بهترین کرم پودر برای پوست چرب:

%name بهترین کرم پودر برای پوست چرب:

افرادی که پوست چربی دارن، اینکه چه کرم پودری استفاده کنند که میکاپشون رو بعد از چند ساعت به هم نریزه و پوستشون رو خیلی چرب و براق نشون نده بسیار اهمیت داره. محصولی که روغن نداشته باشه، منافذ و مسدود نکنه و در نهایت باعثِ ایجاد جوش روی پوست نشه. برای اینکه با بهترین محصولات آشنا بشین اینجا 3تا از بهترین کرم پودرهارو به شما معرفی میکنم.


کرم پودر کت وان دی:

%name بهترین کرم پودر برای پوست چرب:

اولین معرفی کرم پودر برای پوست های چرب. این محصول کاملا گیاهی و فاقد مواد مضر هست. کت وان دی رو به افرادی که کرمی با کاور بسیار بالا میخوان پیشنهاد میکنیم چرا که کاور بسیار عالی داره، پوست رو پوشش میده و جای جوش و لکه ها رو از بین میبره. کت وان دی ظاهر ماتی داره و به پوست اجازه نمیده برق بیوفته.

بیشتر بخوانید:  رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

کرم پودر استی لادر:

%name بهترین کرم پودر برای پوست چرب:

و دومین معرفی، کرم پودر استی لادر هست. محصولی 24 ساعته که تکسچری فلوئیدی داره و روی پوست به شدت سبکه. این محصول، کاور بسیار خوبی داره و فرمولاسیون اون به شکلی هست که میزانِ ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه. استی لادر مواد مضر یا کمدوژنیک نداره و هیچ آسیبی به پوست وارد نمیکنه. این کرم پودر یکی محصولاتی هستکه میکاپ آرتیست های حرفه ای از اون استفاده میکنن.


کرم پودر هدی بیوتی

%name بهترین کرم پودر برای پوست چرب:

گیاهی، فاقد روغن و مواد مضر، فاقد مواد کمدوژنیک، ضدآب و ضد تعریق و رطوبت، 24 ساعته و کاملا مات هست. کرم پودر هدی بیوتی ، تکسچر مایعی داره و خیلی خوب روی پوست کاور میشه. این محصول برای افرادی با پوست چرب عالیه، چراکه به هیچ وجه اکسید نمیشه و تا آخرین لحظه که روی پوست هست، کاملا مات و مخملی باقی میمونه حتی توی گرم ترین هوا.

بیشتر بخوانید:  شواف زوج پاکستانی در جشن عروسی با یک توله شیر!

خب سه تا از بهترین محصولاتی که پوست های چرب میتونن ازش استفاده کنند رو به شما معرفی کردیم،برای اطلاع و آشنایی با محصولات بیشتر میتونید وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت با خیالی راحت خریدتون رو انجام بدین

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …