بررسی ماندگاری لیفت صورت، عوارض و مزایا [آپدیت 2023] ✔️

4286e416 0c67 4d2a a994 caead9646f84 بررسی ماندگاری لیفت صورت، عوارض و مزایا [آپدیت 2023] ✔️

امروزه بسیاری از افراد جامعه با افزایش سن دچار افتادگی صورت، چین و چروک در اطراف چشم و لب ها، گونه ها، پیشانی و… می‌شوند. بهترین روش برای رفع این مشکل لیفت صورت است که یک عمل برای داشتن ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر است و جزو جراحی زیبایی محسوب می شود. ظرافت و حساسیت انجام این روش هم ضرورت مراجعه به بهترین دکتر لیفت صورت در تهران را دو چندان می کند. ما در این مقاله هر آنچه باید در مورد بایدها و نبایدهای لیفت صورت بدانید را به طور کامل شرح دادیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت جراحتو (jaraheto.net) مراجعه کنید و یا از سایت هایی نظیر پزشکا و جراحا کمک بگیرید.

لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت از جمله روش های مناسب و پرطرفدار برای جوانسازی پوست صورت است. هنگام انجام لیفت صورت، یک فلپ از پوست در هر طرف صورت با روش های مختلف به بالا کشیده می شود و بافت های زیر پوست تغییر می کند و پوست اضافی برداشته می شود. این روش حالتی جوان تر و زیباتر به صورت می بخشد. چین و چروکی که در صورت یا گردن ایجاد می شود دلایل مختلفی از جمله وراثت، شرایط محیطی، افزایش سن، استرس و گرانش زمین دارد که می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. پوست هر فردی در طول دوران جوانی، خاصیت ارتجاعی بسیاری دارد و مقداری چربی در زیر پوست هر فردی وجود دارد، هنگامی که سن افزایش پیدا می کند، قابلیت ارتجاعی، کلاژن سازی و چربی پوست کمتر می شود.

انواع روش های لیفت صورت

  • هایفوتراپی: در این روش برای هدف گیری لایه های زیرین پوست از امواج صوت استفاده می شود. این انرژی باعث می شود که بافت ها با سرعت زیادی گرم شوند و سلول ها با آسیب سلولی مواجه می گردند. این آسیب موجب تحریک سلول ها و در نهایت ساخت کلاژن بیشتر و جوانسازی می شود.
  • میکرونیدلینگ: روشی بدون خون ریزی و درد، برای رفع چین و چروک ها و لیفت صورت است. در این روش با استفاده از میکرونیدل های استریل، تحریک پوستی و کلاژن سازی انجام می شود. این روش بیشتر برای افتادگی و چین و چروک های سطحی انجام می شود.
  • لیزر آر اف فراکشنال: این روش با امواج رادیویی انجام می شود. در این روش از امواج انرژی برای گرم کردن بافت عمقی پوست استفاده می کنند. این حرارت موجب تحریک بافت ها برای تولید بیشتر کلاژن است.
  • لیفت صورت با نخ: روشی است که به جراحی صورت یا بالا بردن پوست شباهت زیادی دارد، در این روش ساختار پوست بازسازی می شود و بهبود پیدا می کند. در این روش از الیاف نخ برای کشیدن پوست و جوانسازی استفاده می شود. این الیاف با سوزن های بسیار نازک داخل پوست هدایت می شود تا بافت ها و پوست های افتاده را بالا نگه دارد و موجب جوانسازی شود.
  • اندولیفت : اندولیفت روشی نوین به منظور تحریک بافت ها جهت ساخت کلاژن های جدید برای کاهش افتادگی پوست و جوانسازی آن می باشد. در این روش فیبری بسیار نازک وارد پوست می شود و در بافت چربی قرار می گیرد و لیزر دایود از طریق فیبر دیگری به آن متصل می شود، با جابه جا کردن فیبر در این این ناحیه، انرژی لیزر دایود تابانده می شود.
بیشتر بخوانید:  همه چیز درباره جراحی ترمیمی بینی سال1402

86d5db49 abee 4301 a4b3 761c83dba11a بررسی ماندگاری لیفت صورت، عوارض و مزایا [آپدیت 2023] ✔️

بهترین کاندید برای لیفت صورت

  • افرادی که از انجام لیفت صورت انتظارات کاملا منطقی دارند.
  • افرادی که پوست شان خاصیت ارتجاعی خوبی داشته باشد و ساختار صورتش استخوانی و محکم باشد.
  • افرادی که دارای پوست آویزان و شل باشند.
  • کسانی که چربی صورت شان مایل به پایین است و صورتشان چروک و فرتوت دیده می شود.
  • در افراد بالای چهل سال علائم به راحتی قابل تشخیص است و به راحتی می توانند از این روش می توانند استفاده کنند.
  • کسانی که سابقه بیماری خاصی ندارند می توانند بدون هیچ مشکلی و با خاطر آسوده از لیفت صورت استفاده کنند.

ویژگی بهترین دکتر لیفت صورت

  • دکتر باید از بهترین امکانات و تجهیزات پزشکی استفاده کند تا نتیجه مطلوبی را به مراجعه کنندگان تحویل دهد.
  • دکتر باید استرس و سلامت بیماران را اولویت قرار دهد و روند انجام لیفت را به صورت کامل برای آن ها توضیح دهد و پاسخ گوی تمام سوالاتشان باشد.
  • از تجربه و سابقه درخشانی برخوردار باشد به طوری که اکثر مراجعه کنندگان رضایت کامل داشته باشند.
  • با توجه به خدماتی که ارائه می دهد هزینه های منصفانه ای را طرح کند.
  • کلیه خدمات باید زیر نظارت وزارت بهداشت باشد و ایشون باید دارای شماره نظام پزشکی معتبر نیز باشد.
  • می بایست از متنوع ترین و بهترین روش های درمان و عمل های زیبایی استفاده کند.
بیشتر بخوانید:  نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

خطرات و عوارض لیفت صورت

لیفت صورت ممکن است عوارضی با خود به همراه داشته باشد که با مراقبت ها و توصیه های پزشک رفع خواهد شد و جای نگرانی وجود ندارد. برخی از این عوارض عبارت اند از:

جای زخم: برش های حاصل از لیفت صورت بسیار ظریف اما دائمی هستند. باید توجه داشت که این زخم ها معمولا با خطوط طبیعی صورت پوشانده خواهد شد. این برش ها می توانند منجر به زخم های برجسته شود.

هماتوم: تجمع خون یا هماتوم در زیر پوست شایع ترین عوارض لیفت صورت است. هماتوم با تورم و فشار همراه خواهد بود. هنگامی که شاهد این عارضه بودید به سرعت با جراحی درمان کنید تا به سایر بافت ها آسیب وارد نکند.

بیشتر بخوانید:  8 نکته مهم برای خرید لباس زیر

آسیب عصبی: آسیب به اعصاب نادرترین عارضه لیفت صورت است. این آسیب می تواند بر اعصابی که ماهیچه ها را کنترل می کند تاثیرگذار باشد.

ریزش مو: ممکن است ریزش مو موقتی را در نزدیکی محل های برش تجربه کنید.

83fde933 3198 44b3 bced 33c0ddd88ae2 بررسی ماندگاری لیفت صورت، عوارض و مزایا [آپدیت 2023] ✔️

کلام آخر

لیفت صورت می تواند بدون جراحی و دوره نقاهت طاقت فرسا شما را به پوست دلخواه تان برساند اما این نتیجه مطلوب همیشگی نیست و با افزایش سن امکان دارد پوست دوباره حالت های افتادگی و چین و چروک را به خود بگیرد. امروزه لیفت صورت انتخاب اکثر افرادی است که از پوست صورت خود راضی نیستند به همین دلیل به لیفت صورت روی می آورند. طی چند سال اخیر تقاضای لیفت صورت به شدت بالا رفته است. بسیار سپاس گزاریم که تا پایان مقاله همراه ما بودید. ما سعی کردیم در این مقاله اطلاعات مفیدی از لیفت صورت را در اختیار شما قرار دهیم. امیدوارم این اطلاعات برایتان مفید و سودمند واقع شده باشد. اگر جویای اطلاعات بیشتر هستید می توانید به سایت جراحتو (jaraheto.net) مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …