معرفی دوره های تخصصی آموزشگاه کامپیوتر

فتوشاپ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

نرم افزار فتوشاپ توسط شرکتAdobe System  توسعه داده شده است. فتوشاپ یک ویرایشگر حرفه ای است که کاربرد اصلی آن ویرایش کردن تصاویر است. به کمک فتوشاپ می توانید راحت و مطمئن پا به دنیای طراحی و هنر دیجیتال بگذارید. یادگیری نرم افزار فتوشاپ پایه اصلی برای فعالیت در رشته های گرافیک، تصویر سازی،موشن گرافیک و… می باشد. از نرم افزار فتوشاپ میتوانید در انجام کارهای ساده تا مشکل ترین کارهای گرافیکی کمک بگیرید. به وسیله فتوشاپ میتوانید تصاویر متحرک تولید کنید. تصاویر متحرک Gif   نمونه ای از کارهای تولید شده با نرم افزار فتوشاپ هستند. شما در دوره آموزش فتوشاپ در آموزشگاه کامپیوتر در تهرانپارس می توانید کار با اسناد گرافیکی، کار با ابزار برش و تغییر شکل، ایجاد اشکال برداری، کار با لایه ها، تصحیح رنگ، چاپ دیجیتال و… را فرا گیرید.

ewdfckvjbh90yi03lvt4ity095g86y9 300x169 معرفی دوره های تخصصی آموزشگاه کامپیوتر

فتوشاپ

ایندیزاین چیست

ایندیزاین نرم افزار توسعه داده شده توسط شرکت ادوبی است، و یک نرم افزار استاندارد طراحی برای صنعت چاپ میباشد. ایندیزاین برای طراحی صفحات روزنامه ها، مجلات، کارت پستال و…به کار گرفته می شود. از این نرم افزار می توان هم به تنهایی و هم در کنار سایر نرم افزار های گرافیکی استفاده نمود اما معمولا از ایندیزاین برای طراحی حرفه ای به تنهایی استفاده نمی شود بلکه معمولا طراحی های گرافیکی را در سایر نرم افزارها می سازند و به ایندیزاین منتقل می کنند. ایندیزاین از زبان فارسی پشتیبانی می کند، میتوانید متن هایتان را از نرم افزار WORD به آن منتقل کنید، قابلیت ایجاد فایلPDF به عنوان خروجی دارد و….

بیشتر بخوانید:  چگونه پوستی روشن و سفید داشته باشیم؟ | نحوه داشتن پوست شفاف و صورت درخشان

معرفی نرم افزار اتوکد (AutoCAD) و ویژگی های آن

نرم افزار اتوکد مخفف Computer Aided Design به معنی طراحی به کمک نرم افزار است. اتوکد توسط شرکت Autodesk  معرفی شد و برای طراحی های دوبعدی و سه بعدی و ترسیمات فنی کاربرد دارد. ابتدا این نرم افزار فقط برای طراحی های دوبعدی کاربرد داشت اما با بروزرسانی هایی که انجام داد میتوان برای رسم نقشه های سه بعدی با کیفیت بالا استفاده کرد.

نرم افزار تری دی مکس و کاربرد آن

تری دی مکس یک نرم افزار طراحی ویژوال و رندر می باشد که توسط Autodesk به بازار معرفی شده است.تری دی مکس بازار کار گسترده ای دارد مانند معماری، بازسازی، حوزه سینما انیمیشن، طراحی صنعتی و …

بیشتر بخوانید:  راه های شناسایی عطر و ادکلن اصل

wlcfkopg43jct9un5jyvijijijy5jg 300x300 معرفی دوره های تخصصی آموزشگاه کامپیوتر

تری دی مکس (3DS MAX)

این نرم افزار شامل قسمت های شبیه سازی، فیزیکال، نورپردازی، متحرک سازی… است. آموزش های آموزشگاه کامپیوتر در تهرانپارس کل طیف تری دی مکس را در بر می گیرد. در این دوره یاد می گیرید انیمیشن های جذاب بسازید، نقاشی های دیجیتال کار آمدتر تولید کنید، در طراحی ساختمان ها، هتل ها… واقع گرایانه تر عمل کنید.

دوره آموزش نرم افزار MSP

MSP نرم افزاری ساده از خانواده مایکروسافت آفیس است و برای برنامه ریزی، اجرا و کنترل پیشرفت یک پروژه کاربرد دارد. حدود ده سال است که به بازار ایران وارد شده و با استقبال خوبی روبرو شده است. هر پروژه شامل یک سری اهداف می باشد تا رسیدن به آن اهداف باید تمام جزییات کار و عوامل تاثیر گذار در پیشرفت پروژه زیر نظر قرار بگیرد و با مدیریتی صحیح از منابع به نحو احسن استفاده شود و برنامه مطابق بودجه تخصیص داده شده پیش رود. نرم افزارMSP محیطی فراهم می کند تا پیشرفت پروژه برای کاربران قابل بررسی باشد و ثبت مراحل کار را مقدور می سازد.

بیشتر بخوانید:  لباس پلیس ناجا بچه گانه در سایز بندی مختلف

کلام آخر

دوره هایی که شرح داده شد در بالاترین سطح آموزشی در سایت جهان آموز  به شرکت کنندگان ارائه می شود. علاقه مندان نسبت به نیاز خود می توانند در این دوره ها شرکت کرده و پس از فراگیری دوره مد نظر خود در سریع ترین زمان ممکن مدرک معتبر مرتبط به آن دوره را دریافت کنند. همچنین شما می توانید به صورت رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید تا متناسب با علاقه و نیاز شغلی شما، در انتخاب دوره مناسب، شما را راهنمایی کنند.

مطلب پیشنهادی

روابط جنسی سالم ؛ اهمیت روابط جنسی سالم و ارتباط آن با سلامت جسمی و روان

روابط جنسی سالم ؛ ارتباط بین روابط جنسی سالم و سلامت جسمی و روانی بسیار …