نکات آرایشی برای خانم‌های شاغل

[ad_1]

با ما در این قسمت همراه باشید و با چند ترفند و نکته آرایشی مخصوص خانم های شاغل بیشتر آشنا شوید.

رژلب خود را ذوب کنید! 

   آرایشی 4 نکات آرایشی برای خانم‌های شاغل

 

اگر رژلبتان شکسته شده و یا اینکه مقدار آن برای استفاده عادی کم شده است، به هیچ عنوان از رژلب زدن منصرف نشوید! شما می توانید با استفاده از این ترفند آرایشی همچنان از رژلب مورد علاقه خود استفاده کنید. رژلب شکسته شده را درون قاشق فلزی بریزید و قاشق را روی شمع نگه دارید تا رژلب ذوب شود. سپس این رژلب را درون یک ظرف کوچک و در دار بریزید و با استفاده از براش مخصوص رژلب بزنید! با این ترفند می توانید به طور کامل از رژلب خود استفاده کنید.

 

ضخیم و پرپشت کردن مژه ها با پودر بچه 

  آرایشی 5 نکات آرایشی برای خانم‌های شاغل

 

بیشتر بخوانید:  معرفی بازی دستش ده (خروس جنگی)

اگر مژه هایتان نازک و کم پشت هستند می توانید با استفاده از این ترفند آرایشی ضخامت مژه هایتان را بیشتر کنید و زیبایی چشم هایتان را بهتر و بیشتر نشان دهید. این بار قبل از ریمل زدن مقداری پودر بچه را به مژه های خود بزنید و سپس از ریمل استفاده کنید. خواهید دید که به سادگی مژه هایتان ضخیم تر شده است!

قسمت های تیره زیر چشم را به درستی سفید و روشن کنید 

 آرایشی نکات آرایشی برای خانم‌های شاغل

اگر زیر چشمها یتان تیره است ابتدا این قسمت از پوست خود را روشن کنید تا بعد از استفاده از کرم پودر شکل و ظاهری یکدست و زیبا برایتان ایجاد شود. برای این کار ابتدا یک مثلث زیر چشم بکشید و آن را تا نزدیکی گونه ادامه دهید. سپس این ناحیه را با کانسیلر پوشش دهید. به همین سادگی قسمت های تیره در زیر چشم محو خواهند شد و بعد از کرم پودر زدن، پوستی یکدست خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:  مدل شال و روسری عید نوروز 1399 + معرفی ترندهای شال و روسری سال 99

 

فونداسیون یا کرم پودر خود را بادقت روی پوست بزنید 

 آرایشی 2 نکات آرایشی برای خانم‌های شاغل

بسیاری از خانم ها به دلیل زمان بر بودن استفاده از کرم پودر، معمولا از این بخش مهم آرایشی چشم پوشی می کنند. خوب است بدانید که اگر فونداسیون یا کرم پودر خود را به خوبی و با دقت روی پوست بزنید در تمام طول روز ظاهری زیبا و طبیعی خواهید داشت. این بار از این ترفند آرایشی ساده برای کرم پودر زدن استفاده کنید؛ کرم پودر را روی مرکز صورت بزنید و سپس آن را به سمت گوش ترکیب و محو کنید. با این روش شکل و ظاهری پرجلوه و بدون عیب و نقص خواهید داشت!

بیشتر بخوانید:  گالری عکس های عاشقانه همراه شعر جدید

 

از اسفنج های آرایشی استفاده کنید 

   آرایشی 3 نکات آرایشی برای خانم‌های شاغل

 

این ترفند آرایشی به شما کمک خواهد کرد تا آرایش ماندگارتری داشته باشید. این بار به جای استفاده از انگشت یا براش، از اسفنچ های آرایشی برای کرم پودر زدن استفاده کنید. بهترین نوع اسفنج برای کرم پودر زدن مدل های مخروطی یا تخم مرغی شکل هستند که می توانید با استفاده از آن ها تمام قسمت های صورت را با دقت پوشش دهید. البته بهتر است قبل از استفاده، اسفنج آرایشی را کمی با آب مرطوب کنید و سپس از آن برای ترکیب کردن کرم پودر روی پوست استفاده نمایید.

 

 

نوشته نکات آرایشی برای خانم‌های شاغل اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

robeka.ir

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

آموزش روشهای بک آپ گرفتن از واتس آپ

[ad_1] بک آپ گرفتن از واتس آپ بسیار آسان اما ضروری است راهنمای کامل بک …