زیباترین عروس‌های تاریخ

مراسم عروسی همواره یکی از مهم‌ترین لحظه‌هایی زندگی هر انسانی محسوب می‌شود و بسیاری از افراد دوست دارند تا این مراسم را از هر لحاظ، به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. جدال بر سر زیباترین عروس دنیا همواره وجود داشته است و کسی نمی‌تواند به قطعیت بهترین مراسم عروسی دنیا را تعیین کند. حقیقت این است که مفهوم زیباترین یا بهترین، مفهومی نسبی و فردی است. برای مثال به ملاک‌های زیبایی زنان در زمان قاجار توجه کنید. در این دوره چاقی یکی از معیارهای زیبایی زنان به حساب می‌آمده است.

از طرف دیگر بسیاری از افراد بر سر برخی از معیارها برای تعیین زیبایی و مطلوبیت توافق دارند. این توافق شاید از تاثیر رسانه‌ها بر ناخودآگاه جمعی ما حاصل شده است. مثلاً نوع ماشین عروس، تالار، لباس عروس و… بسیاری از افراد. برای صرفه جویی در هزینه‌های مراسم خود به جای خریدن، به اجاره ماشین عروس یا اجاره لباس عروس می‌پردازند.

به هر حال برای تعیین بهترین مراسم عروسی دنیا یا زیباترین و زشت‌ ترین عروس جهان، المان‌هایی وجود دارد. در این مطلب قصد داریم این المان‌ها را از نمایی نزدیک‌تر بررسی کنیم و در پایان گزینه اجاره ماشین عروس را به صورت دقیق و مفصل مورد بررسی قرار دهیم.

خوشگل ترین عروس ایرانی

حقیقت این است که ریشه‌های فرهنگی و فرهنگ ملی هر کشوری نقش مهمی در زیبایی شناسی و تعیین زیباترین عروس دارد. در فرهنگ ایرانی که زیبایی زنانه با مفاهیمی مثل وقار و حیا گره خورده است، استفاده از لباس عروس‌های باز و‌ بدن نما طرفداران چندانی ندارد. به عبارتی خوشگل ترین عروس های ایرانی از نوع آرایش و لباسی موقرانه‌تر استفاده می‌کنند. این موضوع را می‌توان در مدل‌های لباس عروس طراحی شده برای فرهنگ های شرقی به وضوح مشاهده کرد.

مکان برگزاری عروسی

امروزه بسیاری از مراسمات عروسی در تالارها و باغ تالارهای مخصوص برگزار می‌شود. هزینه برگزاری مراسم در این تالارها گاهی ارقامی نجومی و سرسام آور است. بسیاری از این تالارها، طراحی داخلی خود را بر مبنای معماری دوران کلاسیک منازل و کلیساهای اروپایی انجام داده‌اند. علت این که چرا چنین معماری‌هایی برای ما با کلماتی مانند شیک و مجلل همراه شده به وضوح مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:  طراحی و اجرای صفر تا صد استخر سونا جکوزی

البته برخی از افراد ترجیح می‌دهند تا مراسم عروسی خود را در محیط‌های شخصی مثل باغ یا روستا برگزار کنند. به هر طریق یکی از ملاک‌های بهترین مراسم عروسی مکان برگزاری آن است و راحتی مهمانان در این مکان از اهمیت بالایی برخوردار است.

6411a954 fb3d 4581 9d2b 7057e8564494 زیباترین عروس‌های تاریخ

عروسی‌هایی که ما آن‌ها را به عنوان بهترین عروسی‌های جهان می‌شناسیم، معمولا در گرانترین تالارها، با سبک اروپایی برگزار شده‌اند. اما جدا از تمامی این موارد، بهترین مکان برگزاری عروسی جایی است که شما بهترین حس را نسبت به آن داشته باشید.

لباس‌ عروس و داماد

یکی از ملاک‌های اصلی تعیین زیباترین عروس و داماد جهان، لباس آنها است. معمولا لباس داماد متشکل از یک دست کت و شلوار با رنگ‌های ساده مشکی یا سفید است. اگرچه برخی از افراد به استفاده از رنگ‌هایی انتزاعی‌تر برای لباس دامادی خود پرداخته‌اند. اگرچه استفاده از کت و شلوار به عنوان هنجاری همگانی پذیرفته شده است، اما هنوز هم در بسیاری از نقاط کشور و بنا به رسم و رسوم خود، از لباس‌های محلی زیبای خود به عنوان لباس داماد استفاده می‌کنند. یکی از المان‌های تاثیر گذار بر زیبایی شناسی همین ریشه‌های قومی و محلی است‌

در مورد لباس عروس هم، نوعی توافق همگانی در مورد مدل آن وجود دارد. زیباترین لباس‌های عروسی که شناخته شده را می‌توان لیستی از موارد زیر دانست.

لباس عروس پرنسس دایانا

405aa313 ca13 4258 98c5 001973fc28dd زیباترین عروس‌های تاریخاین لباس عروس که در سال ۱۹۸۱ مورد استفاده قرار گرفت با حال پفی خود، هنوز هم به عنوان یکی از زیباترین لباس‌های عروس جهان شناخته می‌شود. این لباس یقه‌ای پوشیده دارد و به عنوان یکی از رایج‌ترین مدل های لباس عروس شناخته می‌شود و عده زیادی پرنسس دایانا را در این لباس، زیباترین عروس جهان بدون آرایش غلیظ می‌دانند.

بیشتر بخوانید:  از عفونت واژن و علائم آن چه می دانید؟

لباس عروس مکان فاکس

این لباس عروس که تمی ساحلی دارد در سال ۲۰۱۰ توسط این سلبریتی معروف مورد استفاده قرار گرفت. این لباس به نحوی طراحی شده است که با آن به سادگی می‌توان روی شن‌های ساحل با پای برهنه راه رفت و دنباله نسبتا کوتاهی دارد. پس از انتشار عکس‌های این مراسم، مگان فاکس به عنوان یکی از عروس‌ های قشنگ و جذاب جهان شناخته شد.

لباس عروس گوئن استفانی

این لباس عروس که در سال ۲۰۰۲ مورد استفاده قرار گرفت با حاشیه‌های جسورانه و قرمز خود توجه زیادی را به خود جلب کرد و بیش از پیش روی این نکته تاکید کرد که زیبایی امری نسبی و تا حدودی سلیقه‌ای است.

ماشین عروس

ماشین عروس هم یکی از المان‌های تاثیر گذار بر زیبایی و مطلوبیت مراسم عروسی است. جدا از نحوه تزیین ماشین عروس، مدل و نوع خودروی مورد استفاده برای این منظور هم اهمیت فراوانی دارد. بسیاری از افراد به منظور کاهش هزینه‌های مراسم عروسی، ترجیح می‌دهند تا به اجاره ماشین عروس اقدام کنند. در حقیقت با اجاره ماشین عروس، خودروهایی لوکس و درجه یک، با هزینه‌ای بسیار کمتر از بهای خودرو در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اجاره ماشین عروس در سال‌های اخیر در سراسر کشور رواج پیدا کرده است. شرکت‌های زیادی در سراسر کشور به ارائه خدمات مربوط به اجاره خودرو می‌پردازند. این شرکت‌ها معمولا به صورت خاص به اجاره ماشین عروس هم می‌پردازند. معمولا اتومبیل‌هایی که برای این منظور به کار می‌روند، خودروهایی لوکس و گران قیمت هستند.

پیش‌تر هم اشاره کردیم که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند یکی از مهم‌ترین شب‌های زندگی خود را به بهترین شکل ممکن و با استفاده از بهترین امکانات موجود سپری کنند. از طرف دیگر هزینه خرید خودروهای لوکس برای بسیاری از افراد‌ سنگین است. در چنین مواردی راه حل، اجاره ماشین عروس است.

بیشتر بخوانید:  چوکر  قلبی

bbc9bdbb 29e8 4c2b bc5f a7de692c9a43 زیباترین عروس‌های تاریخ

مزایا و معایب اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این بخش ابتدا مزایای این گزینه را بررسی نموده و سپس به معایب آن می‌پردازیم تا بتوانیم دیدی مناسب در مورد اجاره ماشین عروس داشته باشیم.

مزایا

  • استفاده از بهترین خودروهای دنیا و به جا گذاشتن خاطره‌ای جذاب و رویایی
  • برگزاری مراسم به بهترین حالت ممکن
  • هزینه پایین اجاره ماشین عروس در مقایسه با خرید
  • به دست آوردن تجربه رانندگی با بهترین خودروهای دنیا در یکی از خاص‌ترین شب‌های زندگی

معایب

  • ریسک بالا در مورد آسیب وارد شدن به خودرو
  • هزینه غیرمنصفانه برخی شرکت‌ها برای اجاره ماشین عروس
  • شرایط پیچیده اجاره خودرو
  • تضمین‌های سنگین برای رنت ماشین عروسی

اجاره ماشین عروس با پرارین خودرو

احتمالا همان طور که در بخش معایب اجاره کردن ماشین عروس دیدید، بسیاری از معایب ذکر شده به شرکت ارائه دهنده خدمات مربوط می‌شوند. این یعنی شما با استفاده از خدمات شرکتی مناسب و حرفه‌ای می‌توانید با خیال راحت در شب عروسی خود، بهترین خودروهای جهان را در اختیار داشته باشید.

پرارین خودرو هموار تلاش می‌کند تا راحت‌ترین شرایط را برای اجاره خودرو برای مشتریان خود فراهم کند. همچنین اگر نگران وارد شدن آسیب به خودرو هستید، می‌توانید از خدمات اجاره خودرو با راننده پرارین خودرو استفاده کنید.

پرارین خودرو با راه‌اندازی سامانه‌ای هوشمند در مورد اجاره اتومبیل امکان مشاهده و ثبت درخواست برای خودرو را در تمام ساعات شبانه روز فراهم کرده است. کافیست ماشین مورد نظر خود را انتخاب نموده و این موضوع را به ما اطلاع دهید تا خودروی انتخابی شما را در کمترین زمان ممکن، در محل مورد نظر شما به دستتان برسانیم.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …