نکات مهم خرید مبل کلاسیک

trgtrtr نکات مهم خرید مبل کلاسیک

یکی از نکات مهم در خرید مبلمان کلاسیک، عدم تصمیم گیری عجولانه و احساسی است. شما باید چندین جنبه مانند ابعاد، سبک، راحتی،  جنس چوب، جنس پارچه، متریال به کار رفته در مبل را در نظر بگیرید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

  • در مرحله اول فضایی که قرار است مبلمان در آن چیده شود اندازه گیری کنید تا بتوانید با خیال راحت تری انتخاب کنید و سردرگم نشوید.
  • مبلمان کلاسیک دارای سبک های بسیار متنوعی از قبیل مبل کلاسیک ترک، مبل کلاسیک فرانسوی، مبل کلاسیک انگلیسی، مبل کلاسیک ایتالیایی است و شما در ابتدا باید سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • با توجه به هزینه ای که برای خرید مبلمان کلاسیک صرف می کنید حتما توجه داشته از مجموعه معتبری خرید می کنید که نوع چوب و پارچه را در فاکتور بطور کتبی قید کنند و همچنین ضمانتنامه رسمی تحویل دهند.

42r23r2 نکات مهم خرید مبل کلاسیک

همواره بهترین جدیدترین مدل های مبل سلطنتی را می توانید از ارگ مبلمان تهران بخواهید. 

جدیدترین مدل های مبل کلاسیک

مبل کلاسیک از سبک مشخصی پیروی می کند و یکسری اصول کلی پایه هر سبکی است برای مثال مبل فرانسوی خصوصیات مختص خود را دارد :

  • پایه های کابریول در صندلی ها و کاناپه ها دیده می شود
  • دارای نقش، نگار و منبت خوشه گندم در میز و صندلی غذاخوری است
  • محدودیتی در رنگ مبل فرانسوی وجود ندارد.
  • از رنگ های ورق طلا، لاک، سفید و رنگ های طبیعی بیشتر استفاده می شود
  • استفاده از برنز کاری و فلزات گرانبها برای تزیین
  • استفاده از معرق کاری و تزئینات چوب طبیعی
  • استفاده از پتینه آنتیک و کهنه کاری بعضی مدل ها
  • استفاده از پارچه های نفیس در مدل های سلطنتی
بیشتر بخوانید:  مرد تایلندی در حال خوردن شام ثروتمند شد

rfrfrf نکات مهم خرید مبل کلاسیک

اما همچنان از پارچه ها و رنگ های متفاوت تر و بروزتر و یا متریال های تزیین جدیدتری استفاده می شود و با اصالت خود می درخشد.

اما در سبک های مدرن این تغییرات آشکارتر است زیرا از سبک خاصی پیروی نمی کنند و می توانند به هر شکلی تغییرات را اعمال کنند.

انتخاب رنگ مبلمان

ما استرس شما را درک می کنیم. وقتی روی مبل سرمایه گذاری می کنید، تصمیم بزرگی برای دکوراسیون منزل می گیرید.

در مورد رنگ مبل هم از آنجایی که مهم ترین عنصر دکوراسیون شما بحساب می آید و تمامی رنگ بندی های دیگر تحت تاثیر انتخاب رنگ مبلمان شماست، پس نیازمند دقت بالایی است.

در مبل کلاسیک علاوه بر انتخاب نوع کومبین پارچه، رنگ چوب نیز بسیار مهم است، در نتیجه نسبت به مبلمان راحتی نیاز به بررسی بیشتری دارد.

توجه داشته باشید که یک کلاف خام مبلمان می تواند با انتخاب رنگ چوب و پارچه متفاوت کاملا زیر و رو شود.

اگر انتخاب شما مبلمان کلاسیک است، حتما نوع دکوراسیون تان نیز با این سبک هم خوانی دارد. شما یا میخواهید نقش مبلمانتان در منزل همچون ستاره باشد و متفاوت و غالب ! که در این صورت رنگ های چوب ورق و یا پتینه های جدید رنگی با پارچه های و مخمل گیرا همان چیزی است که میخواهید.

در حالت دوم مایل هستید به نسبت سایر چیدمان منزلتان هارمونی خنثی داشته باشد تا اکسسوری و سایر اقلام محیط نیز بتوانند به همان میزان دیده شوند اگر این چنین است،رنگ چوب طبیعی و با وقار با پارچه های شنل خنثی انتخاب بی نظیری است.

بیشتر بخوانید:  تخریب بتن فقط با چند ابزار ساده توسط تهران تخریب

23e32e32 نکات مهم خرید مبل کلاسیک

در مبلمان راحتی رنگ چوب نقشی ندارد و شما بیشتر روی انتخاب پارچه و یا حتی چرم متمرکز هستید و غالبا نیز کومبین رنگی و یا گلدار کمتری استفاده می شود در نتیجه یک بررسی ساده از رنگ های غالب دکوراسیون می تواند تکلیف شما را روشن کند.

بازار مبل تهران

مراکز اصلی بازار مبل تهران ، بازار مبل جاجرود ، بازار مبل یافت آباد و بازار مبل دلاوران است که در ادامه به اختصار توضیح خواهیم داد.

بازار مبل جاجرود

بازار مبل جاجرود شامل دو بازار در شمال شرق تهران و جاده قدیم آبعلی به فاصله ۵ کیلومتر از یکدیگر است

  • بازار مبل جاجرود در ابتدا و حدود ۱۰۰ مبل فروشی را در خود جای داده است.
  • بازار مبل کمرد نزدیک به ۵۰۰ فروشگاه دارد و ۵ کیلومتر بعد از جاجرود است.

بازار مبل کمرد بسیار بزرگ تر و متنوع تر از جاجرود است و در اصل همه برندهای معروف مبل تهران در بازار مبل کمرد قرار دارند اما جاجرود بخاطر نام آشنا بودن معروف شده است. مجموع این دو بازار منطقه ای بسیار وسیع است و به جز مبل فروشی ها ، انبوهی از تولیدی های مبل را هم در خود جای داده است.

یکی از مزایای بازار مبل جاجرود هم همین مساله است که فروشگاه یا برندهای مبل که خودشان تولید کننده هستند، کارگاه مبل شان در همین منطقه است و به راحتی می توانید از کارگاه یا کارخانه مبل نیز بازدید کنید و با اطمینان از واسطه نبودن خرید کنید.

بیشتر بخوانید:  انواع دوربین مداربسته

بازار مبل جاجرود دارای تنوع بسیار عظیمی است و انواع مدل های مبل راحتی، مدل های مبل مدرن، جدیدترین مدل های مبل آوانگارد و آرت دکو، مدل های مبل کلاسیک و سلطنتی، مدل های مبل فلزی مدرن، سرویس خواب های MDF و چوبی وانواع اکسسوری چوبی مبلمان (بوفه کف، ویترین، کنسول، استند و …) در این منطقه با کیفیت ها و قیمت های متنوع یافت می شود.

بازار مبل یافت آباد

بازار مبلمان یافت آباد در منطقه ۱۷ تهران قرار دارد و متشکل از حدود ۳۰۰۰ فروشگاه مبل و از ۴ راه یافت آباد شرقی شروع و تا خیابان امامزاده حسن ادامه دارد.

بیشتر این مبل فروشی ها در پاساژها قرار دارند و تمام روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز هستند.

انواع مبلمان کلاسیک، مبلمان راحتی، مبلمان راحتی، سرویس خواب و یا اقلام ریز همچون میز تلویزیون و .. در بازار مبل یافت آباد موجود است.

4fr243e32 نکات مهم خرید مبل کلاسیک

بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران در شمال شرق تهران از میدان الغدیر شروع و تا خیابان سراج ادامه دارد و دارای بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه مبل فروشی و سرویس خواب و سیسمونی است که در ۳ بخش چهار راه اول، دوم و سوم خیابان دلاوران واقع شده است.

فروشگاه های بازار مبل دلاوران شخصی هستند از این جهت بیشتر آن ها تا 10 شب نیز باز هستند.

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …