موریانه و مورچه ها ریزترین آفت خانه شما

جانداران موذی این مهمان های ناخوانده هر از چندگاهی وارد زندگی و خانه ما می شوند. با شروع فصل گرما آنها از لانه های خود بیرون آمده و به سمت منزل ما روانه می شوند. اما آیا ما باید به آنها اجازه دهیم که آزادانه هر کار می خواهند انجام دهند و زندگی ما را به خرابی بکشاند؟ در این مقاله می خواهیم شما را با راه های مبارزه با این جانداران آشنا کنیم. سمپاشی موریانه و سمپاشی کنه و سمپاشی کنه کبوتری تنها راه مبارزه با این حشرات کوچک و ریز است. در انتهای همین مقاله یکی از بهترین شرکت خدمات سمپاشی را که قیمت سمپاشی منازل مناسبی در نظر گرفته را به شما معرفی می کنیم. پس تا انتها صبوری کرده و ما را دنبال کنید.

rogjmb609uymj6yovyj69yg4g6oymj45ioyj45oyj45optk 300x300 موریانه و مورچه ها ریزترین آفت خانه شما

موریانه ها ریز ترین آفت خانه شما

در میان تمامی جانداران موذی چون سوسک، مورچه، مارمولک و … ، موریانه‌ها خطرناک‌ترین و آسیب رسان ترین موجودات به نظر می‌رسند و از بین بردن موریانه‌ها کار سختی است، چرا که آنها قادر به خراب کردن خانه شما در طی چند سال می‌ باشند!
موریانه ها مصداق ضرب المثل فلفل نبیبن چه ریزه بشکن ببین چه تیزه هستند. آن ها بر خلاف آن که بسیار ریز و کوچک هستند، به سختی و با مشقت فراوان نابود می شوند.
عده ای از افراد به این جانداران کوچک یعنی موریانه ها، مورچه سفید نیز می گوبند چرا که شباهت زیادی که بین آنها و مورچه ها وجود دارد. البته لازم به ذکر است که در حقیقت موریانه ها سفید نیستند، آن ها به رنگ های شیری، زرد و قهوه‌ای بور یافت می شوند. موریانه به طور مخفی در محیط‌ های مختلف مثل تنه درختان، وسایل چوبی، ساختمان‌ ها و زیرزمین ها، در درزهای کمدها و پایه های صندلی و … زندگی می‌کنند. آنها چوب ها را می جوند و خسارت شدید مالی به کالای چوبی شما وارد می کنند.
شما نمی توانید به تنهایی موریانه ها را نابود کنید. اصلا شما نمی توانید بفهمید که موریانه ها در کجا کمین کرده اند. بهترین راه نابودی آنها سمپاشی موریانه و سمپاشی کنه و سمپاشی کنه کبوتری است. شما می توانید با کمک یکی از بهترین شرکت خدمات سمپاشی که قیمت سمپاشی منازل مناسبی در نظر گرفته اقدام به سمپاشی موریانه در منزل خود کنید.

بیشتر بخوانید:  فال قهوه چیست

انواع موریانه

موریانه ها را می توان به چند دسته تقسیم کرد. در کل موریانه ها به دو گروه سرباز و کارگر تقسیم می شوند. اما تقسیم بندی ریز تر و دقیق تری هم برای آن ها وجود دارد. حال آن ها را دقیق تر بررسی می کنیم.

  1. موریانه‌های زیرزمینی: اولین دسته ای که می خواهیم به شما معرفی کنیم، موریانه های زیر زمینی است. این مورچه های سفید قادر هستند تا چاله ای در زیر زمین حفر کرده و برای خود در زیر زمین هانه بسازند. موریانه‌ هایی که در ایران وجود دارند بیشتر از این نوع هستند. شما می توانید با کمک یکی از بهترین شرکت خدمات سمپاشی که قیمت سمپاشی منازل مناسبی در نظر گرفته اقدام به نابودی آن ها کنید.
  2. موریانه‌های تپه ساز: جمعیت این موریانه ها دائما در حال افزایش است و همیشه شاهد سیر صعودی در تعداد آن ها هستیم چرا که توجه به اینکه این گونه از موریانه‌ها قدرت باروری بالایی دارند. این نوع از موریانه ها بیشتر در آفریقا و تنها یک گونه از آن در استان سیستان و بلوچستان ایران وجود دارد.
  3. موریانه‌های چوب خشک: این دسته از موریانه ها پس از برقراری رابطه جنسی، بال هایشان را از دست می‌دهند با یکدیگر از طریق حفره های موجود بر روی چوب وارد آن‌ ها می‌شوند و به ادامه زندگی در کلنی‌ ها می‌پردازند. شما می توانید با سمپاشی موریانه و سمپاشی کنه و سمپاشی کنه کبوتری  آن ها را نابود کنید.
بیشتر بخوانید:  ادکلن، باعث مرگ ناپلئون بناپارت شده است!

kvgjnou5e09ovuh53oth53iyhe5ovtih5vtih54tvivh5ti 300x180 موریانه و مورچه ها ریزترین آفت خانه شما

راه های از بین بردن موریانه ها

این جانداران را می توان با شیوه های مختلفی از بین برد. این روش ها عبارت اند از:

  1. خورشید: خورشید یکی از بهترین راه ها برای نابودی موریانه هاست. چنان چه نور خورشید در خانه شما نفوذ نداشته باشد شرایط برای موریانه‌ها فراهم می‌آید که خانه شما را خراب کنند. در نتیجه به شما پیشنهاد می کنیم تا اجازه دهید نور خورشید در سراسر خانه تان گسترده شود.
  2. آب: یکی دیگر از روش های نابودی این جانداران خطرناک آب است. اما این شیوه همیشه جوایگو نیست. برای مثال شما نمی توانید در داخل منزل خود سیل راه بیندازید تا تنها موریانه ها را نابود کنید.
  3. حذف رطوبت: با حذف رطوبت می توانید تعداد موریانه ها را کم کنید اما نمی توانید آن ها را به طور کلی نابود کنید. این کار تنها پیش از هجوم موریانه ها به خانه شما، پاسخگو است. سعی کنید تا تمامی سازه‌ های چوبی را خشک نگه دارید.
  4. سمپاشی موریانه : سمپاشی موریانه  قطعی ترین شیوه برای نابودی موریانه هاست. شما با سمپاشی موریانه زاد و ولد آن ها را نابود کرده و خانه شان را ویران می کنید. سمپاشی موریانه به جندین صورت انجام می گیرد. شما می توانید با کمک شرکت خدمات سمپاشی موریانه و با توجه به قیمت سمپاشی منازل بهترین پکیج برای سمپاشی موریانه و سمپاشی کنه و سمپاشی کنه کبوتری منزل خود انتخاب کنید.
  5. استفاده از اسپری تررو Terro: یکی دیگر از شیوه هایی که برای سمپاشی موجودات زنده هم چون سمپاشی موریانه و سمپاشی کنه و سمپاشی کنه کبوتری استفاده می شود، اسپری تررو است. اسپری تررو Terro فرمول خاصی برای از بین بردن حشرات چوب خوار دارد اما متاسفانه طبق آخرین تحقیقاتی که درباره این اسپری صورت گرفته است، تررو ممکن است برای سلامتی شما و سلامتی حیوانات خانگی و کودکان خطرناک باشد. توصیه می کنیم از این روش بدون مشورت با متخصصان شرکت خدمات سمپاشی به هیچ وجه استفاده نکنید.
  6. و …
بیشتر بخوانید:  بهترین کرم پودر برای پوست چرب:

vkjp9yuujn450yu49yne5vno9yu45jvynounv45y0n94u5y9nu 300x300 موریانه و مورچه ها ریزترین آفت خانه شما

بهترین شرکت خدمات سمپاشی موریانه و سمپاشی کنه و سمپاشی کنه کبوتری

در حال حاضر تعداد زیاد شرکت خدمات سمپاشی در ایران در حال فعالیت هستند. هر یک از این شرکت خدمات سمپاشی دارای ویژگی ها و پوئن های مثبت و منفی مختلفی هستند. اما معیار ما برای انتخاب و اعتماد به شرکت خدمات سمپاشی موریانه و سمپاشی کنه و سمپاشی کنه کبوتری چیست؟

قطعا یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب یک شرکت خدمات سمپاشی موریانه و سمپاشی کنه و سمپاشی کنه کبوتری در نظر گرفتن قیمت سمپاشی منازل است. معمولا ما به دنبال شرکتی هستیم که نازل ترین قیمت سمپاشی منازل را در نظر کرفته باشد. اما آیا این شیوه درست است؟

تعرفه و قیمت سمپاشی منازل چگونه محاسبه می شود؟

به طور کلی عوامل زیادی بر قیمت سمپاشی منازل موثر است اما مهم ترین این عوامل به شرح ذیل است.

  1. فاصله شرکت خدمات سمپاشی تا محل از مهم ترین عوامل موثر در قیمت سمپاشی منازل
  2. نوع سم مصرفی به طور مستقیم بر روی قیقیمت سمپاشی منازل  تاثیر می گذارد.
  3. سابقه و اعتبار شرکت خدمات سمپاشی
  4. فصل دریافت خدمات سمپاشی موریانه و سمپاشی کنه و سمپاشی کنه کبوتری
  5. مساحت مکان
  6. شیوه انجام سمپاشی
  7. و …

مطلب پیشنهادی

راهکارهای عملی برای انتخاب هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی ، اقلام و محصولاتی هستند که در نمایشگاه‌ها، رویدادها، نشست‌ها یا فعالیت‌های …