چگونه پوستی روشن و سفید داشته باشیم؟ | نحوه داشتن پوست شفاف و صورت درخشان

چه چیزی باعث سفید شدن پوست صورت و از بین رفتن چین و چروک ها می شود؟ ما در این مقاله قصد داریم درباره راه روش های از بین بردن چین و چروک های صورت و سفید و صاف شدن پوست صورت شما صحبت کنیم. مسئله ای که این روزها در میان بانوان به خصوص دختران جوان دغدغه است، زیبایی پوست و صورت و به دنبال آن مراقبت از پوست و صورت می باشد. این دغدغه در دختران باعث شده است تا برای سفید شدن پوست صورت و از بین رفتن چین و چروک ها هزینه و زمانی را صرف خرید محصولات مراقبتی کنند.

محصولات مراقبتی که به کمک آن می توان به صاف شدن پوست صورت و از بین رفتن چین و چروک پرداخت شامل، کرم پودر و لوسیون و آبرسان ها و مرطوب کننده ها می شود. به طور کلی داشتن پوست روشن و سفید و بدون هیچ گونه چین و چروک اثر بسیاری در جذابیت و زیبایی شما خواهد داشت. به همین جهت ما در این مقاله چند موضوع مهم درباره صاف شدن پوست صورت و مراقبت های پوستی را برای شما بیان کرده ایم.

rtgiju9vi45uy94o5jyo45jvy 300x150 چگونه پوستی روشن و سفید داشته باشیم؟ | نحوه داشتن پوست شفاف و صورت درخشان

چه چیزی باعث سفید شدن پوست و صافی آن می شود؟

پیش از هر کاری پیشنهاد می‌ کنیم که در سبک زندگی خود تفاوتی ایجاد کنید و یک سبک زندگی سالم داشته باشید. چنانچه در سبک زندگی روزانه خود تحرک شما بسیار کم است و یا از نوشابه های گازدار به مقدار زیاد استفاده می کنید و یا همچنین از غذاهای حجیم و پرچرب استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم که در سبک زندگی خود تفاوتی را ایجاد کنید و با داشتن خواب منظم و به اندازه، به دنبال صاف شدن پوست و زیبایی چهره خود باشید. شما می بایست برای ایجاد تغییر در سبک زندگی خود و تغییر آن به یک سبک سالم برنامه‌ریزی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  روباه صلیبی؛ گونه ای کمیاب با ظاهری خاص(عکس)

سفید و صاف شدن پوست صورت با چه روشی امکان پذیر است؟

این روزها با پیشرفت علم و فناوری محصولات زیبایی و مراقبتی بسیاری برای سفید و صاف شدن پوست صورت تولید شده‌اند. پیشنهاد ما در این مقاله این است که قبل از اینکه به سراغ این محصولات شیمیایی بروید، به استفاده از محصولات گیاهی برای سفید و صاف شدن پوست صورت فکر کنید.

به همین منظور در ادامه چند مدل از محصولات گیاهی که برای سفید شدن پوست صورت مناسب است را به شما معرفی خواهیم کرد. استفاده از ماسک های پوستی مانند ماسک دارچین و ماسک زردچوبه و آلوورا و یا ماسک شیر و عسل و یا حتی ماسک‌ موز و آووکادو می‌ تواند در سفید و صاف شدن پوست صورت شما موثر باشد.

شاید مزیت استفاده از محصولات گیاهی نسبت به محصولات شیمیایی مراقبتی پوستف نداشتن عوارض و یا کمتر بودن عوارض پوستی آن باشد.

3rtkmj4cv5uyn54gj94ujyio45oyjhv 300x150 چگونه پوستی روشن و سفید داشته باشیم؟ | نحوه داشتن پوست شفاف و صورت درخشان

ماسک دارچین برای سفید شدن پوست صورت

یکی از ماسک های گیاهی پرطرفدار در میان بانوانی که به دنبال سفید و صاف شدن پوست صورت خود هستند، ترکیب ماسک دارچین و جوز هندی و لیمو و عسل تازه می باشد. این ماسک که از ماسک های پرطرفدار برای مراقبت های پوستی است، می‌ تواند با ترکیبات باطراوت و معجزه گر خود، که خاصیت آنتی باکتریالی دارند، باعث از بین رفتن جوش های پاک شده و لکه های پوستی صورت شما شوند.

این ماسک صورت علاوه بر خاصیت سفید شدن پوست صورت، خواص دیگری مانند صافی و شفافی پوست را به همراه دارد و از این رو گزینه مناسبی برای خانم های جوان می باشد. برای استفاده از این ماسک در جهت سفید شدن پوست صورت می بایست مخلوط خمیری شکل این ترکیب را به مدت ۲۰ دقیقه استفاده کنید و در مرور زمان شاهد تغییرات پوست صورت خود باشید.

بیشتر بخوانید:  رشد سنگ های زنده؛ پدیده ای عجیب در رومانی

ماسک زردچوبه و آلوئه ورا برای داشتن پوست سفید

زردچوبه و آلوورا دو ماده غذایی و ادویه هایی هستند که مصرف آنها به صورت جداگانه خواص بسیار زیادی را برای سلامت فرد دارند. زردچوبه با داشتن مواد معدنی بسیار در خود باعث طراوت و شادابی پوست می‌ شود و پلی ساکارید آن سبب می‌ شود تا مانند یک سوم نقش خود را ایفا کند و باعث سم زدایی پوست صورت شود.

هنگامی که سم های پوستی در زیر لایه پوستی صورت شما قرار بگیرند سفید و صاف شدن پوست صورت و شفاف شدن آن به کندی انجام می‌ شود که زردچوبه با از بین بردن این سم ها باعث سفید شدن پوست صورت شما در کمترین زمان ممکن می شود.

ماسک شیر و عسل موجب سفید و صاف شدن پوست صورت

شاید ترکیب شیر و عسل به عنوان ماسک یک ترکیب ساده باشد اما برای سیستم های مراقبتی پوستی ارزان که نتیجه سفید و صاف شدن پوست صورت شما را به همراه خواهد داشت بسیار مناسب است و کارایی بالایی دارد. این ماسک مانند یک لایه بردار قوی در روزهای آلوده به کمک پوست شما می آید و نقش کیمیایی را برای بازسازی و باز کردن منافذ در پوست شما ایفا خواهد کرد. باز شدن منافذ در نتیجه آن شفافیت پوست و سفید شدن پوست صورت می باشد.

ترکیب موز، آووکادو و بادام برای داشتن پوست شفاف

ماسک موز، آووکادو و بادام یک ترکیب بسیار قوی برای شفاف سازی پوست و سفید و صاف شدن پوست صورت شما می باشد. این ماسک که یکی از ماسک های پرطرفدار در میان سلبریتی ها است را می توان یک ماسک کمیاب نیز دانست. کمیاب بودن این ماسک به دلیل کمیاب بودن میوه آووکادو برای ما ایرانی ها می باشد. اگر شما بتوانید میوه آووکادو را تهیه کرده و با ترکیب موز و بادام ماسک صورت آن را تهیه کنید، می توانید به دلیل وجود مواد معدنی در آن پوست خود را به بالاترین میزان شادابی و طراوت برسانید و در نتیجه سفید شدن پوست صورت خود را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:  فوت و فن خانه‌داری که هر خانمی باید بداند

4mkjt09v5un3yg9845945jy5j 300x150 چگونه پوستی روشن و سفید داشته باشیم؟ | نحوه داشتن پوست شفاف و صورت درخشان

ماسک های گیاهی به جای محصولات شیمیایی برای داشتن صورت درخشان

از آنجایی که ماسک های گیاهی عوارض کمتری را نسبت به محصولات شیمیایی مراقبتی پوست دارند، پیشنهاد بهتری برای اوایل راه در مراقبت از پوست می‌ باشند. پس بنابراین پیشنهاد می کنیم برای سفید و صاف شدن پوست صورت و داشتن پوستی شاداب و باطراوت با دنیای ماسک های طبیعی غیر شیمیایی آشتی کنید.

سفید شدن پوست به چه صورت است ؟

علاوه بر استفاده از مواد گیاهی که در فوق به آن اشاره کرده ایم اگر شما دارای پوست تیره و گندمی هستید، می توانید در کنار روش های مراقبتی تکنیکال یعنی استفاده از کرم های روشن کننده با فرمولاسیون گیاهی و شیمیایی به مقدار لازم نیز ویتامین c مصرف کنید. استفاده از مرکباتی چون پرتقال و یا طالبی و نخود سبز به دلیل وجود ویتامین c می‌تواند در سفید و صاف شدن پوست صورت شما موثر واقع شود. هرچه می توانید ویتامین A بخورید چرا که ویتامین A نیز تاثیر بسزایی در سفید شدن پوست صورت شما خواهد داشت.

زرده تخم مرغ مصرف کنید چرا که زرده تخم مرغ سرشار از ویتامین a می باشد. پیشنهاد ما به شما مصرف روزانه ۲ لیوان شیر و یک تخم مرغ می باشد. البته که هویج و گوجه فرنگی نیز منابع خوب ویتامین a می باشند که با مصرف آنها به حد و اندازه و حتی المقدور بدون شکر و نمک می توانید در سفید شدن پوست صورت خود کوشا باشید.

برای تهیه بهترین محصولات برای سفید کننده و روشن کننده پوست صورت می توانید به فروشگاه اینترنتی نیروان سر بزنید.

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …