پوستر دیواری بهترین انتخاب برای طراحی فضا های خاص

43ct54v6h7 پوستر دیواری بهترین انتخاب برای طراحی فضا های خاص

پوستر دیواری سه بعدی اتاق خواب طرح طبیعت

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی یکی از مباحث مهم در احداث بناهای تجاری، اداری، مسکونی و … است که مورد توجه پیمانکاران و فعالان صنعت ساخت و ساز قرار می‌گیرد و از آن جهت که روزانه  بسیاری از افراد ساعات زیادی از عمر خود را در محل کار و منازل مسکونی خود می‌گذرانند، انتخاب یک آیتم مناسب برای طراحی فضای داخلی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

یکی از بهترین آیتم‌ها برای طراحی فضای داخلی، پوسترهای دیواری است که باعث زیبایی بیشتر دیوارهای محل کار و محل زندگی می‌شود. در ادامه مطالب قصد داریم تا یک شرح کلی از پوستر دیواری اراده کرده و در ادامه به بررسی مزایای استفاده از آن بپردازیم. اگر شما هم در فکر انتخاب مناسب‌ترین پوشش برای دیوارها و فضای داخلی هستید، تا آخر مطالب همراه ما باشید.

پوستر دیوار، بهترین المان طراحی دکوراسیون داخلی

پوستر دیواری یکی از کاربردی‌ترین آیتم‌ها برای پوشاندن دیوارها و طراحی دکوراسیون داخلی است. با وجود آنکه سابقه حضور پوستر دیواری در صنعت طراحی داخلی بسیار کمتر از کاغذ دیواری است، اما در همین مدت کوتاه موفق شده تا جایگاه مناسبی در بازار امروزی پیدا کرده و نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. به گونه‌ای که بسیاری از طراحان همان اندازه که برای خرید کاغذ دیواری تاکید می‌کنند، خرید پوستر دیواری را نیز لازم می‌دانند.

به طور کلی، پوستر دیواری نوعی تصویر چاپ شده توسط چاپگر بر روی کاغذ مخصوص است. همین امر موجب می‌شود تا شما قادر به تهیه پوستر دیواری در طرح‌ها و الگوهای مختلف براساس سلیقه و مکان خاص باشید.

انواع مدل‌های پوستر دیواری

خبر خوب این است که دسته‌بندی‌های متنوع و مختلفی برای  پوستر دیواری موجود است. در این قسمت قصد داریم تا چند پوستر دیواری محبوب را به شما معرفی نماییم.

بیشتر بخوانید:  آسان ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس

انواع پوسترهای محبوب و پرطرفدار به شرح زیر است :

  • پوستر دیواری طبیعت

پوستر دیواری طبیعت از محبوب‌ترین دیوارپوش‌های موجود در بازار است که تصاویر زیبایی از طبیعت، سواحل، جنگل‌ها، آسمان و… را به نمایش می‌گذارد.

  • پوستر دیواری نستعلیق

این سبک از پوسترهای دیواری به پوستر خوشنویسی نیز معروف است و یکی از اقسام دیوارپوش‌های هنری است که بیشتر مورد علاقه و توجه هنردوستان قرار می‌گیرد. همچنین، یک انتخاب ایده‌آل برای منازل مسکونی مانند اتاق‌ خواب‎ها و فضای پذیرایی است.

  • پوستر دیواری چهره

پوستر دیواری چهره یک دیوارپوش کاملا مدرن است که چهره افراد مشهور و معروف را به تصویر می‌کشد.

  • پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی یکی از المان‌های محبوب برای ایجاد نمای حرفه‌ای و منحصر به فرد در محیط‌های اداری و منازل مسکونی است که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود و نمایی سه بعدی را شبیه سازی می نماید.

  • پوستر دیواری اسپرت

پوستر دیواری اسپرت نوعی دیوارپوش مدرن است که دارای پترن خاصی از چهره بازیکنان ورزشی، تیم‌ها، رخداد‌های مهم ورزشی، مدال‌ها، ماشین‌های کلکسیونی و… می‌باشد.

  • پوستر دیواری کودک

شما می‌توانید با استفاده از پوستر دیواری کودک، فرزند خود را به اتاق خوابش وابسته نمایید. امروزه انواع پوستر دیواری کودک در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف براساس جنسیت و روحیات کودکان طراحی و تولید می‌شود و شما می‌توانید با خرید آن‌ها زیبایی را به اتاق فرزند خود هدیه دهید.

6yuu8bii پوستر دیواری بهترین انتخاب برای طراحی فضا های خاص

پوستر دیواری اتاق کودک در نهنگ و ماهی ساده و شیک

مزایای استفاده از پوستر دیواری در طراحی دکوراسیون داخلی

پوسترها از بهترین متریال برای زیباسازی محیط داخلی به حساب می‌آیند و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک فضای زیبا و دلنشین برای خود و عزیزانتان فراهم سازید. از دیگر مزایای استفاده از پوستر دیواری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پوستر دیواری یکی از اقتصادی‌ترین ابزارها برای زیباسازی دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید.
  2. قابلیت نصب پوسترها بسیار آسان‌تر از سایر دیوارپوش‌ها است. برای مثال، هنگام نسب کاغذ دیواری باید از چسب مخصوص استفاده شود و بهتر است که فرآیند نصب توسط یک نصاب حرفه‌ای صورت بگیرد. در صورتی که نصب پوسترها بسیار کم هزینه و آسان می‌باشد.
  3. جنس منحصر به فرد پوسترها باعث شده تا این دسته از دیوارپوش‌ها یک محصول با قابلیت شستشو باشند؛ لذا تا سالیان سال می‌توانید از این محصولات جهت زیباسازی فضای داخلی استفاده نمایید.
  4. پوسترهای باکیفیت از ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار هستند و بعد از خرید پوستر دیواری دیگر لازم نیست که نگران تغییر حالت و یا رنگ رفتگی آن باشید؛ زیرا تصاویر چاپ شده در پوسترها ثابت است و در گذر زمان تغییر رنگ نمی‌دهند.
  5. تنوع طرح و رنگ پوسترها به گونه‌ای است که شما می‌توانید از این محصولات در انواع مکان‌ها استفاده نمایید.
  6. پوسترها با محیط زیست سازگار هستند.
  7. اگر به دنبال یک محصول هستید که استفاده از آن باعث آلرژی و حساسیت نشود، پوسترها انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.
  8. yv7u76uv5 پوستر دیواری بهترین انتخاب برای طراحی فضا های خاص
بیشتر بخوانید:  معرفی چند مارک ریمل حجم دهنده و بلند کننده عالی بازار

پوستر دیواری اتاق کودک طرح مینیون موجود در فرتاک دیزاین

عوامل موثر در قیمت پوستر دیواری

به طور کلی عوامل مختلفی از جمله متریال، نوع بافت پارچه، متراژ مورد نیاز، برند و کیفیت در قیمت نهایی پوسترهای دیواری تاثیر دارد. از آن جهت که بسیاری از مردم از متریال‌های موجود در بازار به طور کامل مطلع نیستند و یا به صورت تخصصی با آن‌ها آشنا نمی‌باشند، بهتر است که قبل از هرگونه اقدام از یک متخصص به طور کامل، دقیق و اصولی مشاوره دریافت کنید. در این زمینه کافی است که با مشاورین و متخصصین مجموعه فرتاک دیزاین تماس برقرار کرده و از آن‌ها بخواهید تا اطلاعات مهم و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند. برای مثال، اگر شما قصد  خرید و آگاهی از قیمت پوستر دیواری سه بعدی را دارید. برای اینکار، تنها کافی است که با مجموعه فرتاک تماس گرفته و ابعاد و متریان پوستر سه بعدی را در اختیار آن‌ها قرار دهید تا قیمت نهایی محصول را به شما اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:  نقاشی از عمل جراحی که پس از یک قرن حراج می شود

53566 پوستر دیواری بهترین انتخاب برای طراحی فضا های خاص

پوستر دیواری سیاه و سفید مناسب کافه و رستوران

brtg پوستر دیواری بهترین انتخاب برای طراحی فضا های خاص

پوستر دیواری سه بعدی طرح دیوار سنگی موجو.د در فرتاک دیزاین

trt4gg پوستر دیواری بهترین انتخاب برای طراحی فضا های خاص

پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک طرح ماشین قرمز موجود در فرتاک دیزاین

5ttrbh پوستر دیواری بهترین انتخاب برای طراحی فضا های خاص

پوستر دیواری اتاق خواب دخترانه

rbrtbr پوستر دیواری بهترین انتخاب برای طراحی فضا های خاص

پوستر دیواری سه بعدی اتاق خواب صورتی طرح حروف انگلیسی مناسب اتاق عروس و داماد

rtbrtb پوستر دیواری بهترین انتخاب برای طراحی فضا های خاص

پوستر دیواری سه بعدی طرح اسب مناسب سالن

خلاصه آنکه

در مقاله فوق تلاش کردیم تا اطلاعاتی کامل و جامع در رابطه با پوستر دیواری و دلایل محبوبیت آن را در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم که مطالب فوق مورد توجه شما قرار گرفته باشد و به شما کمک کند تا نگاهی عمیق‌تر به مسائل و جزئیات داشته باشید.

در آخر، فروشگاه آنلاین فرتاک دیزاین یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های داخلی در حوزه طراحی، تولید و عرضه پوستر دیواری است که می‌تواند تجربه یک خرید موفق در فضای مجازی را برای شما عزیزان رقم بزند.

tbrbr پوستر دیواری بهترین انتخاب برای طراحی فضا های خاص

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …