چگونه بالاترین سود را در خرید بیمه عمر بدست بیاریم؟

lv45ybin09vy4j5iynu45opyk 300x202 چگونه بالاترین سود را در خرید بیمه عمر بدست بیاریم؟

سرمایه گذاری در کنار پوشش های بیمه ای یکی از موضوعات مهم در انواع بیمه نامه عمر می باشد که با دانستن چند گزینه مهم می توانید بهترین شرایط را انتخاب و سود مناسبی را در خرید بیمه عمر بدست بیارید.

انواع سود بیمه عمر

در بیمه های عمر دو نوع سود تضمینی و سود مشارکت به بیمه نامه های عمر پرداخت می شود. سود تضمینی که تضمین بیمه مرکزی بر روی بیمه نامه های عمر بوده و میزان مشخصی را برای سال های بیمه نامه مشخص می نماید.

اما سود مشارکت، هر ساله توسط شرکت های مختلف با مقادیر متفاوتی محاسبه و پرداخت می شود. میزان سود مشارکت بر اساس سرمایه گذاری که هر شرکت بیمه هر ساله انجام می دهد به اندوخته بیمه نامه واریز می شود.

چطور بالاترین سود را در خرید بیمه عمر داشته باشیم؟

vmk3509ub309vtuyn9yoi 300x158 چگونه بالاترین سود را در خرید بیمه عمر بدست بیاریم؟

6 نکته مهم زیر را در زمان خرید بیمه عمر در نظر داشته باشید که بالاترین سود را در خرید بیمه عمر بدست بیاورید:

1-سرمایه اولیه برای خرید بیمه عمر را با مبلغ بالاتر و ارزشمند شروع کنید:

حق بیمه یکی از مهمترین گزینه ها در داشتن سود بالا در خرید بیمه عمر می باشد. هر چه حق بیمه پرداختی شما بیشتر باشد جمع پس انداز بیمه عمرتان هم بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  انتخاب دزدگیر اماکن برای ساختمان

2-پوشش های بیمه عمرتان را مناسب نیازتان خریداری کنید

اگر بیمه تکمیلی دارید، می توانید پوشش های کمتری را در خرید بیمه عمر داشته باشید که سود دهی بیمه نامه تان بالا باشد.

3-بیمه نامه بلند مدت خریداری کنید

با توجه به این که سود بیمه عمر به صورت روز شمار و مرکب پرداخت می شود، هر چه مدت بیمه نامه شما بیشتر باشد میزان سود دهی بیمه نامه شما به صورت قابل توجهی افزایش می یابد. بیمه نامه های 30 ساله بالاترین میزان سود دهی را نسبت بیمه های 15 ساله و 10 ساله و کمتر دارد.

4-شرکت بیمه با سود بالاتر را انتخاب کنید

میزان سود مشارکت شرکت های بیمه در سال های مختلف با هم متفاوت می باشد و با یک مطالعه مختصر می توانید شرکت هایی که در چند سال گذشته سود بالایی را پرداخت کرده اتد را پیدا کنید. در جدول زیر سود شرکت های بیمه به صورت خلاصه قابل بررسی می باشد:

شرکت بیمه سود مشارکت در سال 99
شرکت بیمه خاورمیانه 83 درصد
شرکت بیمه سامان 58 درصد
شرکت بیمه آسیا 38.3 درصد
شرکت بیمه کارآفرین 33 درصد
شرکت بیمه پاسارگاد 22 درصد
شرکت بیمه ایران 22 درصد
بیشتر بخوانید:  (تصاویر) راه رفتن عبادت کنندگان ژاپنی روی ذغال داغ

 

5-نحوه پرداخت حق بیمه تان را درست انتخاب نمایید:

پرداخت حق بیمه به صورت ماهانه ، حدود 10 درصد از سود نهایی بیمه نامه تان را کم می کند. از این رو سعی کنید حق بیمه تان را به صورت سالانه و یا حداقل 6 ماهه پرداخت کنید.

6-روی مبلغ پرداخت حق بیمه ضریب افزایشی لحاظ کنید

در بیمه های عمر برای جبران میزان تورم سالانه که در طول مدت داشتن بیمه نامه اتفاق می افتد می توانید افزایش حق بیمه تا میزان 25 درصدی را انتخاب کنید. با توجه به ضریب درصد افزایش حق بیمه، میزان حق بیمه شما هر ساله به این میزان افزایش می یابد.

7-در سنین پایین تر اقدام به خرید بیمه عمر کنید

هر چه سن فرد بیمه شده بیشتر باشد، میزان سود دهی بیمه نامه هم کمتر خواهد شد. افرادی که زیر 30 سال اقدام به خرید بیمه عمر می کنند می توانند سرمایه گذاری ارزشمندی را در بیمه عمرشان داشته باشند.

8-شرکت بیمه را انتخاب کنید که امکان پرداخت مستمری هم داشته باشد

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) سوگواری بازماندگان سونامی با تلفنی که هیچ جا وصل نیست!

برخی شرکت های بیمه امکان تبدیل اندوخته بیمه نامه به بازنشستگی ماهانه را دارند و می توانید از شرکت هایی که سود بالاتری پرداخت می کنند و هم امکان پرداخت مستمری و بازنشستگی دارند بیمه عمر تان را تهیه کنید. مخصوصا شرکت هایی که امکان پرداخت مستمری مادام العمر دارند مثل بیمه عمر خاورمیانه.

9-قبل از خرید بیمه عمر حتما از کارشناسان مجرب و بی طرف بیمه عمر کمک بگیرید تا مقایسه بین شرکت های بیمه را به صورت بی طرف برایتان انجام دهند تا بتوانید بهترین بیمه عمر را انتخاب نمایید.

برای کسب اطلاعات کامل در مورد بهترین بیمه عمر به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.bimetime.com/blog/best-life-insurance/

استعلام و خرید بیمه عمر به صورت آنلاین

برای خرید بیمه عمر به صورت آنلاین می توانید، درخواست خرید و استعلام بیمه عمر را در سامانه بیمه تایم ثبت کنید. کارشناسان متخصص بخش عمر بیمه تایم، شما را در انتخاب و خرید بهترین بیمه نامه عمر راهنمایی می نمایند. مقایسه جدول بیمه عمر شرکت های مختلف بیمه، مقایسه پوشش ها و سود های بیمه عمر همه شرکت های بیمه از طریق بیمه تایم امکان پذیر است.

منبع: https://bimetime.com/

مطلب پیشنهادی

راهکارهای عملی برای انتخاب هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی ، اقلام و محصولاتی هستند که در نمایشگاه‌ها، رویدادها، نشست‌ها یا فعالیت‌های …