بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

biography elcin sangu 01 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای الچین سانگو

بیوگرافی و عکس های الچین سانگو

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که به دلیل رنگ قرمز و چشمان جذابش یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC است.

بیوگرافی الچین سانگو

نام: الچین سانگو

تاریخ تولد: 3 آگوست 1985

محل تولد: ازمیر، ترکیه

زمینه کاری: بازیگری و مدلینگ

بیوگرافی الچین سانگو

الچین سانگو در 3 آگوست 1985 در شهر ازمیر ترکیه به دنیا آمد و اکنون در استانبول زندگی می کند.

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که به دلیل رنگ قرمز زیبا و چشمان زیبایش یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC است.

تحصیلات الچین سانگو

biography elcin sangu 02 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو از بخش اپرا دانشگاه مرسین فارغ التحصیل شد

الچین سانگو فارغ التحصیل اپرا از دانشگاه مرسین بود و به دلیل علاقه خاصی که به بازیگری داشت در آموزش بازیگری نیز شرکت کرد.الچین سانگو بعد از حضور در یک آگهی تلویزیونی می تواند در روی آنتن بازیگر شود و سوپراستار شود

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سیاوش مفیدی

بورسیه هنر الچین سانگو

biography elcin sangu 03 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو بازیگر سریال رزی روگوری در نقش ژاله

الچین سانگو پس از گذراندن دوران بازیگری، فعالیت هنری خود را با تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و سپس برای اولین بار در تئاتری به نام خاک خان روی صحنه رفت.

اولین نقش آفرینی الچین سانگو مقابل دوربین تلویزیون در نقش ژاله در سریال روزی روگوری در سال 1390 است.

علیرغم اینکه در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرد، محبوبیت او به سریال عشق خیرایی در سال 1395 در نقش دفنه بازگشت.

آخرین نقش الچین سانگو در سریال درام جنایی Carpisma Accident در سال 2018-2019 بود. الچین سنگو قبل از کیوانچ تاتلیتوگ در جای قادر به جای زینب گرفت.

سریال تصادفات داستان مردی به نام قدیر است که تصمیم گرفت در یک تصادف رانندگی به زندگی خود خاتمه دهد و چهار ماشین دیگر باعث کشته شدن چهار نفر شدند و افراد مختلف نیز در این ماجرا نقش داشتند و این یک فاجعه است.بازیگران دیگری از جمله هاکان کورتاس، ملیسا اصلی، الپرن دویماز در این سریال حضور دارند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی محسن تنابنده

الچین سانگو جوایز زیادی در عرصه بازیگری از جمله سه جایزه پروانه طلایی دریافت کرده و 20 نام دیگر نیز در کارنامه خود دارد.

کار الچین سانگو در مدلینگ

biography elcin sangu 05 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو جوایز زیادی در عرصه بازیگری کسب کرده است

الچین سانگو از سال 2016 مدلینگ روی آنتن را آغاز کرد و به دلیل ظاهر و اندام جذابش توانست به سرعت در این زمینه پیشرفت کند.

او با شرکت های معروفی مانند نسکافه و کوکاکولا کار کرده و همچنین برای محصولات الیدور و بوینر مدلینگ کرده است.

مورد علاقه الچین سانگو

الچین سانگو علاقه زیادی به سفر و پیاده روی دارد. او چندان اجتماعی نیست و ترجیح می دهد در گروه ها و خانواده های کوچک باشد. به نظر او اجتماعی بودن کاری است که باید انجام دهد. الچین سانگو نیز به خواندن کتاب و نواختن پیانو علاقه دارد و اوقات فراغت خود را با این کارها می گذراند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی علی صادقی

زندگی شخصی الچین سانگو

biography elcin sangu 04 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو و یونس اوزدیکان

درست است که الچین سانگو هنوز مجرد است و از نظر قانونی ازدواج نکرده است، اما با یونس اوزدکان رابطه عاشقانه دارد.عکسی از الچین سانگو در کنار یونس اوزدیکن با ایموجی های عاشقانه در اینستاگرام وجود دارد.

پس از بازی الچین سانگو با باریش اردوچ بازیگر سوئیسی-ترکیه ای در فیلم عاشقانه «mutluluk zamani» شایعاتی مبنی بر رابطه او با باریش به گوش می رسد.

جالب است بدانید در زمان اکران این فیلم، یونس اوزدکان، دوست دختر ایلچین سانگو از تماشای داستان عاشقانه این فیلم خودداری کرد و از سالن خارج شد.

فیلم الچین سانگو:

روزی روزگاری (2011)
اندازه عشق (2012)

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی علی صادقی

تصویر علی صادقی بیو گرافی علی صادقی علی صادقی متولد هنرمند سینما و تلویزیون ایران …