گوشی خوب چی بخرم؟

45tg6vy6 گوشی خوب چی بخرم؟

همان طور که میدانید امروزه قیمت گوشی رشد بی سابقه ای داشته و برای خرید هر نوع گوشی، نیاز به هزینه بالایی دارید. پس بدون شک تمام کاربران به دنبال خرید گوشی هایی هستند که در ازای هزینه پرداختی، بهترین و بیشترین قابلیت ها را داشته باشند. برای اینکه هنگام خرید گوشی بتوانید انتخاب بهترین داشته باشید و دچار پشیمانی نشوید، لازم است تا با مشخصات و ویژگی های گزینه های موردنظر خود آشنا شوید. در ادامه اطلاعاتی در مورد خرید گوشی به شما ارائه می دهیم تا بهترین و مناسب ترین گوشی را در رنج قیمتی موردنظر خود پیدا کنید.

گوشی خوب تا 3 میلیون تومان

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، در بازه های قیمتی زیر 2 میلیون تومان، شما انتخاب های چندان خوبی برای خرید گوشی ندارید. چنانچه استفاده زیادی از گوشی می کنید و قصد دارید تا برنامه های سنگینی بر روی آن نصب کنید، بهتر است تا به سراغ گوشی های بهتر و با قیمت های بالاتر بروید. در محدوده 3 میلیون تومان نیز شما با محدودیت در انتخاب روبه رو هستید، اما اگر صرفا برای استفاده روزانه به دنبال گوشی می گردید، می توانید به همین حدود بسنده کنید.

  • نوکیا C20

این گوشی در ژوئن 2021 وارد بازار شده و یکی از گوشی های اقتصادی موجود در بازار محسوب می شود. این گوشی نسبت به قیمتی که دارد، قابلیت های کاربردی و خوبی را به کاربر خود ارائه می دهد که از میان آن ها می توان به پشتیبانی از کارت حافظه خارجی و باتری لیتیوم یونی آن اشاره کرد.

  • جی پلاس X10

این گوشی ایرانی نیز از دیگر محصولات اقتصادی موجود در بازار ایران محسوب می شود که می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. از قابلیت های این محصول جی پلاس می توان به دوربین چهارگانه 13 مگا پیکسلی و پنل 6.5 اینچی آن اشاره کرد.

  • شیائومی ردمی 9C 32G

این محصول شیائومی نیز می تواند یکی از بهترین انتخاب ها در این بازه قیمتی باشد. دوربین اصلی چهارگانه با لنز اصلی 13 مگا پیکسلی، فیلم برداری با کیفیت 1080، سنسور اثرانگشت و پشتیبانی از حافظه خارجی از ویژگی های فوق العاده این گوشی هستند که شما می توانید در اختیار داشته باشید.

tg6454 گوشی خوب چی بخرم؟

بهترین گوشی تا سقف 5 میلیون تومان

بیشتر بخوانید:  طراحی و اجرای صفر تا صد استخر سونا جکوزی

در این بازه قیمتی شما قدرت انتخاب بیشتری دارید و گزینه های جذاب تری در اختیارتان قرار می گیرند.

  • گلکسی A13 4G

یکی از بهترین گزینه هایی که شما در این محدوده می توانید انتخاب کنید، این محصول از کمپانی سامسونگ است. دوربین چهارگانه این گوشی می تواند تصاویر بسیار خوبی را در نور ایده آل ثبت کند و نیاز شما را در این زمینه به خوبی پاسخ می دهد. عملکرد صفحه نمایش و باتری این گوشی نیز در سطح بسیار خوبی قرار داشته و می تواند رضایت کاربران را جلب کند.

  • شیائومی ردمی نوت 11

این مدل را می توان به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های اقتصادی در نظر گرفت که قابلیت های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. دوبین چهارگانه با لنز اصلی 50 مگا پیکسلی، شارژر فست شارژ 33 واتی، باتری 500 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش باکیفیت، از ویژگی های این محصول میان رده شیائومی هستند.

گوشی تا مرز 7 میلیون تومان

در این رنج قیمتی شما می توانید گوشی های متنوعی را پیدا کنید که به معنای واقعی کلمه ارزش خرید دارند و در آینده باعث پشیمانی شما نمی شوند.

  • سامسونگ گلکسی A32

این گوشی را می توان از بهترین نمونه های سری A در سال 2021 دانست که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. از نقاط قوت این گوشی می توان به نمایشگر بی نظیر سوپر امولد با نرخ تازه سازی 90 هرتز، دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگا پیکسل و همچنین باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. پردازنده این گوشی نیز نسبت به قیمتی که دارد، عملکرد خوب و مناسبی از خود به جای گذاشته است.

  • شیائومی پوکو X3 GT 128

شما می توانید گوشی های سری پوکو شیائومی را در محدوده قیمتی مختلف خریداری کنید. مشخصات فوق العاده این گوشی باعث شده تا جایگاه ویژه ای در راهنمای خرید گوشی داشته باشد. رم هشت گیگابایتی، دوربین سه گانه 64 مگا پیکسلی، باتری 5000 میلی آمپری، شارژر فست شارژ 67 واتی و نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن عالی، از ویژگی های فوق العاده این محصول هستند. قیمت گوشی شیائومی X3 نسبت به امکانات آن به صرفه بوده و می توان گفت از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:  چای سبز و خواص آن برای لاغری؛ افسانه یا واقعیت؟

3f45 گوشی خوب چی بخرم؟

خرید بهترین گوشی تا مرز 10 میلیون تومان

در این محدوده قیمتی شما می توانید یک گوشی خوب خریداری کرده که تمام نیازهای شما را به خوبی پاسخ دهد.

  • شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G

ویژگی های این گوشی از آن یک محصول همه فن حریف ساخته اند که می تواند توجه ویژه کاربران را به سمت خود جلب کند. دوربین 108 مگا پیکسلی این گوشی ثابت کرده که می تواند تصاویر بسیار خوب و باکیفیتی ثبت کند. صفحه نمایش سوپر امولد با نرخ تازه سازی 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر فست شارژ 67 واتی که تنها در 42 گوشی را فول شارژ می کند، ویژگی های خاص این گوشی هستند.

  • سامسونگ گلکسی A52s

این میان رده سامسونگ را می توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین گوشی های موجود در بازار معرفی کرد. اگر بخواهیم یک ویژگی خاص از این گوشی نام ببریم، می توانیم به ضد آب بودن آن اشاره کنیم. دوربین باکیفیت و چهارگانه این گوشی با لنز اصلی 64 مگا پیکسلی، ثابت کرده که توان رقابت با دوربین های سطح بالاتر را نیز دارد.

  • شیائومی پوکو F3 256 G

سری پوکو در اکثر رنج های قیمتی، دارای یک گوشی باکیفیت و خوب است. حافظه رم این گوشی 8 گیگابایت است که نشان می دهد گوشی توانایی پردازش خوبی داشته و برای کارهای سنگین نیز شما را یاری می دهد. صفحه نمایش امولد با نرخ رفرش 120 هرتزی، باعث می شود تا تجربه کاربری فوق العاده ای با این گوشی داشته باشید.

انتخاب بهترین گوشی تا سقف 15 میلیون

در صورتی که می خواهید تا 15 میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه کنید و هیچ کدام از گوشی های معرفی شده نظرتان را جلب نکرده اند، توجهتان را به این نمونه ها جلب می کنیم.

  • Honor 50

با یک نگاه اجمالی و سریع به این گوشی، می توان متوجه لوکس و باکیفیت بودن آن شد. این گوشی طراحی بسیار جذابی داشته و فوق العاده خوش دست است. صفحه نمایش 6.57 اینچی این گوشی 90 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده و از آن یک گوشی فوق العاده کم حاشیه ساخته است. تراشه اسپندراگون 778 موجود در روی این گوشی باعث شده تا توانایی به اجرا درآوردن سنگین ترین بازی ها و برنامه ها را به راحتی داشته باشد. دوربین چهارگانه 108 مگا پیکسلی و شارژر فست شارژ 66 واتی که تنها در 45 دقیقه گوشی را فول شارژ می کند نیز از دیگر نکات مثبت گوشی هستند.

  • سامسونگ A73
بیشتر بخوانید:  طرز تهیه ۱۰ نوع شام رژیمی جدید

این گوشی را می توان به عنوان یکی از بهترین نمونه های سری A سامسونگ معرفی کرد. تراشه اسپندراگون 778 و صفحه نمایش سوپر امولد با نرخ رفرش 120 هرتز در این گوشی باعث شده اند که برای گیمینگ و به اجرا درآوردن سنگین ترین برنامه ها نیز مناسب باشد. در صورتی که علاقه به عکاسی دارید، می توانید با کمک دوربین 108 مگا پیکسلی این گوشی، تصاویر فوق العاده ای ثبت کنید. قیمت گوشی سامسونگ A73 و تمام امکانات آن نشان می دهد که این محصول بهترین گوشی این برند از سری A است.

34r34f گوشی خوب چی بخرم؟

بهترین گوشی تا 20 میلیون تومان

  • آیفون SE 2022

در این بازه قیمتی، این گوشی می تواند از بهترین گزینه ها باشد که از همه نظر، پاسخگوی نیازهای شماست. ساختار این گوشی مستحکم و بسیار خوش دست است. ازنظر سرعت و پردازش در این بازه قیمتی این گوشی کم رقیب بوده و می تواند عملکردی در حد یک گوشی پرچم دار داشته باشد.

  • گلکسی S20 FE 2022

این محصول سامسونگ نیز از بهترین نمونه ها در این بازه قیمتی است که طرفداران بسیار زیادی در میان کاربران دارد. پردازنده اسپندراگون 865 نصب شده بر روی این گوشی، توان به اجرا درآوردن سنگین ترین برنامه ها و بازی ها را نیز دارد. عکاسی با دوربین این گوشی بدون شک تبدیل به یک تجربه ناب و دلپذیر برای کاربران می شود.

جمع بندی

امروزه به دلیل افزایش قیمت گوشی موبایل، اغلب خریداران به دنبال این هستند که یک گوشی با ارزش خرید بالا بخرند تا قابلیت هایی بیشتر از هزینه پرداختی، دریافت کنند. از آنجایی که تنوع در این بازار بسیار بالاست، پیدا کردن چنین محصولی واقعا کار دشواری است. در این مقاله ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بهترین گوشی های موجود در هر بازه قیمتی را به شما معرفی کنیم. مطمئن باشید که با انتخاب گوشی های معرفی شده در فهرست بالا، به هیچ عنوان از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …