن آن منجر به ایجاد انتظاراتی در محیط خانه برای آن ها شده است. بسیاری از این افراد بر این باورند که زیبایی ظروف سرو باعث بهتر شدن و در نهایت پذیرایی لاکچری از مهمان ها می شود که همواره این موضوع مورد تایید اغلب خانم ها بوده است. از آنجایی که ویژگی های یاد شده بسیار گسترده و وسیع است لذا افراد در هنگام خرید این گونه ظروف دچار سردرگمی هستند.

34tp.olgik45jyu496uyjm45ok 300x162 جدیدترین ظروف پذیرایی 1401

شاید شما نیز از آن دسته از افرادی باشید که پس از خرید ظروف پذیرایی چینی از انتخاب خود پشیمان و بسیار افسرده خاطر شده باشید. این موضوع برای هر فردی ممکن است پیش آید که اصلا جای هیچ گونه نگرانی از این بابت نخواهد بود. دلیل اصلی این موضوع به خاطر عدم تشخیص اجناس اصل از تقلبی بوده که در ادامه این مطالب شما را با روش های کاربردی برای شناخت این موضوع آشنا خواهیم کرد که عبارتند از:

  1. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، ظروف چینی اصل از رنگ بسیار شفاف و روشنی برخوردار هستند و این ویژگی منجر به وجه تمایز آن در میان تمامی ظروف می‌شود.
  2. مورد بعدی که بسیار حائز اهمیت است و اغلب خانم های خانه دار نسبت به این موضوع بی اهمیت هستند، عدم وجود لک و خال بر روی سطوح چینی است. معمولاً اجناسی که اصل باشند و ساخت کارخانه های معتبر هستند، هیچگونه خط و لکی بر روی آن دیده نخواهد شد.
  3. اقلام پذیرایی با کیفیت و مرغوب از مقاومت بالایی در برابر شکستگی و یا ضرب دیدگی برخوردار هستند و به همین آسانی دچار آسیب نخواهند شد. شاید در طول زندگی خود این مورد را به عینه دیده باشید که برخی از وسایل آشپزخانه با کوچکترین ضربه‌ای شکسته و یا لب پر می شوند ولی این نکته را باید بدانیم که اجناس اصل تا حدودی از این بابت مبرّا هستند.
  4. معمولاً ظروف چینی از ضخامت و قطر متفاوتی نسبت به اقلام مشابه برخوردار هستند چرا که بسیاری از آنها با داشتن قابلیت انعکاس دهندگی نور، منجر به افزایش رتبه و ویژگی آن در مقایسه با دیگر کالاهای مشابه می شود.
  5. همانگونه که تاکنون مشاهده کرده اید؛ بسیاری از وسایل شیک و لاکچری آشپزخانه همچون کاپ کیک خوری، از وزن نسبتاً کم و سبکی برخوردار هستند. این برتری به همین سادگی به وجود نیامده و حاصل سال ها تلاش متخصصان این حوزه برای ایجاد طراحی شیک و در عین حال سبک می باشد.
  6. یکی دیگر از مزیت های بالقوه اجناس سرو و پذیرایی, وجود رنگ بندی خاص و متفاوت در مقایسه با محصولات کپی و رایج در سطح بازار است. البته این موضوع را هر شخصی نمی تواند تشخیص داده و در اغلب اوقات فرد خریدار را با سردرگمی و انتخاب غلط همراه خواهد ساخت.
بیشتر بخوانید:  روش های پاک کردن چربی کابینت

مطلب پیشنهادی

دلایل بوی بد کولر آبی چیست و چگونه میتوان آن را برطرف کرد؟

[ad_1] بوی بد کولر آبی چگونه از بوی بد کولر آبی خلاص شویم؟ به وجود …