آموزش ثبت نام وام ازدواج در سامانه ve.cbi.ir

34tv354yb64u57in7 آموزش ثبت نام وام ازدواج در سامانه ve.cbi.ir

برای اینکه بتوانید ثبت نام وام ازدواج خود را تکمیل کنید از روشی که در این مقاله قرار است با هم طی کنیم می‌توانید پیروی کنید.

 

مرحله اول: ورود به بخش وام ازدواج

 

ابتدا در نوار آدرس مرورگر خود ve.cbi.ir را وارد کنید سپس مانند تصویر گزینه موردنظر را انتخاب کنید:

3v5t54yb54byuun76i57ub54 آموزش ثبت نام وام ازدواج در سامانه ve.cbi.ir

مرحله دوم: ورود به بخش ثبت نام جدید

سپس در صفحه باز شده در نوار سمت راست تصویر گزینه ثبت نام جدید را انتخاب کنید تا به صفحه اول فرم ثبت نام وارد شوید:

35tvg54yb54y646y46 آموزش ثبت نام وام ازدواج در سامانه ve.cbi.ir

در این صفحه از شما اطلاعاتی مانند شماره ملی، تاریخ تولد، تاریخ عقد و شماره همراه همچنین نوع عقد و استانی که می‌خواهید در آن وام ازدواج دریافت کنید را می‌بایست وارد کنید و سپس گزینه ادامه را بزنید:

نکته:‌ شماره همراه می‌بایست به نام خود متقاضی و در صورتی که زیر ۱۸ هستید می‌توانید شماره همراه پدر نیز استفاده کرده ولی با این تفاوت که شماره ملی مالک خط در کادر پایین‌تر وارد کنید.

بیشتر بخوانید:  زن چینی رکوردار بلندترین مژه جهان+تصاویر

43tv35yb54y64u65 آموزش ثبت نام وام ازدواج در سامانه ve.cbi.ir

مرحله سوم: انتخاب بانک، وضعیت ایثارگری و آدرس و سایر مشخصات

در صفحه دوم فرم نیاز است که در صورتی که آقا هستیم وضعیت خدمت خود را مشخص کرده که از بین گزینه ها در صورتی که دارای کارت پایان خدمت و معافیت هستیم گزینه اول، اگر در حال گذراندن خدمت سربازی هستیم گزینه دوم و در صورتی که هیچ‌کدام از این شرایط را نداریم گزینه سایر را انتخاب می‌کنیم.

در قسمت بعدی فرم نیاز است که وضعیت ایثارگری را انتخاب کنیم که برای افرادی که شرایط ایثارگری دارند گزینه دارم و کسانی که شرایط ندارد گزینه ندارم را انتخاب می‌کنند، دقت داشته باشید که طبق بخشنامه بانک مرکزی به افرادی که دارای شرایط ایثارگری هستند مبلغ وام ۲ برابر پرداخت می‌گردد.

در قسمت بعدی شهر محل سکونت را انتخاب سپس بانک موردنظر خود را در کادر بعد وارد کرده و از بین لیست شعبات شعبه پیشنهادی خود را ثبت می‌کنیم.

در صورتی که می‌خواهید به همراه همسر خود در یک شعبه و یک بانک وام خود را دریافت کنید کادر شماره ملي همسر را با کد ملی شخص پُر می‌کنیم و در غیر این صورت آن را خالی می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:  خواص نخود چیست؟

در کادرهای بعدی شماره تلفن ثابت، ایمیل (ضروری نیست)، کد پستی محل و آدرس دقیق محل سکونت خود را وارد می‌کنیم و در انتها کدی که از طرف سامانه پیامک شده است را در کادر کد تایید تلفن همراه وارد می‌کنیم سپس حاصل عبارت را در کادر

مقابل وارد می‌کنیم و گزینه ثبت نام انتهای صفحه را می‌فشاریم، بعد از این مرحله در صورت ثبت اطلاعات به صفحه بعد وارد شده و کد رهگیری به شما نمایش داده شده و برایتان پیامک می‌شود.

42crt234t24c5t45t35g6y76577 آموزش ثبت نام وام ازدواج در سامانه ve.cbi.ir

مرحله آخر: انتظار برای تایید شعبه

پس از تکمیل هر کدام از متقاضیان نیاز است که منتظر پیامک تاییدیه بانک باشید که به محض دریافت پیامک تا ۱۲ روز کاری از زمان دریافت پیامک زمان دارید که به شعبه تایید شده مراجعه کرده و جهت ارائه مدارک هویتی، عقد و ضامن اقدام کرده و وام خود را دریافت کنید، مدارکی که در شعبه از شما درخواست می‌شود شامل این موارد است:

  1. اصل و کپی سند ازدواج ( معمولاً تمامی صفحات)
  2. اصل و کپی کلیه صفحات شناسنامه زوجین
  3. اصل و کپی کارت ملی (موقت یا دائم) زوجین
  4. اصل و کپی کارت ملی (موقت یا دائم) ضامن
  5. کد پستی ۱۰ رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین
  6. کد رهگیری ۱۰ رقمی دریافتی از سایت
بیشتر بخوانید:  بوتاکس معده چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

در صورتی  که سوالی در مورد روند ثبت نام دارید می‌توانید با مراجعه به سامانه vamezdevaj سوال خود را از کارشناسان این مرکز بپرسید و در صورتی  که بانک موردنظر شما در لیست بانک‌ها نبود نیز می‌توانید با مراجعه به فرم ثبت نام وام ازدواج این مرکز در جهت ثبت سریع‌تر وام ازدواج خود اقدام کنید.

 

دقت داشته باشید که روند تایید شعبه ممکن است بیش از یک هفته به طول بیانجامد اگر این روند بیش از ۱ ماه زمان برد می‌توانید بانک خود را تغییر دهید.

مطلب پیشنهادی

مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی با دکتر روانشناس پروانه صفایی مقدم

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم به آدرس   …