با ساعت رولکس از چه آویز ساعتی استفاده کنیم؟

آویز ساعت از جمله زیورآلاتی است که در سال‌های اخیر بسیار مد شده و توسط زنان و دختران جوان استفاده می‌شود. این اکسسوری ریز را می‌توان برای مدل‌های مختلف ساعت مچی استفاده کرد؛ از ساعت‌های بند چرمی گرفته تا ساعت‌های بند فلزی و مدل‌های لوکس مثل ساعت‌های برند رولکس.

اما همان طور که می‌توانید حدس بزنید، جنس، رنگ و طرح آویز ساعت به طرح و جنس ساعت بستگی دارد. یعنی هر چه این دو اکسسوری تناسب بیشتری با هم داشته باشند، باعث زیباتر دیدن شدن یکدیگر می‌شوند.

به طور مثال شما شاید بتوانید از آویزهای استیل یا نقره برای ساعت‌های بند چرمی استفاده کنید. اما بدون شک برای ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت، آویزهای ساده و ارزان‌قیمت انتخاب مناسبی نیست. در چنین مواقعی بهتر است از آویزهای طلا که به سنگ‌های قیمتی مزین شده‌اند استفاده کنید.

حالا برای اینکه دقیقاً بدانید چه مدل آویز ساعت برای چه مدل ساعت مچی مناسب‌تر است از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

آویز ساعت چیست؟

آویز ساعت از یک رشته زنجیر ریز و ظریف تشکیل شده است که یک مدال، پلاک، سنگ قیمتی یا یک قطعه طلای مسطح با اشکال و طرح‌های مختلف از آن آویزان است. این آویزها دارای قفل‌های عموماً فنری هستند که دور بند ساعت بسته می‌شود. به این صورت که شما زنجیر را دور بند ساعت می‌پیچید و قفل آن را می‌بندید.

طبق نظر گالری پرسته:

“آویز ساعت از جمله جذاب‌ترین جواهراتی است که در سال‌های اخیر مد شده و محبوبیت بسیار زیادی هم دارد. یکی از دلایل پرفروش بودن انواع آویزهای ساعت، قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ی این محصولات است که باعث می‌شود هر فردی با هر بودجه‌ای توان خرید آن را داشته باشد. آویز ساعت عموما توسط زنان و دختران جوان مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای ساعت‌های مردانه مناسب نیست. این اکسسوری ظریف و زیبا در رنگ‌های طلایی، سفید یا رزگلد تولید و عرضه می‌شود تا با هر تیپ ساعت و رنگ پوستی تناسب داشته باشد.”

بیشتر بخوانید:  بهترین آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران چه ویژگی های دارد

اگر ساعت شما بند چرمی دارد، هنگام باز و بسته کردن ساعت باید مراقب آویز ساعت‌تان هم باشید. اما در مورد ساعت‌های بند فلزی و ساعت‌های لوکسی مثل رولکس که بندهای آنها یکپارچه و پیوسته است، این نگرانی وجود ندارد و آویز ساعت همیشه در حلقه‌ی بند ساعت در جای خود ثابت می‌ماند و احتمال گم شدن آن کم خواهد بود.

می‌توان گفت آویز ساعت از جمله جذاب‌ترین جواهراتی است که در سال‌های اخیر مد شده و محبوبیت بسیار زیادی هم دارد. یکی از دلایل پرفروش بودن انواع آویزهای ساعت، قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ی این محصولات است که باعث می‌شود هر فردی با هر بودجه‌ای توان خرید آن را داشته باشد.

آویز ساعت عموماً توسط زنان و دختران جوان مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای ساعت‌های مردانه مناسب نیست. این اکسسوری ظریف و زیبا در رنگ‌های طلایی، سفید یا رزگلد تولید و عرضه می‌شود تا با هر تیپ ساعت و رنگ پوستی تناسب داشته باشد.

انواع آویز ساعت از جنس‌های متنوعی مثل طلا، نقره، استیل ضدزنگ یا دیگر فلزها ساخته می‌شوند. اما ارزشمندترین و بهترین گزینه که با هر استایلی هم هماهنگی کامل دارند، مدل‌های طلایی است که در رنگ‌های سفید، زرد و رزگلد می‌توان مدل‌های مختلف آن را در بازار پیدا کرد.

چگونه بهترین آویز ساعت را برای ساعت مچی خود انتخاب کنیم؟

برای خرید متناسب‌ترین آویز ساعت برای خود باید چند معیار کلی را مدنظر داشته باشید که در زیر برایتان نوشته‌ایم. اما پیش از آن باید اشاره کنیم که بهترین اندازه برای آویز ساعت حدود 7 سانتی‌متر است. یعنی آویز باید به اندازه‌ای بلند باشد که روی مچ دست قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:  زندگی در شهر مینیاتوری!

همچنین حواستان باشد که در انتخاب آویز باید به وزن آن هم توجه داشته باشید چون اگر زیادی سنگین باشد احتمال افتادن و گم شدن آن زیاد می‌شود. پس مدلی را انتخاب کنید که سبک باشد تا با حرکات دائمی دست‌هایتان و تکان‌های مداوم، پلاک یا مدال آن جدا و گم نشود. با رعایت این موارد، بهتر است معیارهای زیر را هم مدنظر داشته باشید.

انتخاب آویز ساعت بر اساس جنس ساعت مچی

اولین معیار و شاید بتوان گفت مهم‌ترین معیار، انتخاب آویز بر اساس جنس ساعت مچی است. برای ساعت‌های لوکس و فلزی نمی‌توانید آویز استیل یا نقره انتخاب کنید چون خیلی با هم تناسب ندارند و این عدم تناسب باعث می‌شود تا جذابیت ساعت شما از بین برود. یا مثلاً برای ساعت‌هایی که بند پارچه‌ای دارند چندان منطقی نیست که آویز فلزی یا آویز ساعت طلا استفاده کنید چون این دو جنس به هیچ عنوان با هم هم‌خوانی ندارند.

انتخاب آویز بر اساس طرح ساعت مچی

اگر ساعت مچی شما دارای بندی با طرح‌های شلوغ است، بهتر است آویز ساده‌ای انتخاب کنید و توجه داشته باشید که با طرح روی بندها هم تا حدی تناسب داشته باشد. به طور مثال، اگر طرح روی بند ساعت، دانه‌ای برفی است، می‌توانید آویزی انتخاب کنید که پلاک آن طرح دانه‌ی برف دارد. یا اگر بند ساعت طرح ببری یا پلنگی دارد، می‌توانید آویز با پلاکی به شکل این حیوانات برای خود سفارش دهید.

جذابیت آویزهای ساعت در این است که در مدل‌های بی‌شماری طراحی و عرضه می‌شوند و هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند یکی از مدل‌های موردنظرش را خریداری کند.

بیشتر بخوانید:  حرفِ حساب در قاب تصویر

wrrc09ujm5ep5voiykpo4ykhl 300x300 با ساعت رولکس از چه آویز ساعتی استفاده کنیم؟انتخاب آویز ساعت بر اساس رنگ ساعت مچی

رنگ آویز ساعت شما بهتر است بر اساس رنگ بند ساعت مچی انتخاب شود. اگر ساعت فلز رزگلد دارید، بهتر است آویز هم از جنس طلای رزگلد باشد. یا اگر بند ساعت نقره‌ای است، می‌توانید از طلای سفید برای آویز ساعت استفاده کنید.

اگر ساعت مچی شما دارای رنگ‌های فانتزی است و می‌خواهید آویز از جنس طلا داشته باشید، به دنبال طلاهای میناکاری شده بروید. این طلاها به این صورت هستند که روی یک بخش آنها، رنگ‌های مختلفی میناکاری می‌شود و رنگ و جلوه‌ی بسیار خاصی دارند.

انتخاب آویز ساعت بر اساس ضخامت آن

از دیگر مواردی که در زمان انتخاب انواع آویزهای ساعت باید به آن توجه داشته باشید، ضخامت آن‌هاست. اگر ساعت پهن و درشتی دارید، آویزی انتخاب کنید که زنجیر یا پلاک‌های درشت دارد تا زنجیر به خوبی در ساعت دیده شود. اما اگر ساعت مچی شما ظریف و ساده است، بهتر است از آویزهای درشت با طرح‌های بزرگ و شلوغ دوری کنید.

با ساعت رولکس از چه آویز ساعتی استفاده کنیم؟

در آخر می‌خواهیم به سوال اولیه‌ی خود پاسخ دهیم و بگوییم که بهترین آویز برای ساعت رولکس چیست. با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه دادیم، حتماً حدس زده‌اید که بهترین مدل آویز برای ساعت‌های لوکس، مدل‌های زنجیری طلا با سنگ‌های قیمتی است. یعنی برای ساعت‌های فلزی رولکس که اغلب با نگین‌های درخشان ساخته می‌شوند و در بند آنها از طلا و جواهر استفاده می‌شود، بهترین انتخاب آویز از جنس الماس یا دیگر سنگ‌های جواهر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید آویز ساعت طلا می‌توانید به وبسایت  گالری پرسته (paraste.com) مراجعه فرمایید.

 

منبع: کافه مد/cafemod.ir

مطلب پیشنهادی

راهکارهای عملی برای انتخاب هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی ، اقلام و محصولاتی هستند که در نمایشگاه‌ها، رویدادها، نشست‌ها یا فعالیت‌های …