کدام باغ ها برای برگزاری عروسی مناسب است؟

شهر تهران و حومه تهران بهترین مناطق برای برگزاری عروسی است و دارای لوکیشن های خاص و بی نظیر  برای برگزاری عروسی است. زوج های جوان ممکن است هنگام انتخاب باغ عروسی دچار سردرگمی شوند که کدام باغ برای آن ها مناسب است. چرا که به دنبال بهترین باغ عروسی هستند. از جمله بهترین باغ های عروسی می توان به باغ های عروسی گرمدره و باغ عروسی لواسان و جاجرود اشاره کرد.

mv05yjum045yjv5pvyk5opy 300x200 کدام باغ ها برای برگزاری عروسی مناسب است؟

مهم ترین عامل در انتخاب باغ برای عروسی ظرفیت باغ ،تعداد مهمان ها وبودجه خانواده ها می باشد. باید به این نکته توجه نمایید که بسیاری از باغ های برگزار کننده مراسمات عروسی های مجوز این کار ندارند و ممکن است با مشکل مواجه شوید.

بزرگترین عیب برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی این مورد می باشد که تنها در شش ماه اول سال که هوا گرم است امکان برگزاری عروسی در باغ وجود دارد.

در ادامه به چند مورد مهم دیگر درباره برگزاری مراسم عروسی در باغ که باید به آنها توجه نمود، اشاره می کنیم :

  • ظرفیت باغ و تعداد مهمانان
  • اتاق عقد مجزا
  • نظافت و زیبایی ورودی باغ و محوطه
  • صاف بودن سطح زمین و عدم وجود برآمدگی
  • کیفیت بالای غذا
  • پارکینگ اختصاصی
  • موقعیت مناسب باغ و دسترسی آسان
  • گروه موزیک با امکانات کامل

هزینه برگزاری مراسم عروسی در باغ

هزینه برگزاری مراسم عروسی را نمی توان به صورت تقریبی بیان کرد و باید این هزینه با توجه به عوامل موثر به آن تعیین گردد.

برخی عوامل موثر در تعیین هزینه باغ عبارتند از :

روز برگزاری عروسی:معمولا در ایام آخر هفته ،عید های مذهبی و باستانی تعداد عروسی ها زیاد است به همین دلیل هزینه برگزاری عروسی در این روزها نیز بیشتر از سایر ایام خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  جدیدترین مدل دستگیره در

بهتر است عروسی را در روز های غیر تعطیل و وسط هفته برگزار نمایید تا هزینه اجاره باغ عروسی کمتر باشد.

تعداد مهمانان: تعداد مهمانان تاثیر مستقیمی در افزایش هزینه اجاره باغ عروسی مختلط دارد .هر قدر تعداد مهمانان عروسی بیشتر باشد، هزینه نیز افزایش خواهد یافت.

باغ عروسی و امکاناتش: باغ های عروسی که خدمات لوکس و تشریفات بالایی دارند، هزینه برگزاری عروسی مختلط نیز در آنها زیاد خواهد بود.

خدمات و تشریفات ارائه شده: در باغ های عروسی که خدمات و تشریفات لوکس و زیادی ارائه می دهد، هزینه برگزاری نیز بالا خواهد بود. خدماتی از جمله پذیرایی ،گل ارایی ،بادکنک آرایی و . . .

کترینگ عروسی و پذیرایی باغ عروسی

شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین بخش های هر عروسی که اگر درست و اصولی انجام شود موجب شادی و خوشحالی بیشتر در عروسی می گردد بخش کترینگ و پذیرایی است.

کترینگ به معنای طبخ و تهیه و آماده سازی غذا و نوشیدنی می باشد. از مهم ترین وظایف کترینگ عروسی می توان به کیفیت بالا و ایمنی غذا ،رعایت بهداشت ،طعم عالی غذا و نوشیدنی ورعایت استاندارد ها می توان اشاره نمود.

در کترینگ و پذیرایی باغ عروسی مختلط باید منو پذیرایی کامل و با کیفیتی ارائه شود. پذیرایی از مهمانان با انواع نوشیدنی ها و دسر ها همچنین آماده سازی انواع غذا های سنتی و فرنگی می تواند شب عروسی به یاد ماندنی را برای مهمانان رقم بزند.

باید چیدن میز مهمانان به همراه گل آرایی و سایر تزئینات باشد تا شکیل و زیبا دیده شود. پذیرایی توسط پرسنل حرفه ای باغ که به صورت ست لباس می پوشند و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

بیشتر بخوانید:  مدل های پله دوبلکس

انواع دسر ها و نوشیدنی ها در میز مهمان ها باید چیدمان شود تا هر فرد آنچه مورد پسند وی است بخورد. معمولا توصیه می شود از سلف سرویس در باغ ها خودداری شود زیرا هم بی نظمی ایجاد می شود و هم سبب اصراف خواهد شد.جلوه ای زیبا به عروسی نیز نخواهد داد.

دیزاین و طراحی باغ عروسی

دیزاین و طراحی باغ عروسی باید توسط گروه حرفه ای کاربلد انجام شود. معمولا ورودی باغ با انواع گل ها تزئین می گردد. محوطه باغ نیز با انواع گل های زیبا و سایر لوازم تزئینی زیبا سازی می گردد.

بادکنک و گل آرایی و حتی شمع آرایی جایگاه عروس و داماد و همچنین میز و صندلی عروس و داماد در بهتر برگزار شدن مراسم عروسی تاثیر بسزایی دارد.

برای این کار از انواع گل های تازه در رنگ های زیبا مطابق با تم عروسی استفاده می گردد. میزهای پذیرایی نیز گزینه دیگر برای تزئین و گل ارایی می باشد. طراحی و ساخت هر باغ با یکدیگر متفاوت می باشدو هر زوجی با توجه سلیقه خود می تواند باغ مورد پسند خود را انتخاب نماید.

باغ عروسی شهریار

از زمان های گذشته شهریار به عنوان منطقه ای خوش آب و هوا و با باغ های بزرگ و مجلل ،مکانی مناسب برای برگزاری جشن های عروسی در بین مردم شناخته شده است.هر کدام از این باغ ها دارای امکانات متفاوتی می باشد وهر مشتری با توجه به سلیقه وشرایط خود یکی از این باغ ها را می تواند انتخاب نماید.

بیشتر بخوانید:  جادوی رنگ آبی در خانه

اگر در منطقه شهریار سکونت دارید وبه دنبال باغ عروسی در شهریار برای برگزاری مراسم عروسی خود می باشید پیشنهاد می کنیم با تشریفات رسام همراه باشید.

باغ عروسی لواسان

منطقه لواسان منطقه ای زیبا و دارای طبیعت بکر است که باغ های زیادی در این منطقه قرار گرفته است. اگر می خواهید تصاویر باغ های این منطقه را مشاهده کنید به باغ عروسی لواسان مراجعه کنید.

34tc3j409tvn3ujvt09cojtoc 300x200 کدام باغ ها برای برگزاری عروسی مناسب است؟

باغ عروسی گرمدره

گرمدره شهری در استان البرز ایران است. این شهر در بخش مرکزی از توابع شهرستان کرج قرار دارد. گرم‌دره دهی جزء دهستان حومه بخش کرج ، شهرستان تهران است که در ۸ کیلومتری جنوب خاور کرج واقع است. در دامنه کوه و با آب و هوایی معتدل است. آب و هوای خوب گرمدره موجب شده است که لوکیشن های مناسبی برای عروسی ایجاد شود.  باغ های هانا، تاج، یلان و دانیال و باغ هایی از جمله سپید و 777 از جمله باغ های معروف این منطقه هستند.

3wvk45ky0umvyk5pt 300x200 کدام باغ ها برای برگزاری عروسی مناسب است؟

باغ عروسی جاجرود

یکی از مناطق سرسبز و خوش آب و هوای تهران که قدمتی تاریخی داشته و جاذبه ها و طبیعت متنوع را در خود جای داده است، جاجرود می‌باشد. این منطقه به علت آب و هوای خوب و طبیعت بکری که دارد، همیشه مورد توجه گردشگران به ویژه در فصل تابستان و بهار قرار می گیرد. باغ های عروسی جاجرود برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند.

باغ عروسی کرج

منطقه کرج نیز یکی از مناطق مناسب برای برگزاری عروسی است که برای ساکنین غرب تهران مناسب است. از بهترین باغ تالار عروسی در منطقه کرج می توان به باغ تالار عروسی شمس العماره اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی

تصاویری از شیک ترین رادیاتور تزئینی

[ad_1] رادیاتورهای تزیینی مدل رادیاتور تزئینی یکی از گزینه های سیستم گرمایشی رادیاتور می باشد. امروزه …